Komentáře
Nalezeno 148 záznamů
14.11.2016 | Článek | Lukamot + Virago - zde je Kubova odpověď Přepadla vás nostalgie? Spíš mě mrzelo, že jsme celou sezonu válčili s motorkou. Poslední dva tři závody se nám hondu podařilo konečně nastavit, udělali jsme ji podle mého gusta. Stejné to bylo i loni s KTM, kdy jsme na konci jezdili luxusní závody. Každopádně není žádná novinka nebo tajemství, že z týmu jsem utekl proto, že se mi tam nelíbila práce s lidmi. |
10.11.2016 | Článek | 19 - Eugene LAVERTY - IRL - Pull & Bear Aspar Team - Ducati 20 - Yonny HERNANDEZ - COL - Pull & Bear Aspar Team - Ducati Tohle je postavení Asparovců na startu zatím poslední odjeté GP. Nemůžeme tedy čekat, že příští rok bude líp. Je to o penězích a Team Aspar už není co býval dřív. |
9.11.2016 | Článek | Docela bych malému Versysu i fandil. Ale vadí mě na něm ty mraky plastů. Na asfalt dobrý. Ale válet se s tím byť jen v lehkém terénu? Spíš bych vsadil na Venturo od Gase |
7.11.2016 | Článek | Samozřejmě, že to jde na sportu. Cestovat se dá na všem, i na mopedu jen s mapou a bez navigace. Rumunsko na stopětadváce jsem si užil víc než Albanii na GSu. A vám dávám plusovej bod. |
18.10.2016 | Článek | Pár let jsem závodil a nejen na motorce. Motorku jsem si musel koupit, hadry, přilbu, boty, benzín, startovný atd, to vše jsem platil a bednu jsem pravidelně nejezdil, a těm lepším jsem snad moc nepřekážel. Takže jsem byl vlastně platící jezdec jako Karel. Ale bavilo mě to a to dost. Nechápu o co zde mnohým jde. +6 |
4.10.2016 | Článek | mmlmike - No, aspoň že to vypadá jako motorka a ne jako MT strašidla na malé děti |
21.9.2016 | Článek | Kymco na fotkách vidím. Ale kde je ten Racing?? +1 |
9.6.2016 | Článek | Měl jsem SV první generace. Pohodlný sedlo i pro batůžek, normální výfuk, příhradovej rám hliník, budíky klasika. Ale tohle?? |
27.5.2016 | Článek | pespes -souhlas. Stačí tejden pojezdit Rumunsko a přestanete si stěžovat |
26.5.2016 | Článek | Já nevím člověče, ale do Albánie takhle složitě cestovat. Když spěchám, odpoledne sednu na motorku a druhý den večer jsem v Albánii. Když nespěchám, cestou na Balkán je tolik krásných míst ke koukání. Jinak dobrý |
16.5.2016 | Článek | Odhaduju , že (vaše) příště, bude Mongolsko. +1 |
12.1.2016 | Článek | Dnes: zdroj motoride: 14:21 - Dakar končí pre Ondreja Klymciwa - český jazdec (20-ty v cieli minulý rok), ktorý bol na 25-tom mieste priebežne tohto roku mal nehodu a práve sa o neho stará zdravotnícky tím. Dúfajme že bude v poriadku. |
8.1.2016 | Článek | Zprávy od Ivana Jakeše: Dnesna etapa v nadmorskej vyske 4800m sa palila na plny plyn, motorky na Bolivijskej solnej plani dosahovali maximalne rychlosti. Ivan sa dlho drzal na 6 pozicii a vsetko nasvedcovalo k podstatne lepsiemu vysledku. Osudnym sa mu vsak stali predne tlmice, ktore v extremnych podmienkach postupne stracali olej. V rychlosti asi 150km/h, priblizne 40m pred pravou zakrutou sa stali zaolejovane kotuce prednej brzdy neucinnymi a Ivan len motorom a zadnou brzdou dokazal stroj mierne spomalit. Zakrutu utopenu temer 2m v hlbokej brazde by vsak v ziadnom pripade nevybral a preto v zlomku sekundy zvolil priamy smer a vyskok z vymola v motokrosovom style. S extremne tazkym Dakarskym specialom vsak tento unik skoncil saltom cez predne riadidla. Po par minutach sa Ivan s poskodenym kolenom, pohmozdenymi prstami na nohe a krvacajuci od viacerych oderov dokazal postavit, ako-tak dat dokopy stroj a dokoncit etapu na neuveritelnom 7 mieste! Po prejazde cielom mu nas redaktor Janko Zgravcak poskytol cennu pomoc a odviezol ho do medical centra. Rontgenove snimky nastastie nepotvrdili zlomeniny, vyzera to vsak na potrhane vazivo praveho kolena a pomliazdene prsty lavej nohy. Motorku v tomto momente kompletne repasujeme, Ivan sa snazi udrzat v teame dobru naladu, a to napriek slovam, ktore mi povedal tesne po stretnuti v bivaku: Kamosko, cely zivot sa mi v sekunde odohral pred ocami, myslel som si ze "TOTO UZ JE ONO". Nas jazdec je vsak znamy ukrutnou huzevnatostou a verime, ze sa stane zazrak a nastupi na start dalsej etapy! Opat ho vsak citujem: Kamosko, no neviem, s jednou nohou celou v prdeli, druhou napoli.. neviem ako budem driftovat zadnou brzdou (ta sa ovlada pravou nohou, pricom je nutny nesmierny cit) Vsetko zalezi od toho, ci sa Ivko rano vobec postavi na nohy. Vsetkym fanusikom velmi pekne dakujeme za podporu, vsetci v teame robime maximum! Ivan odkazuje, ze nikoho nesklame, a ak ho rano vylozime na masinu - bojuje dalej! Drzte palce!!! +5 |
21.12.2015 | Článek | Třeba tu někdo najde článek o tom co v životě zajel CEDO +2 |
9.11.2015 | Článek | pajapaja - Ano, motor a baterie je čína, ostatní je zrestaurované staré prase |