Komentáře
Nalezeno 44 záznamů
4.2.2012 | Článek | pokor-ano regule jsou jasně dané,pokud má nějaký motor za jednu otáčku tři zážehy tak je jasně ve výhodě a nemůže se srovnávat s klasickým pístovým motorem,tedy se mu krátí objem motoru a tam se láme chleba,to je celé to přece musíte uznat a nemůže se srovnávat objemově.Když mu pokrátíte objem už na to nestačí.Co se týká vhodnosti pro závodní účely prostě tam není vačka a tudíž se nedá čarovat.U pístového motoru celkem jednoduše změníte časování a motor je úplně jiný i když vše ostatní necháte tak jak je u, Wankelu to nejde. |
4.2.2012 | Článek | taelk: pokud jsi si všimnul,nesnižuji žádnou zásluhu mazdy ani někoho jiného,možná byla moje slova,že nestojí za nic trošku ostřejší,ale ať si říká kdo chce co chce...Wankel prostě jak je jednoduchý tak je složitý,a to že s ním Mazda vyhrála ještě nic neznamená pro normální provoz.Turbíny v Indy také uspěly(nebýt zpomalovacího kola,kde se jim přehřály čerpadla a byl s nima konec, tak vyhrály) a v běžném autě je nenajdeš,proč asi? |
4.2.2012 | Článek | Kdyby se hodil,tak jich tam je spousta(na závodech),ostatně na tom videu mu nějak ostatní ujíždějí ,takže asi nic moc.Ale neber to špatně,takových pokusů bylo hodně,dokonce i s turbem. |
4.2.2012 | Článek | Hezký den,přeji a velká gratulace autorce,špičkově a srozumitelně napsáno a s humorem .Jinak Wankel je to prakticky k ničemu,dobrý nápad ale on ten Wankel(systém) je potížista,nikdy se nemůže vyrovnat pístovému motoru v konečném efektu při praktickém použití,ani do závodních strojů se nehodí prostě .Jeho největší nevýhoda chlazení a tudíž nemožnost použití chudé směsy.Píst,jakož nejvíce tepelně namáhaná součástka nemá možnost jak předat toto teplo jinam,spalovací prostor je v pístu a tudíž i větší plocha,než aby to bylo naopak.Je to zajímavá hračka,ale nehodí se nikam.Rotačních motorů,tedy systémů,které nemají klikový mechanizmus je více. Těším se na pokračování . |
12.1.2012 | Článek | Perfektní článek a zrovna mě potěšil(162),z tohoto důvodu jsem si koupil Kawa GPX 6OO je to příhodná moto pro mě.Nízko sedlo a mírný motocykl,mám 54 let a už na tu divočinu moderní nemám,pokud stačili síly řešil jsem to u půjčené motorky vysednutím,ale jak ubývají síly tak kdyby jsme lehli nechtěl bych řešit ani toho medvěda a ani jelena |
7.1.2012 | Článek | Zdravím,klobouk dolů za tu štreku a pozdrav manželce,to je opravdu ženská do nepohody,to se jen tak nevidí,jste dobrý blázni,ale tak to má být.Dát Chorvatsko za 15 hod.ve dvou na motorce to už je sakra výkon,udělat průměr!! 84 km/hod to je bomba...a ta spotřeba tomu odpovídá,takže ať vám to jezdí a neopouští vás nápady na cestě ...Jirka |
2.10.2013 | Video | Krásné video a díky autorům.Opravdu něco úžasného,tlak na psychiku lidí v tomto doupěti,tedy těch tří co rozhodovali,byl asi obrovský.Je až nepředstavitelné jakou technikou Sovětský svaz vládnul a co vše oni dokázali vyrobit.Stačí se podívat na youtube na videa o ruských tajných zbraních z doby studené války(komu se líbí pásová vozidla dejte si do vyhledávače DT 30 víťaz-neskutečné co ten stroj dokáže). |
28.1.2013 | Uživatel | Ahoj,díky za komentář, potěší.Nevím kde jsi mně viděl,ale poslední závod v Branné jsem nedojel,praskla ventilová miska a bylo po všem.Takže letos,znovu a lépe.Měj se hezky a dávej na sebe a ty tvoje miláčky pozor.At se ti daří. Jirka |
19.4.2012 | Uživatel | Díky |
19.4.2012 | Uživatel | Krásná sbírka,také stále koukám po italských dvouválcích...až jsem si z toho koupil japonský čtyřválec možná že to jednou dopadne ta dukárna se mi moc líbí |
19.4.2012 | Uživatel | Díky za uznání,potěší.Hodně ,ve zdraví najetých km |
19.4.2012 | Uživatel | Díky |
19.4.2012 | Uživatel | Pěkná sbírka,jeden lepší než druhý,také by se mi líbilo ale holt nemůžu mít vše .Jirka |
4.2.2012 | Deník | Nádherný stroj!!! Jen bych měl jednu výtku: co ten výrobce pneumatik? tam přece patří AVON nebo DUNLOP.Ale jinak nádhera |