Komentáře
Nalezeno 44 záznamů
12.3.2015 | Článek | Je to tak. To počasí bylo šílené, ale zase to mělo něco do sebe Zážitky nezapomenutelné. |
12.3.2014 | Článek | pro Hondasl... bylo to v Itálii, u hranic s Rakouskem. Pasy jsme měli s sebou navíc . Je jasné, že by stačila i jen občanka . Když jedu do ciziny, beru si pas s sebou raději pro jistotu . |
10.3.2014 | Článek | Děkuji. Pro Virgl...letos mám v plánu něco podobného, mám to již rozplánované na kilometry a cenu . Je to z CZ na konec Rakouska, Lichtenštejnsko, fajne místa ve Švýcarsku, Itálie, fajne body ve Francii, koncový bod St. Tropez a zpět. Vše na 10 dní, 3553 km . |
10.3.2014 | Článek | ... asi nějaký písmenkový šotek Ta cena je i s benzinem |
10.3.2014 | Článek | ..je to tak...chce to vždy trošku hledat a né hned bezmyšlenkovitě brát první ubytko... |
17.2.2014 | Článek | super! Držím palce na další podobné cestovatelské akce. Je vidět, že pokud někdo chce cesovat, tak to jde i na těchto strojích!! Určitě na tento výlet budeš vzpomínat více než tam frčet po dálnici na nějakém supersportu |
25.9.2019 | Deník | Krásný štítek |
5.11.2018 | Deník | Tome paráda!!! |
2.10.2018 | Deník | Perfektní Tome!! |
2.5.2018 | Deník | Tome paráda!! Hezky sis jej vymazlil. Jen tak dál!!! |
28.1.2018 | Deník | Tomě super!! |
22.3.2017 | Deník | Ahoj, ještě k tomu zapojení vyhřívání. Měl jsem to dříve (vyhřívání sedla, rukojeti) napojeno na přímo k baterce, ale po zkušenosti, kdy jsem zapomněl vypnout vyhřívání v cizině (rukojeti byly skoro úplně neskutečně horké) a pak tak tak nastartoval plně naloženou motorku, jsem provedl úpravu a provedl zapojení přes vypínací relé, takže mi to vše funguje až po zapnutí zapalování. Je to super, spínací relátko (výrobce BOSH, stálo pár korun) jen hezky nepatrně cvakne a jede to perfektně. Jediné, co mám napřímo, je USB nabíječka, kterou jsem teď montoval přes zimu (někdy budu potřebovat nabíjet i když bude moto vypnutá (mám USB nabíječku od 3BR, made in USA ). Kabeláž jsem si vyrobil sám a vše zapojil také sám. Spínací proud jsem vzal od zadních obrysovek, takže pohoda. (potřebuješ proud pouze pro sepnutí relé, takže nic nebezpečného co by pokazilo elektriku moto ) Jinak zapojení sedla (rozpojení) od motorky mám přes spojky Superseal (kupováno od HT Caru) - můžu ti to klidně i nafotit. Tož tak Hezké kilometry a nové sedlo a zapojení ať hezky slouží! Martin |
23.2.2017 | Deník | DD tuning vřele doporučuji. Mám sice jiný styl moto, ale DDT ti také doporučuji. Mám od nich sedlo přes 7 roků a stále je jako nové (pouze 1x za rok naimpregnuji sprejem na Gore-tex, žádná jiná údržba). Jelikož jsem neskutečný detailista a na kvalitu provedení si maximálně potrpím, tak u této firmy jsem nenašel sebemenší nedostatek. A to jsem fakt "puntičkář". Komunikace perfektní, neskutečné možnosti a výběry vzorů, atd. Dával jsem i vyhřívání pro řidiče (deka od HT car Vsetín), které mi tam dodávali po 5 letech co jsem od nich měl nově přešité sedlo (vyhřívání jsem u nich vyhrál ve fotosouteži, montáž mi dali zadarmo, kabeláž a přislušenství jsem si vyrábel a montoval pak sám) a po vložení vyhřívání do sedla nebylo naprosto vůbec poznat, že by se se sedlem něco dělalo. Naprosto přecizně tam to vyhřívání dali, fakt super. Jedině negativum , co je pro lidi co chtějí přešít nově sedlo rychle, je čekací doba. U mě přesně dodrželi termín a pomohli se skvěle s výberem vzoru, provedení a materiálu do sedla (ujedu za den cca 850 km a zadek vůbec nebolí jako u originálu). U kvalitní firmy je to ale více než jasné, že čekací doba je dlouho. Pár lidí si stěžovalo na pár fórech na cenu, ale cena opravdu odpovídá kvalitě a provedení. |
26.10.2016 | Deník | Super. Jj, Banditi jsou spolehlivý a v pohodě. Ještě bych ti doporučil udělat komplet zadní přepákování, včetně kyvky - vyčistit, promazat, atd. Já to dělal ve 40 tis. km a teď před zimou v 68 tis. km (dával jsem novou jednotku zadního tlumiče od YSS - k předním pružinám též od YSS )a už to dole v té kolíbce bylo trošičku znát. Ne sice moc, ale ty jehličkové ložiska tam dost trpí, vymývá se mazivo a nerad bych, aby se vysypaly... . Teď mám opět pocit bezpečí, sucha a jistoty Není to těžké, stačí rozdělat podle návodu, promazat (čistil jsem petrolejem, některá místa opatrně čističem na brzdy a dobře namazal Motorex Grease 2000) a podotahovat dle utahovacích momentů v manuálu. Těžké to opravdu není, jen pracné, a když jsem to už dělal podruhé, tak už víš co a jak (dal jsem zrovna novou řetězovku (po 43 tis. km )... |
20.10.2016 | Deník | Hezké, také jsem brzdy (čistil) před týdnem - předek i zadek. Předek i zadek dělám co 20 tis. km (co cca po dvou sezonách). Je to fakt znát a ten "bordel" co se za cca dvě sezony nastřádá je fakt mazec (a to se snažím jezdit po hezkých cestách) Souhlasím s tím, že je třeba to občas udělat a pořádně vyčistit a namazat. Předek mám také skoro jako nový (68300 km a předek stále originál ve stavu 2/3, kdy ještě zbývá obložení ), zadní mám po novu Brembo a najeto na nich 18 tis. km a maji ubyto pouze 1 mm obložení - originál mi v zadu vydržel pouze 25 tis. km, další jsem dal Braking, ty také jen 25 tis. km a Brembo je stále ok! |