Komentáře
Nalezeno 280 záznamů
19.4.2016 | Článek | To je fantastická zpráva, nejen pro MotoGP, ale i pro fair play sport jako takový! Tak jako kdysi získala MotoGP obrovský množství fanoušků a diváků díky Rossimu a jeho přístupu k závodění a k fanouškům, tak teď reálně hrozilo, že o ně začne přicházet díky tomuhle slizkýmu podvraťáckýmu xindlovi. Obdivovat na stupních vítězů takovýho zákulisního bojovníka (i přes slušný výkon na trati) může bavit jen někoho s podobným charakterem. Skoro bych řek, jestli tu finanční past Dukárně nezadotovala Dorna, aby situaci zachránila. Na Ducati nemá šanci, ta po kolejích rozhodně nejezdí... +7 -1 |
17.4.2016 | Článek | No to nevím, ale taky jsem z toho docela ělen |
7.11.2015 | Článek | Ten, kdo dokázal porazit největší legendu, si uznání zaslouží. Ten, kdo přišel z nějakých národních superbajků a né ze španělský nebo italský přípravky a Moto3 a Moto2 a získal v MotoGP titul, ten si uznání zaslouží trojnásob a je opravdu živoucí legendou. -1 |
9.10.2015 | Článek | Já netvrdím největší závodník. To je pravděpodobně Valentýn. Ale osobnost a charakter. I Valentino, když byl na dně a nedařilo se, tak to na sobě dával znát. Ale co musí zažívat Nicky za frustraci na tej jebce, a nikdy neřekne křivýho slova na motorku, či na tým, jen z něj vyzařuje nadšení a chuť závodit? Nejhorší je, když ho člověk vidí, s jakou divokostí a nasazením povodí na flat tracku nebo motárdu Valentina a ostatní, a pak v tej Open-komedii je odsouzen k tomu, že je vnímán jako nějakej přizdi-jezdič, kterej se bojí utkat se špičkou... Hrozně mu přeju, aby se vymanil z toho ponižovacího systému a moh zase závodit se sobě více-méně rovnými +2 |
8.10.2015 | Článek | Nicky je pravděpodobně největší osobnost v MotoGP a musí bejt pro ostatní obrovskou ctí potkávat se s nim v paddocku. Ale asi je dobře, že na ty šaškárny kašle a jde si zase radši zazávodit. |
27.4.2015 | Článek | No, mě to úplně čistý nepřipadalo, zavřel ho tam turek zle.. Zase Jules tam byl dost dlouhej a na tom vobrubníku už to musel trochu rovnat. Nevím, jak to posoudit, měli si aspoň v šatně rozbít držky |
11.4.2014 | Článek | Ta Imola byl pravděpodobně nejzásadnější okamžik v historii motocyklového sportu. Málokdy se rozhoduje o titulu mistra světa do posledního kola a jěště tímhle stylem. Není podstatný, co předved nebo předvádí v MotoGP, protože tou Imolou se zapsal do historie a každej si dokáže udělat obrázek, jakej to byl ZÁVODNÍK +5 -1 |
15.1.2014 | Článek | Článek v pohodě a autor má vesměs pravdu. Vždyť jasně napsal, že je to subjektivní a že očekává další návrhy v komentářích. Teď by bylo dobrý z toho sestavit anketu a získat objektivní výsledky. A pro ty, kteří tady obhajují Hayabusu: Nejrychlejší motorky světa, u kterých je design stoprocentně podřízen aerodynamice, jezdí v MotoGP. A těm se tahle zrůda opravdu nepodobá... +2 -9 |
25.12.2012 | Článek | Nechápu, proč byste chtěli furt něco unifikovat, když zrovna WSBK je tak příkladně vyrovnaná kubatura. Zrovnatak nechápu, proč byste chtěli někomu nutit 2 nebo 4 válce... Prostě jednoznačně stanovit objem, jako je to v každej jinej soutěži a ať si tam každej nacpe třeba osmiválec, nebo wankela... |
23.12.2012 | Článek | Vy komunisti voškliví!!! Furt buste chtěli dvojí metr, kterej platí na každýho jinak! Znáte nějakou jinou motoristickou disciplínu, kde není základním kritériem stejný objem motoru??? |
23.12.2012 | Článek | Vy dvouválcisti jste opravdu neskutečně natvrdlí... :-o Já jsem měl D916 a dodnes lituju, že jsem jí prodal, ale stále dokážu objektivně uznat, že při regulérních podmínkách je to míň efektivní koncepce motoru. Když se dokázala Ducati dokonale přizpůsobit v MotoGP, tak už by mohla přestat zneužívat tolerance ostatních v SBK a poměřit se i zde s ostatními v rovném boji. |
22.12.2012 | Článek | Nejen tahle debata, ale i celá problematika mi připadá dost absurdní. V každej jinej sérii, i automobilovej, je jediný regulérní kritérium objem. Když chtěla Ducati do motogp, tak s ní nikdo nediskutoval a musela vyvinout efektivnější čtyřválec. Ve Wsbk je tohle nepochopitelná anomálie, která vždycky bude plodit spory a hádky. Chtěli byste, aby evropská unie nařizovala výrobcům IT výkon čtyřjádrových procesorů nižší než dvoujádrových, aby tato skvělá (i když méně efektivní) technologie nebyla ukřivděna?!? +1 |
22.12.2012 | Článek | Takovej kluk šikovnej a takový exkrementy z něj padaji... +8 -3 |
3.6.2011 | Článek | S legislativou nic neuděláte, a s tim, že svět spěje do hajzlu, taky ne. Prostě se musíme s dvoutakty rozloučit, tak si honem nějaký zachraňte do sbírek. Spíš nechápu, proč se všude uvažuje jen těch 15 koní. Můžou na tom přeci jezdit (nebo nedejbože závodit) i lidi s normálním řidičákem. Takže by mě spíš zajímalo, na kolik by dneska takovedle 4T motor šel naladit... |
28.11.2010 | Článek | Když už tady srovnáváte svoje a jiný silniční maximálky, tak nezapomeňte, že naměřenou rychlost musíte do několika minut potvrdit i v protisměru, aby byla právoplatná... |