Komentáře
Nalezeno 97 záznamů
10.2.2013 | Článek | Já se na to dívám tak,že celá řada NC není nástupcem nějakého dřívějšího modelu,ale zcela nový segmant na trhu a zaplňuje mezeru,která tady vznikla a více se ukázala zavedením skupiny A2.Podle prodejních výsledků za minulý rok s NC nešlápla Honda vůbec vedle a tak doplnila řadu disajnově o další modely,v podstatě je to nic moc nestálo.V celosvětovém měřítku si to určitě své kupce najde.Na tomhle konceptu asi těžko postavíte opravdové nduro,cesťáka,suprsport nebo čopra.Od toho jsou tu jiné modely. +6 |
8.6.2019 | Deník | Takže na delší cestě, což u mne je nad 500km, jsem spokojen a oproti originálu je to opravdu znát, zda je lepší si nechat sedlo přešít nebo koupit Schad nedovedu posoudit, asi při osobní zakázce je možnost zapojit i vlastní kreativitu a tak mít svůj originál, což je jistě bonus na víc. Když už píšu tak přidám i poznatky z dlouhodobějšího používání. Jak je vidět z úvodního příspěvku, tak ho mám od roku 2013 a stavu 14 000 km. Nyní mám 60 000 km a sedlo je stále v pohodě, nic se nepárá, nic se nikde nevydřelo nebo neošoupalo, samozřejmě ty okrasné nitky a výšivky jsou méně výrazné, ale nijak mechanicky nepoškozené, takže u mne zatím spokojenost. |
5.2.2015 | Deník | Sedlo jsem zakoupil na objednávku u BIKERS CROWN.Je ovšem třeba složit zálohu. Pokud se chcete dovědět o NC více,včetně zkušeností uživatelů,tak koukněte zde: http://www.nc700.sk/ |
22.7.2013 | Deník | Akce to byla povedená už se těším na další |
2.6.2013 | Deník | Podobnou úpravu jsem chvíli po zakoupení prováděl taky ze stéjných důvodů |
24.5.2013 | Deník | Dokáže je tam dualinjektor a jak už vyplývá z názvu má hadičky dvě a maže to obě strany řetězu stéjně .To co je vidět na fotce je stejné i na druhé straně rozety |
21.5.2013 | Deník | To je přece jasný ukazuje to teplotu vzduchu a kolik je hodin |