Komentáře
Nalezeno 88 záznamů
19.4.2017 | Článek | škoda, že dítě je zatím na cestě |
11.4.2017 | Článek | To věčné nadávání na STK už mě přestává bavit. Motorka stějně ve spoustě případů nejlíp funguje nejlíp sériová. Nebo snad někdo z vás má prostředky a čas se zabývat každou jednotlivou součástí a hlavně potom motorkou jako celkem, se kterým u výrobce strávilo vývojem a optimalizací x lidí x hodin a očekávat, že to během jednoho odpoledne o 100% vylepšil, než to udělal výrobce? Tuningem už jsem si prošel a vyrostl z toho. Každej ať si staví co chce, ukazuje to na výstavách anebo jezdí na amatérsky podniky na okruhu (ať silnice nebo enduro, MX), kde není vyžadován TP, natož STK. Máme to štěstí, že v té naší malé republice to máme skoro všude "co by kamenem dohodil", takže motorku na vozík a prostoru zajezdit si na svojí upravené motorce je dost. Já osobně to tak praktikuju, i když mám sériovy motorky. Když pak jedu na motorce do práce, tak pak nemám potřebu se na silnici jakkoli exponovat. Z druhé strany, na motorce mě policajti kontrolovali naposled před 17ti lety, na pincku, kdy jsem měl ještě teplej řidičák v kapse. Od té doby ne. Motorka ze článku se mi líbí. Až na ukončení rámu pod sedlem, jak byl zmíněno. Chtělo by to nějak jinak, ale nemůžu přijít na to jak. A ten motor má řazení na pravé straně? -2 |
8.3.2017 | Článek | Krakatau: joojo, došlo mi to, ale chtěl jsem si rýpnout |
8.3.2017 | Článek | Krakatau: hmm, když je plovoucí disk, tak unašeč disku a disk když je jednodílný, tak disk. Takže ktery z toho je rotor? |
8.3.2017 | Článek | co jsou brzdové rotory? |
14.2.2017 | Článek | SpeedyRex> ahaa, tak to je dobry pokračování |
13.2.2017 | Článek | pro ty, kdo tápe, jaky je to jezdit na motárdovi, tak tady je to hezky rozepsany http://www.motorkari...rg-fs-570-32617.html |
13.2.2017 | Článek | SpeedyRex> jo, je to tak. Představovat si to nemusím zrovna jsem v kontatu s jedním 17ti letym klukem s VORem, že najednou nemá kompresi. Tak mě tahá k sobě, abych mu na to mrknul, že tomu nerozumí. Mám to k němu něco přes hodinu jízdy, ale moc se mi nechce, mám dost práce ne své motorce/motorkách. Překvapilo mě, kolik hlasů dostala Nuda. Z recenzí na YT to vypadá na docela zajímavou motorku. Ještě dost hbitosti, nadbytek výkonu zároveň použitelná na dojíždění do práce. A zvlášť ve videích od RoyalJordanian je zvuk přímo návykovej. +1 |
12.2.2017 | Článek | Vlastním libůstku jménem VOR, stal jsem se nadšencem, naditou prkenici nemám a přísun novýc náhradních dílů je z Itálie, s dodací dobou do 10ti dní, použité z inzerce. Je mazec na tom jezdit, ale pro někoho, kdo nemá um a ochotu se v tom vrtat to fakt není. |
3.2.2017 | Článek | soccer> taky bych řekl, že jsem ten vyumělkovanej ponk už viděl. |
31.1.2017 | Článek | tohle se mi teď ukázalo na instagramu: https://www.instagram.com/p/BP6gymKFuPS/ jako bych to dnes už někde viděl +1 |
24.11.2016 | Článek | jakožto milovník supermota bych rád nad jejich supermotama zaplesal jako vy, ale zrovna ta letmá kyvka, liťáky, ta dvou oká maska a naroubovany přední blinkry na fotkách 19, 20 mi příjdou divny. Ale 5, 18, 21, 22 to je správně |
21.11.2016 | Článek | puffybodie> ty sis tenhle článek četl po tom článku od BMW a spojení motorky s mobile, že? |
10.11.2016 | Článek | Kome: s tím ABS máš pravdu, kdo ví, jestli tam je. Ale myslím se shodneme, že konkrétně tyhle 2 motorky mají stejny zaměření a ta honda je prostě těžká, když má podobnou váhu, jako motorka s víc, než dvojnásobným objemem. K tomu štítu, však teď přece frčí retro |
9.11.2016 | Článek | to je dobrá sranda, AJP PR7 600ccm 148kg a Honda CRF250 Rally 157kg +3 -1 |