Komentáře
Nalezeno 18818 záznamů
18.8.2011 | Článek | Nemůžu si pomoct - musím ještě jednou : "útěchu" najdou všichni ortodoxní dvoutaktáři ve článku Alana Catcartha "Poslední dvoutaktní výstřel" ve dnešních ČMN, případně na DVD "MOTO GP"(s českým! komentářem), kde Valentino Rossi říká jednoznačně: NEJVĚTŠÍ ZÁVODY A ZÁBA- VA BYLA NA DVOUTAKTNÍCH(!!!)PůLLITRECH GP ... |
18.8.2011 | Článek | bart.john: 100%ní pravda Motocykl "jako cumel" - ale jen na pohled (ZDÁLKY, abych ne- zahlídl ani nejmenší´kousek´motoru!). "Samý hájteky a dyzajny" a pak si přečtu v technic.údajích ROZVOD DOHC a POČET VENTILů 4 ... (už samo slovo ROZVOD je nepěkný a ventilů "na dvoutakta nějak moc" - ten má přece jen dva a to na pneuškách, ne!?) |
13.8.2011 | Článek | Poslouchá dnes po ránu rozhlasové zprávy a došlo mně,že ode dneška přibyl DALŠÍ rozdíl mezi Prahou a Brnem ! Doteď (prý) bylo Brno JEN ZATÁČKOU NA TRASE MEZI PRAHOU A VÍDNÍ, ale ode dneška je skutečností, že BRNO "má" +++GRAND PRIX+++, zato PRAHA +PRAGUE PRIDE+, což znamená "PRAŽSKOU PÝCHU" / "PÝCHU PRAHY" ... |
13.8.2011 | Článek | Poslouchám dnešní ranní rozhlasové zpávy a došlo mně, že je tu DALŚÍ "rozdíl" mezi Prahou a Brnem ! DOTEĎ (prý) bylo Brno "JEN ZATÁČKOU NA TRASE MEZI PRAHOU A VÍDNÍ", ale ode dneška je skutečností, že BRNO "má" +++GRAND PRIX+++ , zato PRAHA +PRAGUE PRIDE+ , což znamená "PRAŽSKOU PÝCHU" / "PÝCHU PRAHY" ... |
12.8.2011 | Článek | +++ V A L E F O R (Italia) P R E Z I D E N T +++ |
12.8.2011 | Článek | Tak ´sem byl včera v brněnské Olympia "Hall" na autogramiádě jezdců MotoGP. Samí sympatičtí kluci to byli/jsou (no, teda až na Lorise Capirossiho - to už kluk OPRAVDU není a jak Standa Berkovec ´vypátral´, mohl by bejt Abájovi otcem...). Colin Edwards, Cal Crutchlow, Randa de Piniet, Loris C., Abája a Nicky Hayden . Když jsem je "spočítal", došlo mně m.j., že těchto ŠEST jezdců je MÁLEM POLOVINA celého start.pole MotoGP(třetina!), protože na startu stává 17 a vcíli dost často jen třeba 15, nebo i 13... DO "PĚKNÝHO SRABU" dovedla DORNA tuto někdejší KRÁLOVSKOU TŘÍDU ... |
11.8.2011 | Článek | Martin1 : tak u toho bych chtěl bejt - až před Casíka po- ložíš plakát s Abájou ... Prej je C.S. docela "chabrus na nervy" (od určité doby). Opravdu se divím, má-li to MISTR SVĚTA zapotřebí -gestiku- lovat na pomalejší jezdce,že "hvězdě" včas neuhnou na stra- nu (asi by měli mít zpětný zrcátka!??),komentáře jestli na "to" (motoGP) Abraham "má, či nemá" a konflikty vyvolávané především C.S. Až v MotoGP pojede (minimálně!) 25 jezdců a Abája bude pořád dojíždět za první dvacítkou ..., TAK TO ZASE(!) NEBUDE VĚC JEHO SOUPEŘů, aby ho kritizovali, ale Abájova týmu . |
11.8.2011 | Článek | Freddy32 : Standa B. "omoderuje" o co si kdo řekne... [:o zahrádkáře, kuchaře a tak proč ne závodníky |
10.8.2011 | Článek | Jako "staré chlap" ´su rád,že tato debata o OKRUHOVÉM spor- tu MOTOCYKLů(!!)je tak zapálená a pokusím se na "rozbouřené vody nalít trochu oleje". Ale kdoví,třeba "rozpoutám" jinou, další,debatu - tentokrát o jezdcích současnosti a minulosti (500ccm,WSBK,MotoGP). Dovolím si parafrázovat velice zdařilý článeček z ČMN,který nebyl autorizován a tak se snad nedopustím nějaké"nelegál- nosti" : "tatík" Troy Bayliss získal tři tituly WSBK na TŘECH(!) roz- dílných typech Dukny(jestli teď ale "nelezu"někam,kam bych vůbec neměl - ˇdyž ´su přes ty dvoutakty Suzuki...!! ). A nestěžoval si na žádnou z nich - a že to byly ´bestie´ ! Britské "rozparovač" Carl Fogarty,když předtím závodil snad na všem možným (začínal na produkční Yamaze RD250/350 spolu s "Hizzym" Hislopem...), byl mistrem superbajků ČTYŘIKRÁT a prý se k "916" vyjadřoval dokonce sprostě když na ní začí- nal závodit. Na této, z dnešních hledisek NAPROSTO NEVYCHY- TANÉ Dukně vyhrál svůj první závod, první ´mistrák´WSBK 1994 a stal se na ní mistrem světa 1994 (a pak ještě třikrát). "Nemůžu si pomoct",ale tehdejší jezdci ("australskej tatík" Bayliss především!)se prostě těm strojům přizpůsobovali - někdo víc, někdo míň a nic jinýho jim ani nezbývalo. I tehdy byli "u dveří týmů"(hlavně fabrických)mnozí další . A abych se na závěr vyjádřil jako "ten správnej"konzervati- vec - dnes se staví závoďáky (dnešním)"hvězdám" na míru, když se "hvězdy" v týmu vystřídají tak nanovo, pak se změní kubatura (500/990/800/1000) a jsme zase na začátku ... Každopádně ale "NEJVĚTŠÍ GENIALITA" Dorny se projevila tím, že "zavedla" PROTOTYPY a teĎ brečí,že je "to" (třída MotoGP) moc drahý ... |
9.8.2011 | Článek | O mým vztahu ke značce Suzuki nemůže nikdo pochybovat. Velký souhlas s AKRO - Paul Denning je "hrobař" . Mám informace ze zdrojů, kterým zcela důvěřuju už léta, ale jsou takového charakteru, že se skutečně obávám "jít s nimi ven", protože v současné době už jde, jak u Suzuki, tak v celé MotoGP, o tolik, že už může být leccos, před rokem či dvěma "nepodstatné", docela snadno žalovatelné... |
9.8.2011 | Článek | Jezdci hodnotí okruhy subjektivně a je to dobře - dokonce se "může někomu jezdit líp" proti chodu hodin ... Já ač ´su rodlé brňák a k okruhu (na VC Československa - "Závod družby národů" ) mě můj tatík vzal poprvé v r.1956 , naví ´su "lokální patriot", přesto se mě "líbí"(i když jsem ho ´objel´ daleko méněkrát) víc okruh v Mostě... Je tam totiž mnohem více (po anglicku řečeno) "tricky sections" a v Brně mě "na závěr" bavilo jezdit/trefovat na jeden oblouk/pilovat už jedině tu dvoji- tou "točku" před vjezdem na "stadion C" . Jinak se v Brně jede (jak už to někdo napsal i v tisku) "v rytmu valčíku" - rovně a doleva / doprava, rovně a doleva / doprava a to čtyřikrát. Škoda ... Dost jezdců jsem už slyšel říkat, že Brno je dobrý na ´rozježdění" na začát- ku sezony. Co se ale týká budoucí existence/neexistence brněnského okruhu, resp. špičkových závodů na něm, tak to vidím jedno- značně : "Praha" to tažení proti úspěšně dokončí. Musí se přece platit prohraný arbitráže a Gripeny a Pandury, atd, atd a Liberecký mistrovství lyžařů (a nedopočítal bych se!). Nejvíc se ale bavím, jak všichni "odborníci" na tuto problematiku (v parlamentě, tisku, atd) "perlí" tím (t.zv.) ZALISTOVACÍM poplatkem, který musí každý pořadatel zaplatit předem, aby zůstal(pochopitelně po pravidelně prováděné inspekci tratě a dalšího vybavení okruhu)v seznam pořadate- lů i pro další období. LIST je totiž anglic. výraz pro SEZNAM a tak se z registračního poplatku (v ČR) stal "ten frekventovaný" zaLISTOVACÍ... |
5.8.2011 | Článek | Ještě bych rád "přidal něco" o Karlovi Abrahamovi : kdo měl možnost s ním prohodit byť jen pár slov (zastaví se s každým, kdo ho v padoku i mimo něj osloví!),potvrdí, že to je úplně normální a skromnej (ať mu to vydrží!) kluk. A to neříkám proto, že je to brňák jako já. A k jeho stylu jízdy : "něco" už jsem na GP okruzích viděl a tak můžu tady napsat to,co už jsem řekl jemu i jeho ta- tovi. Už ve tř.250 a Moto2 na mě jeho jízdy působila dojmem, že "o nic nejde - žádný drama se nekoná", na rozdíl od ně- kterých jezdců, kteří jen "působí rychle" a že každou chvíli už spadnou... Výjimkou je Giuliano ve WSBK, kterej takto pů- sobil už i loni, ALE NEPADÁ ! Samozřejmě i "Abája" už nám předvedl několik "divočin", kdy svoji pozici "prostě nepustil" (např.Moto2 - Japonsko), ale většinou mě připomíná jen pár PÁNů ZÁVODNÍKů minulosti, kteří taky působili dojmem, že "teprve trénují" a přitom vy- hrávali jeden závod za druhým . Pamětníci(jako ´su já)snad potvrdí : Johny Ceccoto, Freddie Spencer a(!)Troy Bayliss ! |
5.8.2011 | Článek | To není žádný "moudro", když tu řeknu můj názor na Valeho "přesednutí" z Yamahy na Ducati, který jsem od té doby ne- změnil : "italský" tlak, aby byl mistrem světa Ital na ital- ským motocyklu, by nevydržel ŽÁDNEJ Ital, zvlášť když to by- lo za nepředstavitelný peníze . Valemu to v žádným případě nijak nezazlívám(byla to pro něj TAKY další výzva!), protože jak už jsem ve několika ´debatách´řekl - já budu vždycky na straně jezdce. Ale "vemte jed na to", že vidět Valemu do hlavy, bylo by tam : že ´sem z té Yamahý ´slezl´... Možná by na ní letos nevyhrával tolik, jako dřív, ale na bedně bychom ho viděli hóódně často ! Peníze jsou potřeba ´furt´, ale JÁ věřím, že by Vale "ty bedny" za ně nevyměnil - nakonec už jich vydělal dost... |
3.8.2011 | Článek | Nechtěl bych, aby se uskutečnil (můj) katastrofický scénář, nicméně je nutno si vzpomenout, CO stálo na začátku těchto "velkých změn", které začaly postihovat WSBK už loni !! Byl to "konflikt" zájmů promotérů WSBK a MotoGP . Že tento "boj o přežití" buď jedné, nebo druhé kategorie mo- tocyklového(okruhového)sportu neskončí "nějakým smírem",bylo jasné od samého začátku ... Nejprve Ducati, teď Yamaha a co bude ještě následovat, to může překvapit jedině toho, kdo pochyboval o mafiánském vlivu DORNY, Hondy a Ducati na tento sport . MotoGP se rozhodně NIČEMU a NIKOMU přizpůsobovat ne- bude a jestli "něco" půjde do kytek, tak to může být jedině WSBK ! Ještě že "máme ten Roadracing" ... !!! Až budou při tom "pseudomistrovství světa" kroužit jednotné stroje (dle diktátu shorajmenovaných mafiánských sdružení) - Moto1, Moto2, MotoGP, v nichž budou dle diktátu(Dorny atd) montovány jednotné motory (aby se několik výrobců monopoli- zovalo), přestanu se definitivně na TOTO ""mistrovství svě- ta"" dívat i na obrazovce ... |
2.8.2011 | Článek | Tak už je "za námi" ročník 2011 ( 4. !!!). Tentokrát "propršel", ale příští rok určitě bude lepší i počasí, protože atmosféře tohoto setkání to naprosto neubralo na jedinečnosti, ANI ÚČASTI ! |