Komentáře
Nalezeno 1187 záznamů
19.3.2019 | Článek | Jen takove OT. Vždycky mě fascinuje a to hlavně v česku, jak někdo může jezdit na nenastaveném podvozku at už to mx (kde to je nejduležitější věc ze všech - vykon je na hovno když nemaš nastaveny podvozek) tak i v Enduru. Většina lidí v česku to prostě nenastavuje a jezdí na seriových podvozcích. Takže osvětu ohledně tlumičů je potřeba dělat co nejvíc. za mě super napsany článek minimalně co se základů týče. +1 |
7.12.2018 | Článek | Mám model bez R a jsem absolutně nadšený. Sice jsem původně pokukoval po BMW, ale nakonec jsem dostal super nabídku a tak mi stojí doma. A musím říct že je to fakt bomba :) +3 |
27.11.2018 | Článek | dejf. chlape ty jo vidíš to a ja si toho ani nevšiml kdyby si na to upozornil. No zajímavé |
20.9.2018 | Článek | Jarda> tak to se velice těším, i když si myslím že s1000r by se pravě mělo testovat s MT10 Tuonem potažmo SuperDukem. :) ale jsem na to sám zvědav :) |
20.9.2018 | Článek | Článek super, fakt se mi to dobře četlo. Jediná věci kterou bych měl jako poznámku. Chybí mi tu ještě jeden naked. a to s1000r +1 |
1.8.2018 | Článek | Prosím o minutu ticha pro HD - jedna klasická éra končí... čest její památce +5 |
16.7.2018 | Článek | Na 90% v roce 2019 příjde nove S1000RR :) i když žádný extrémní update nepotřebuje, tak podle zakulisních informací přijede více méně nová motorka. Tak jsem hodně zvedav jak to bude. |
7.11.2017 | Článek | GRASSEL> Musím se vyjádřit. Protože se považuješ za autíčkáře, ale přitom o Lamborghini evidentně nic nevíš. Gallardo nedostalo suicide doors, protože se jedná o baby lambo. Což znamená, že nedostalo ani velký V12 motor s rodiny Murci/Aventador. Audi do toho skoro vůbec nemluvila. A jak říkáš že Gallardo má budiky s R8 a podobně, je potřeba si uvědomit že R8 byla později než Gallardo a technologie Lamborghini dala právě Audi. Takže si absolutně pleteš pojmy s dojmy kamaráde. Jen pro info R8 se začla vyrabět tuším 2007, Gallardo 2003 :)... takže ty tvoje anabáze proti VW jsou absolutně zbytečný.. BTW Ducati šlo do sraček, díky penězum z VW pravě vznikají takové skvosty jako Superleggera nebo teď nová V4 - což je motor který ducati používa už xlet :) Hezky den |
14.12.2016 | Článek | Ahoj Peťo. já taky na nikoho neútočim. Víš co ja třeba jezdim motocross od 4 let. a mam skoro 30, takže něco málo už za sebou mám. Taky mám teď GSXR 600 k8, které taky nemá žádné fičury a baví mě na ní jezdit moc. Jenže jsem typ co miluje techniku a nové věci, a proto mě ta elektronika opravdu láká. Upřímně jsem ještě nejel na něčem tak našlapaným... Ale zaujalo mě to natolik, že bych toho duka fakt chtěl. a to jsem se zařekl že supersport ještě par let nevyměním |
13.12.2016 | Článek | Jak jsem se zařekl, že už se nikdy nebudu vkladat to těchto diskuzí, nedá mi to. Všichni tady máte hrdinské kecy o tom jak je elektronika na hovno a že pomocné systemy a pure ride a podobne s... a přitom si vubec neuvědomujete, jak obrovské nebezpečí na těch cestách je. A taky asi neumíte moc dobře číst, protože je v článku psáno, že se dá více méně všechno vypnout. Myslím, že takové vychytávky jako z MOTOGP přebrane zatáčkové abs, nebo antiwheel je skvělý pomocník a dneska na motorce o výkonu150+ kobyl nezbytností jedeš si tak svou oblíbenou pasáž v hezkým tempu a najednou v zatáčce, kterou jezdíš dnes a denně rozsypanej štěrk. Potáhneš za brzdu ležíš, nepotáhneš za brzdu ležíš. S elektronikou máš aspoň nějaké šance. Tady ty vaše zvedacíego kecy si nechte na koledu nebo okruh. I když když se nad tím zamyslím ani na okruhu se už PURE rajdink neprovozuje.. A můj pohled na superduke? asi si ho koupím... +7 |
12.8.2016 | Článek | Nechci se nikoho dotknout, ale všichni tady řešíte výkony a váhu a podobny věci a děláte MX odborníky a nikdo z Vás se nepozastavil nad tím nejdůležitějším a to je podvozek. Zpět k klasické vidle místo vzduchové? Nový uhel hlavy? Jiná kyvka? Že by Honda konečně dostala rozum? Výkon na motokrose ti je na hovno, když ti nefunguje podvozek na 100% tady nejsme na cestě!... a pokud se někdo ptá ano mam doma motokrosovou motorku o objemu 450 :) A souhlasím s chooki. Protože KTM vezmeš nastartuješ a jedeš. Neřešíš nic. Do nedávna si do Hondy musel nasypat hromadu peněz do podvozku a do spoustě jiných věcí. KTM je v tomhle směru dokonalá a japonci ji nesahají ani po paty. Už jen hydraulická spojka a starter v zakladu mluví za své. O WP podvozku ani nemluvím +1 |
9.8.2011 | Článek | Mně se rozhodně nejvíc líbí GSX-R jen by mě zajímalo jak bych na tom vypadal a jak by se mi jezdilo. Mam 192cm a tím že se zmenšila se bojím že na tom budu vypadat a cítit se jak na R6 :) proto více uvažuju o koupi nové ale staré K9 |
19.7.2019 | Deník | Boží chlape!! Fakt boží! Víc takových příběhů by to chtělo :) parádní zkrácení pauzy na kafe! :D |
19.7.2019 | Deník | Díku dík :) |
5.10.2018 | Deník | to je ale kočička |