Komentáře
Nalezeno 88 záznamů
14.3.2016 | Deník | joo, trable s baterkou to je paráda |
13.3.2016 | Deník | A jak to funguje? Nějak se to opírá o páčku brzdy? |
3.2.2016 | Uživatel | ahoj, boty už mám doma. Jsou mi trochu větší, ale je to snesitelny. Takže dík |
2.5.2015 | Zboží | jak je na tom kšilt? Dá se použít jako stínítko proti slunci? Chci si ji koupit a ten kšilt mi příjde docela malej. |
2.5.2015 | Zboží | hmm, mě přišla v obchodě docela těžká a plexi se mi hůř zavíralo. S čím srovnávám. Jezdil jsem NOX N101, kterou jsem teď prodal a budu kupovat Airoh S5 Color. |
26.9.2014 | Deník | -> AngusCZ: Dík teďka je načančaná, je po opravě karoserie a po laku. Snad ji v zimě někde nepomuchlám -> JirkaMetal: taky dík, zima je před nama, takže času relativně dost |
28.5.2014 | Deník | -> Eonymus Dík, to asi ještě dodělám. Dělal jsem to dneska dopol. než jsem jel do práce na odpolední, takže mě trochu tlačil čas I když přes výfuk není nic slyšet |
11.5.2014 | Video | hmm, slušně to vodí. Poznáte, co je to za stroj? |
9.4.2014 | Deník | -> tadeo96: :-B jo, je ->Woozie02, Daniel_cz: no musel jsem to zkusti a kdyby to vyšlo, tak mě oprava mohla vyjít na 240kč místo 1200kč za jinou cívku. Zatím s tím jezdím a včera jsem objednal novou (jetou) a jsem velmi zvědav, co to bude dělat. Ohledně té mapy zapalování tady můžeme rozjet diskuzi. Čínský 4takt ani VOR nemá mapu zapalování. Oba mají na klikovce u alternátoru hallův snímač s pevně nastaveným předstihem. VOR má 32° a CDI jen převádí spínací impulzy z hallova snímače na napětí potřebny pro nabuzení indučky. No a shodou okolností ta CDi ze skůtra má vyýstupní napětí vhodny pro indukčku použitou na mé motorce a stejná indukčka je používaná i na KTM, Husaberg, možná i dalších. Origo indukčka už totiž má v sobě přímo ten převodník (CDI). Ta moje už je o tento převodních ochuzena (asi odešel) a bylo to nahrazeno tou černou krabičkou s dráty viz fotka s díly, která odešla. schéma čínské CDI: http://www.motelek.net/andere/cdi/china_cdi/GY6_cdi.png schéma origo CDI: http://www.transmic.net/sem/SemIgnition.jpg |
3.4.2014 | Deník | Měl bys být spokojen. Já si pinlock dokoupil do NOX 101 protože se ráno při teplotě okolo 5°C cestou do práce dost mlžila a až budu vybírat novou helmu, nejspíš budu hledat helmu s možností doplnění pinlocku. Ten cestovní komfort s tím je skvělej. Helma může být zavřená (průduchy i hledí) a i s bradovým deflektorem a hledí se nazamlží. |
3.4.2014 | Článek uživatele | Dobrej návod na druhou strenu, nepomohlo by i zmenšit otvor odvětrání plovákovky? Možná taky aplikuju na skůtra i když můj na tohle trpí jen velmi vyjímečně. |
16.3.2014 | Deník | to si teda zamakáš, než to vyvaříš to je jak vyvařovat shnilou škodovku |
13.3.2014 | Deník | ->Daniel_cz: tyjo, ale slušně mě to potáhalo po dráze :-B akorát mě překvapilo, jak se mi na tom blbě jede ve stoje. Jsem se musel trochu předklonit a přišlo mi, že jsem strašně vysoko :-o a ve skocích mi přijde, že to jde dost na předek. Ale já vím prd, jak se má kroska chovat v terénu každopádně jsem čuměl, co i s těma polo slickama to dokáže a kam se to vyhrabe. Až na to bahno, to to nezvládlo |