Komentáře
Nalezeno 43 záznamů
20.8.2009 | Článek | Zajímavej počin, dovedl bych si to představit (zatím pominu cenu)... ...ALE jak už psal dole dram. Jaká bude asi životnost a cena těch baterií. Kolik se u takových věcí udává nabíjecích cyklů? 500? Po určité době ten nabíjecí (a hlavně vybíjecí :)) cyklus začíná být kratší a kratší (u mobila to asi zná každej). Navíc počítám, že těch 80 km dojezd bude počítán na ideální podmínky (rovina, pevná cesta). Spíš by měli uvádět kolik hodin (minut?) to vydrží při 50% zátěži. Holt si myslím, že elektromobily/hybridy jsou perspektivní technika, ale má to před sebou ještě dlouhý kus cesty, aby se to dokázalo vyrovnat spalovacím motorům (možná ta cesta nemá konec) :) |
2.7.2009 | Článek | Sice mi tahle kategorie motorek nic moc neříká a domů si to asi nikdy nepořídím... ...ale tohle je nádhera! Kdybych jednoho dne zešílel a chtěl cruisera, tak tohle! |
17.6.2009 | Článek | Mě tak napadá, co by se asi stalo tak hroznýho, když by to fungovalo tak, že by si mlaďas udělal v 16 letech papíry na těch 11 kW a v 18 by nešel do žádný další autoškoly, ale rovnou by se mu ty papíry posunuly na těch 35 kW. Nebo max. se zopáknutím testu a jízdou se zkušebákem. Totéž při posunu z 35 kW na neomezeno. Ušetřený prachy a čas by byly nehorázný. Přínos trojnásobného absolvování stejné autoškoly (nemám pocit, že by byl rozdíl ve výuce na 11/35/xxx kW) je asi leda finanční pro majitele těch autoškol. |
24.5.2009 | Článek | "Volba padla na blízký Eurospeedway Lausitz" Kua, proč jen já bydlím tak šikovně, že pro mě žádný okruh není "blízký". 400 km na Lausitz tak ouplně za blízkost nepovažuji... ...ale poježdění to bylo pěkný! |
22.5.2009 | Článek | 2Olda Amen bratře :) 2 DaNY Dokonce o příspěvěk níže napsal fotograf i kontakt, kde se můžeš přihlásit, jestli by se nenašly nějaké tvé fotky. Tak si myslím, že ten sarkasmus z tvé strany je zbytečný. |
17.4.2009 | Článek | ObiWan> Proboha a co čekáš? Že to ten dealer dělá z nějakýho "motorkářství". Ne, dělá to proto, aby si přilákal případný další zákazníky, kteří si řeknou "hele, když si koupím motku u ofiko dealera, budu se potom každej rok moct probzuknout na okruhu". |
27.2.2009 | Článek | A ČT4 na to co? ČT4 na to prd. Kurňa, kampak já se na to půjdu podívat... |
19.8.2008 | Článek | Rozhodně souhlas s vyházením kontroly trakce, antiwheelie a případných podobných cajků. Jednotný dodavatel gum? Atraktivitu by to asi zvedlo, ale nějak je mi proti srsti dobrovolné vytváření monopolu. Snižování objemu, zvyšování hmotnosti, omezení maximálky, zužování ráfků - to jsem teda proti! To jsou nápady navyliž... |
17.7.2008 | Článek | Mně to tedy přijde jako relativně logická fúze - jak H-D, tak i MV nabízí stroje, které technicky nijak závažně nevybočují z řady, ale mají určitý punc exkluzivity. Navíc MV a Cagiva nabízí typy motorek, který H-D v portfoliu zatím chybí. |
24.10.2007 | Článek | To se mi líbí, jak na tom ještě nikdo neseděl, ani to zblízka neviděl, ale spousta lidí tu už ví jak a proč to nebude fungovat a že to je totálně na hovno.<br /> Ad 2 vs. 4 kola - to vidím stejně jako u terénních 4kolek - někdo chce 2 a někdo 4 kola a obojí si své kupce najde.<br /> Ad to proplétání mezi autama - na tom pohledu shora je vidět, že rozchod je jen o pár cm větší než je šíře řidítek. Takže při troše snahy to taky půjde, přestože to patrně není účelem tohoto výtvoru. |
25.4.2007 | Článek | 2 Ptak - finančně mi to tak nedostupný nepřijde - když budete v týmu 4, tak startovný na jeden závod na jednoho vyjde na necelý 3k. Něco za benzín (kterej projezdíš tak jako tak), něco za 1 sadu gum (cenové rozmezí značné dle toho, co si vybereš) a můžeš jet. |
14.12.2005 | Článek | Brr, fuj, taky se mi to nelíbí <br /> |
10.12.2004 | Článek | Celkem se mi líbí oba nápady, o kterých se tu hlavně mluví - přísavky/šroubky z nádrže.<br /> Netušíte ale někdo, kde se takový přísavky daj koupit??? Půl hodiny "googlení" a nenašel jsem nic <br /> Kdo ví, ať poradí |