PROFIL UŽIVATELE

Blooma

Offline: Dnes v 12:58 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Borovany
Lokalita: České Budějov...
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 7x
Body komentářů: 203 / 16
ID uživatele: 2215
Registrace: 30.7.2008

Adresa profilu:http://blooma.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 280 záznamů

19.4.2016 Článek To je fantastická zpráva, nejen pro MotoGP, ale i pro fair play sport jako takový! Tak jako kdysi získala MotoGP obrovský množství fanoušků a diváků díky Rossimu a jeho přístupu k závodění a k fanouškům, tak teď reálně hrozilo, že o ně začne přicházet díky tomuhle slizkýmu podvraťáckýmu xindlovi. Obdivovat na stupních vítězů takovýho zákulisního bojovníka (i přes slušný výkon na trati) může bavit jen někoho s podobným charakterem. Skoro bych řek, jestli tu finanční past Dukárně nezadotovala Dorna, aby situaci zachránila.
Na Ducati nemá šanci, ta po kolejích rozhodně nejezdí...
+7 -1
17.4.2016 Článek No to nevím, ale taky jsem z toho docela ělen
7.11.2015 Článek Ten, kdo dokázal porazit největší legendu, si uznání zaslouží. Ten, kdo přišel z nějakých národních superbajků a né ze španělský nebo italský přípravky a Moto3 a Moto2 a získal v MotoGP titul, ten si uznání zaslouží trojnásob a je opravdu živoucí legendou.
-1
9.10.2015 Článek Já netvrdím největší závodník. To je pravděpodobně Valentýn. Ale osobnost a charakter.
I Valentino, když byl na dně a nedařilo se, tak to na sobě dával znát. Ale co musí zažívat Nicky za frustraci na tej jebce, a nikdy neřekne křivýho slova na motorku, či na tým, jen z něj vyzařuje nadšení a chuť závodit?
Nejhorší je, když ho člověk vidí, s jakou divokostí a nasazením povodí na flat tracku nebo motárdu Valentina a ostatní, a pak v tej Open-komedii je odsouzen k tomu, že je vnímán jako nějakej přizdi-jezdič, kterej se bojí utkat se špičkou...
Hrozně mu přeju, aby se vymanil z toho ponižovacího systému a moh zase závodit se sobě více-méně rovnými
+2 
8.10.2015 Článek Nicky je pravděpodobně největší osobnost v MotoGP a musí bejt pro ostatní obrovskou ctí potkávat se s nim v paddocku.
Ale asi je dobře, že na ty šaškárny kašle a jde si zase radši zazávodit.
27.4.2015 Článek No, mě to úplně čistý nepřipadalo, zavřel ho tam turek zle..
Zase Jules tam byl dost dlouhej a na tom vobrubníku už to musel trochu rovnat. Nevím, jak to posoudit, měli si aspoň v šatně rozbít držky
11.4.2014 Článek Ta Imola byl pravděpodobně nejzásadnější okamžik v historii motocyklového sportu. Málokdy se rozhoduje o titulu mistra světa do posledního kola a jěště tímhle stylem.
Není podstatný, co předved nebo předvádí v MotoGP, protože tou Imolou se zapsal do historie a každej si dokáže udělat obrázek, jakej to byl ZÁVODNÍK
+5 -1
15.1.2014 Článek Článek v pohodě a autor má vesměs pravdu.
Vždyť jasně napsal, že je to subjektivní a že očekává další návrhy v komentářích. Teď by bylo dobrý z toho sestavit anketu a získat objektivní výsledky.
A pro ty, kteří tady obhajují Hayabusu: Nejrychlejší motorky světa, u kterých je design stoprocentně podřízen aerodynamice, jezdí v MotoGP. A těm se tahle zrůda opravdu nepodobá...
+2 -9
25.12.2012 Článek Nechápu, proč byste chtěli furt něco unifikovat, když zrovna WSBK je tak příkladně vyrovnaná kubatura.
Zrovnatak nechápu, proč byste chtěli někomu nutit 2 nebo 4 válce... Prostě jednoznačně stanovit objem, jako je to v každej jinej soutěži a ať si tam každej nacpe třeba osmiválec, nebo wankela...
23.12.2012 Článek Vy komunisti voškliví!!!
Furt buste chtěli dvojí metr, kterej platí na každýho jinak!
Znáte nějakou jinou motoristickou disciplínu, kde není základním kritériem stejný objem motoru???
23.12.2012 Článek Vy dvouválcisti jste opravdu neskutečně natvrdlí... :-o
Já jsem měl D916 a dodnes lituju, že jsem jí prodal, ale stále dokážu objektivně uznat, že při regulérních podmínkách je to míň efektivní koncepce motoru.
Když se dokázala Ducati dokonale přizpůsobit v MotoGP, tak už by mohla přestat zneužívat tolerance ostatních v SBK a poměřit se i zde s ostatními v rovném boji.
22.12.2012 Článek Nejen tahle debata, ale i celá problematika mi připadá dost absurdní. V každej jinej sérii, i automobilovej, je jediný regulérní kritérium objem. Když chtěla Ducati do motogp, tak s ní nikdo nediskutoval a musela vyvinout efektivnější čtyřválec. Ve Wsbk je tohle nepochopitelná anomálie, která vždycky bude plodit spory a hádky.
Chtěli byste, aby evropská unie nařizovala výrobcům IT výkon čtyřjádrových procesorů nižší než dvoujádrových, aby tato skvělá (i když méně efektivní) technologie nebyla ukřivděna?!?
+1 
22.12.2012 Článek Takovej kluk šikovnej a takový exkrementy z něj padaji...
+8 -3
3.6.2011 Článek S legislativou nic neuděláte, a s tim, že svět spěje do hajzlu, taky ne. Prostě se musíme s dvoutakty rozloučit, tak si honem nějaký zachraňte do sbírek.
Spíš nechápu, proč se všude uvažuje jen těch 15 koní. Můžou na tom přeci jezdit (nebo nedejbože závodit) i lidi s normálním řidičákem. Takže by mě spíš zajímalo, na kolik by dneska takovedle 4T motor šel naladit...
28.11.2010 Článek Když už tady srovnáváte svoje a jiný silniční maximálky, tak nezapomeňte, že naměřenou rychlost musíte do několika minut potvrdit i v protisměru, aby byla právoplatná...

TOPlist