PROFIL UŽIVATELE

klubko

Offline: 17.9.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Dolany
Lokalita: Olomouc Olomo...
Poděkoval: 1x
Pomohl: 5x
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 522x
Body komentářů: 18 / 18
ID uživatele: 205745
Registrace: 6.1.2014

Adresa profilu:http://klubko.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 88 záznamů

14.3.2016 Deník joo, trable s baterkou to je paráda
13.3.2016 Deník A jak to funguje? Nějak se to opírá o páčku brzdy?
3.2.2016 Uživatel ahoj, boty už mám doma. Jsou mi trochu větší, ale je to snesitelny. Takže dík
2.5.2015 Zboží jak je na tom kšilt? Dá se použít jako stínítko proti slunci? Chci si ji koupit a ten kšilt mi příjde docela malej.
2.5.2015 Zboží hmm, mě přišla v obchodě docela těžká a plexi se mi hůř zavíralo.
S čím srovnávám. Jezdil jsem NOX N101, kterou jsem teď prodal a budu kupovat Airoh S5 Color.
26.9.2014 Deník -> AngusCZ: Dík teďka je načančaná, je po opravě karoserie a po laku. Snad ji v zimě někde nepomuchlám
-> JirkaMetal: taky dík, zima je před nama, takže času relativně dost
28.5.2014 Deník -> Eonymus Dík, to asi ještě dodělám. Dělal jsem to dneska dopol. než jsem jel do práce na odpolední, takže mě trochu tlačil čas
I když přes výfuk není nic slyšet
11.5.2014 Video hmm, slušně to vodí. Poznáte, co je to za stroj?
9.4.2014 Deník -> tadeo96: :-B jo, je
->Woozie02, Daniel_cz: no musel jsem to zkusti a kdyby to vyšlo, tak mě oprava mohla vyjít na 240kč místo 1200kč za jinou cívku. Zatím s tím jezdím a včera jsem objednal novou (jetou) a jsem velmi zvědav, co to bude dělat.

Ohledně té mapy zapalování tady můžeme rozjet diskuzi.
Čínský 4takt ani VOR nemá mapu zapalování. Oba mají na klikovce u alternátoru hallův snímač s pevně nastaveným předstihem.
VOR má 32° a CDI jen převádí spínací impulzy z hallova snímače na napětí potřebny pro nabuzení indučky.
No a shodou okolností ta CDi ze skůtra má vyýstupní napětí vhodny pro indukčku použitou na mé motorce a stejná indukčka je používaná i na KTM, Husaberg, možná i dalších.
Origo indukčka už totiž má v sobě přímo ten převodník (CDI). Ta moje už je o tento převodních ochuzena (asi odešel) a bylo to nahrazeno tou černou krabičkou s dráty viz fotka s díly, která odešla.

schéma čínské CDI: http://www.motelek.net/andere/cdi/china_cdi/GY6_cdi.png
schéma origo CDI: http://www.transmic.net/sem/SemIgnition.jpg
3.4.2014 Deník Měl bys být spokojen. Já si pinlock dokoupil do NOX 101 protože se ráno při teplotě okolo 5°C cestou do práce dost mlžila a až budu vybírat novou helmu, nejspíš budu hledat helmu s možností doplnění pinlocku. Ten cestovní komfort s tím je skvělej. Helma může být zavřená (průduchy i hledí) a i s bradovým deflektorem a hledí se nazamlží.
3.4.2014 Článek uživatele Dobrej návod na druhou strenu, nepomohlo by i zmenšit otvor odvětrání plovákovky?
Možná taky aplikuju na skůtra i když můj na tohle trpí jen velmi vyjímečně.
16.3.2014 Deník to si teda zamakáš, než to vyvaříš to je jak vyvařovat shnilou škodovku
13.3.2014 Deník ->Daniel_cz: tyjo, ale slušně mě to potáhalo po dráze :-B akorát mě překvapilo, jak se mi na tom blbě jede ve stoje. Jsem se musel trochu předklonit a přišlo mi, že jsem strašně vysoko :-o a ve skocích mi přijde, že to jde dost na předek. Ale já vím prd, jak se má kroska chovat v terénu každopádně jsem čuměl, co i s těma polo slickama to dokáže a kam se to vyhrabe. Až na to bahno, to to nezvládlo
Předchozí
1 2 3 4 5 6
Následující

TOPlist