renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Kratasek

Offline: Včera v 18:39 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 45
Město: Bohuslavice u Zlína
Lokalita: Zlín Zlínský
Komentářů: 1x
Napsal příspěvků: 5x
Body komentářů: 1 / 3
ID uživatele: 156464
Registrace: 4.2.2012

Adresa profilu:http://kratasek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 44 záznamů

12.3.2015 Článek Je to tak. To počasí bylo šílené, ale zase to mělo něco do sebe Zážitky nezapomenutelné.
12.3.2014 Článek pro Hondasl... bylo to v Itálii, u hranic s Rakouskem. Pasy jsme měli s sebou navíc . Je jasné, že by stačila i jen občanka .
Když jedu do ciziny, beru si pas s sebou raději pro jistotu .
10.3.2014 Článek Děkuji.
Pro Virgl...letos mám v plánu něco podobného, mám to již rozplánované na kilometry a cenu . Je to z CZ na konec Rakouska, Lichtenštejnsko, fajne místa ve Švýcarsku, Itálie, fajne body ve Francii, koncový bod St. Tropez a zpět. Vše na 10 dní, 3553 km .
10.3.2014 Článek ... asi nějaký písmenkový šotek

Ta cena je i s benzinem
10.3.2014 Článek ..je to tak...chce to vždy trošku hledat a né hned bezmyšlenkovitě brát první ubytko...
17.2.2014 Článek super! Držím palce na další podobné cestovatelské akce. Je vidět, že pokud někdo chce cesovat, tak to jde i na těchto strojích!! Určitě na tento výlet budeš vzpomínat více než tam frčet po dálnici na nějakém supersportu
25.9.2019 Deník Krásný štítek
5.11.2018 Deník Tome paráda!!!
2.10.2018 Deník Perfektní Tome!!
2.5.2018 Deník Tome paráda!! Hezky sis jej vymazlil. Jen tak dál!!!
28.1.2018 Deník Tomě super!!
22.3.2017 Deník Ahoj,
ještě k tomu zapojení vyhřívání. Měl jsem to dříve (vyhřívání sedla, rukojeti) napojeno na přímo k baterce, ale po zkušenosti, kdy jsem zapomněl vypnout vyhřívání v cizině (rukojeti byly skoro úplně neskutečně horké) a pak tak tak nastartoval plně naloženou motorku, jsem provedl úpravu a provedl zapojení přes vypínací relé, takže mi to vše funguje až po zapnutí zapalování. Je to super, spínací relátko (výrobce BOSH, stálo pár korun) jen hezky nepatrně cvakne a jede to perfektně. Jediné, co mám napřímo, je USB nabíječka, kterou jsem teď montoval přes zimu (někdy budu potřebovat nabíjet i když bude moto vypnutá (mám USB nabíječku od 3BR, made in USA ).
Kabeláž jsem si vyrobil sám a vše zapojil také sám. Spínací proud jsem vzal od zadních obrysovek, takže pohoda. (potřebuješ proud pouze pro sepnutí relé, takže nic nebezpečného co by pokazilo elektriku moto )

Jinak zapojení sedla (rozpojení) od motorky mám přes spojky Superseal (kupováno od HT Caru) - můžu ti to klidně i nafotit.

Tož tak

Hezké kilometry a nové sedlo a zapojení ať hezky slouží!

Martin
23.2.2017 Deník DD tuning vřele doporučuji. Mám sice jiný styl moto, ale DDT ti také doporučuji. Mám od nich sedlo přes 7 roků a stále je jako nové (pouze 1x za rok naimpregnuji sprejem na Gore-tex, žádná jiná údržba).
Jelikož jsem neskutečný detailista a na kvalitu provedení si maximálně potrpím, tak u této firmy jsem nenašel sebemenší nedostatek. A to jsem fakt "puntičkář".

Komunikace perfektní, neskutečné možnosti a výběry vzorů, atd.

Dával jsem i vyhřívání pro řidiče (deka od HT car Vsetín), které mi tam dodávali po 5 letech co jsem od nich měl nově přešité sedlo (vyhřívání jsem u nich vyhrál ve fotosouteži, montáž mi dali zadarmo, kabeláž a přislušenství jsem si vyrábel a montoval pak sám) a po vložení vyhřívání do sedla nebylo naprosto vůbec poznat, že by se se sedlem něco dělalo. Naprosto přecizně tam to vyhřívání dali, fakt super.

Jedině negativum , co je pro lidi co chtějí přešít nově sedlo rychle, je čekací doba. U mě přesně dodrželi termín a pomohli se skvěle s výberem vzoru, provedení a materiálu do sedla (ujedu za den cca 850 km a zadek vůbec nebolí jako u originálu).
U kvalitní firmy je to ale více než jasné, že čekací doba je dlouho. Pár lidí si stěžovalo na pár fórech na cenu, ale cena opravdu odpovídá kvalitě a provedení.
26.10.2016 Deník Super. Jj, Banditi jsou spolehlivý a v pohodě.

Ještě bych ti doporučil udělat komplet zadní přepákování, včetně kyvky - vyčistit, promazat, atd. Já to dělal ve 40 tis. km a teď před zimou v 68 tis. km (dával jsem novou jednotku zadního tlumiče od YSS - k předním pružinám též od YSS )a už to dole v té kolíbce bylo trošičku znát. Ne sice moc, ale ty jehličkové ložiska tam dost trpí, vymývá se mazivo a nerad bych, aby se vysypaly... . Teď mám opět pocit bezpečí, sucha a jistoty

Není to těžké, stačí rozdělat podle návodu, promazat (čistil jsem petrolejem, některá místa opatrně čističem na brzdy a dobře namazal Motorex Grease 2000) a podotahovat dle utahovacích momentů v manuálu. Těžké to opravdu není, jen pracné, a když jsem to už dělal podruhé, tak už víš co a jak (dal jsem zrovna novou řetězovku (po 43 tis. km )...
20.10.2016 Deník Hezké,
také jsem brzdy (čistil) před týdnem - předek i zadek.
Předek i zadek dělám co 20 tis. km (co cca po dvou sezonách). Je to fakt znát a ten "bordel" co se za cca dvě sezony nastřádá je fakt mazec (a to se snažím jezdit po hezkých cestách)

Souhlasím s tím, že je třeba to občas udělat a pořádně vyčistit a namazat. Předek mám také skoro jako nový (68300 km a předek stále originál ve stavu 2/3, kdy ještě zbývá obložení ), zadní mám po novu Brembo a najeto na nich 18 tis. km a maji ubyto pouze 1 mm obložení - originál mi v zadu vydržel pouze 25 tis. km, další jsem dal Braking, ty také jen 25 tis. km a Brembo je stále ok!

TOPlist