Komentáře
Nalezeno 190 záznamů
19.4.2022 | Článek | Už je to 20 let, co jsem jim psal, proč kurňa nevyrobí opravdu retro a vzhledem se nevrátí před rok 1962 ale s moderními brzdami. Tenkrát mi na mail někdo ze závodu odpověděl, že to není cesta, kterou by se chtěli ubírat. Zase je fakt, že mi v té době dali potvrzení, že do Velorexu nemusí být motor Jawa, ale to jsem si psal s někým z konstrukce - asi bych to někde vylovil. Takže asi je to vše o vedení firmy - vedení razí směr, ve kterém nemůže obstát a to v čem by mohlo obstát desítky let ignoruje, protože podle všeho, tak lidi, kteří umí dělat rukama tam jsou. Snad raději ani nechci znát podrobnosti o tom, kolik státních dodací padlo na to, aby se JAWA udržela tak vysoko, aby mohla prodávat Jawu, kterou nevyrobí. Je to na pláč. |
21.3.2022 | Článek | měl jsem ho a mám 184 a pomohlo zvášené sedlo, ale pak jsem rád přešel na Stelvio |
21.3.2022 | Článek | měl jsem ho - v jednom nevadí, že je kratší, ale ve dvou...to bylo práce udržet to na dvou kolech, hlavně v Alpách |
4.3.2022 | Článek | Asi to je opravdu vymakané, ale pokud pojedu jako motorkář, ne jako píp, tak tyhle věci musím sledovat sám a pak ještě bych měl sledovat jak tahle moderní fičura sleduje ty samé věci - je neuvěřitelné na co lidi nepřijdou, ale mně přijde, že buď budu sledovat provoz a nebo fičuru... Dokáži si to představit jako super snad jen za deště a za tmy, ale to jezdím opravdu jen z nouze a neznám nikoho, kdo by s výjimkou nutnosti někam dojet jezdil v noci. Protože tu není možnost reagovat na toho kdo reaguje na vás - tak přidávám ještě... osobně když jsem dojížděl někam za tmy a deště, kdy cákalo do přilby a bylo vidět opravdu prd, že bylo co dělat se soustředit na to co je na silnici, aby člověk někam nevlítl, tak pak by byla možná díky tomu, že je tma nějaká šance ty upozornění na zrcátkách vidět. +1 |
24.1.2022 | Článek | Každý si nemůže vzít 3 týdny dovolené, aby dojetí na místo samotné, kde chci jezdit, nebyla nuda po dálnici. Osobně nemám moc velký rozptyl cest - jen od Černého moře po Sardinii, ale s nadhledem let... co je to za zábavu jet na motorce po dálnici jen abych dojel tam, kde chci jezdit. A když pojedu mimo dálnici a budu se bavit každý kilometr, tak tam pojedu týden, týden zpět a týden tam je málo. |
24.1.2022 | Článek | 14 dnů dovolené dáš a můžeš vyrazit- mašinu na to máš také |
24.1.2022 | Deník | Osobně to vidím tak, že v jedné osobě na dálnici tempomat dobrý, ale když jedeš naložený a ve dvou, tak bez tempomatu jedu za méně. Tempomat dávám, málo - i na dlouhých přejezdech to ťuknu jen když jedeme ve skupině. |
24.1.2022 | Deník | Abychom nikdy neřešili spotřebu, tak by všechny naše cesty musely vést okolo komína a nikdy v nekomfortní zóně. Jestli někdo tvrdí, že nikdy neměl problém s množstvím benzínu v nádrži a a nikdy neměl strach o dojetí, tak buď neví na co reaguje a nebo si mohu troufnout říct, že jsem s motorkou víc nacouval než on najezdil. Je dost dobré vědět, kolik můžeš ujet, když máš poslední čárku ukazatele a ještě důležitější je vědět, kolik ještě ujedeš, když už ti to řve, že jsi měl před půlhodinou tankovat (jasně... trochu odlehčuji) a čerpačka v nedohlednu, kanystr prázdný a v nejhorším případě za sebou ještě batůžek, který už usíná i v zatáčkách (to přemýšlíš o každém centilitru a taky o tom, jestli pošleš babu pro benzín a budeš doufat, že se ztratí a nebo dojdeš pro benzín ty a budeš doufat, že se neztratíš ty ani motorka. |
20.12.2021 | Článek | |
13.12.2021 | Článek | Ne že bych chtěl SWM chválit, ale mám pocit, že žádný současný japonský litr na srovnatelné ježdění není pod 200 kg. Rozumím připomínce, ale chtělo by to radší ten článek přečíst, tam je přímo zmíněno, že by to mělo mít do 150 kg v suché... Osobně mám pocit, že všechny současné motorky jsou těžší, než by mohli být - třeba i Kawa Versys 650, kterou jsem kdysi měl byla pocitově těžší než BMW 1200 díky vysokému těžišti. Obecně bych řekl, že mi chybí jednoduchá motorka do 400 ccm s hmotností do 120 kg, aby mohla i na silnici a aby tam nebyla nádrž jen 5 litrů, ale alespoň 12. Trochu se tomu blíží AJP PR4 240, ale malá nádrž a slabší a AJP SPR 310 zase už zbytečně drahá. |
13.12.2021 | Článek | Dokud jsem si nepřečetl cenu, tak jsem byl nadšený... ale chápu - je to kusovka |
7.10.2021 | Deník | Zdar. Cestu závidím - my dali Rumunsko a Bulharsko cca 4900 km - stálo to za to... a báwo jelo jako fík. Za mne zase naopak jelo lépe než co jsem kdy měl, ale strašně záleží na nastavení. Ze začátku se mi to furt vrtělo než jsem přišel na to, že pokud chci to samé co od Guzziny, tak nesmím mít navoleno pohodlí. Dal jsem nejtvrdší podvozek s nejvyšším zatížením a dynamickou jízdu a ejhle - vše bylo jinak. Ale nemám advíka a možná, že na drátech je to trochu jinak. Tak zdar. |
16.9.2021 | Článek | Naladění pozitivní - ale jak ležela motka na zemi, tak jsem si okamžitě představil, že zvedám tu svoji. Normálně mráz po zádech Už jsem to takto vlastně jel 2x, ale nikdy to nesesmolím |
14.9.2021 | Článek | tak každý podle svého - já mít Griso, tak ho za tohle měním hned, protože jen na Grisu Rumunsko = očistec. |
14.9.2021 | Článek | Ano, když jsem si nasadil brýle, které nepotřebuji a stoupl si 15 metrů od obrazovky, tak jsou si v té mlze, kterou pak vidím, obě motorky hodně podobné. |