Komentáře
Nalezeno 97 záznamů
29.6.2018 | Článek | Pěkné a bez ztrát ve variátoru, jen by to chtělo upravit legislativu, aby se s tím dalo s béčkem a mohlo by to jít na dračku +1 |
24.5.2018 | Článek | Pěkné, ale přece jen trochu drahé v porovnání třeba s NC700X, které bude v terénu minimálně stejně dobré, a je to celé na 17 kolech a cena je o více jak 100 000 níže a motor to má stejný. |
15.2.2018 | Článek | Dát za něco 367 500 kč co ujede 100km a pak se 4 hodiny nabíjí, to jako fakt ? Při zátěží dvěma lidmi v kopcovitém terénu a protivětru to neujede ani tu stovku. Jinak jako hračka pro ty, co nevědí co s penězi to může být fajn, bude to na cestě rarita a to by mohlo někoho i oslovit. +1 -1 |
9.1.2018 | Článek | Tak oficiálně s tím člověk nesmí na cyklostezky ani do zákazu pro motorová vozidla, v lese by to taky nemělo co dělat a dát za něco, co jede max 45 a po 50km se to musí 3 hodiny nabíjet více, jak za mašinu, která jede 170km/h ve dvou a kuframa, tak fakt ne a to to bude muset mít SPZ a jezdec helmu. To raději kvalitní elektrokolo, které po malé úpravě také jede 45, je to stále kolo s výhodami s tím spojenými a dám za něj polovinu . |
14.5.2017 | Článek | Pořád to není ono, na dojíždění do práce by to mohlo být dobrý, ale cena je pořád vysoká a parametry nic moc, teď se s tím bude muset na technickou, musíš mít řidičák, SPZ, helmu atd. To radši koupím elektro kolo a nechám přečipovat, pak dá 50km/h, v té ceně budu mít i ten samý dojezd a můžu s tím i do vlaku a na cyklostezky +3 |
8.4.2017 | Článek | Je to zbytečná blbina, jak budu v křižovatce kroutit hlavou, tak to světlo bude vlastně blikat i řidičům, kteří přijíždí ze stran. U motorkáře je spíš problém, aby nebyl překlídnut z pohledu ze předu, což bývá nejčastější problém. Případy přehlednutí ze zadu jsou zcela ojedinělé, takže to zas tak moc neřeší. Tady je spíš ve hře česká specialita lepit se na těsno a pak nestíhat brzdit, mnozí plechovkáři totiž neví, že motorka na suchu má kratší brzdnou vzdálenost, než auto. |
26.2.2017 | Článek | Pokud by to měla být alternativa ke skůtru, tak by to musel být automat, takhle je to náhrada jen pro někoho, ale pro držitele řidičáku "B" určitě ne, takže to u nás moc na dračku nepůjde. Se divím, že žádný výrobce nepříjde s něčím co vypadá jako motorka, ale bude to automat, aby na to stačilo béčko. +1 |
13.12.2016 | Článek | Dobré vědět na co jdou peníze z povinného ručení Nevím na co je policii v našich podmínkách tolik motorek, když každá jedna je dražší než slušně vybavená oktávie, která může být vidět celý rok a to ještě nepočítám co stojí další vybavení motorkáře. To zas vypadá na nějakou malou domů +1 |
8.9.2016 | Článek | Tak nevím, já byl na jaře na STK a mám tam padáky, držáky na kufry, doplňkové mazání řtězu, blastry, zadní blatníček a pár dalších drobností, schválně jsem vše nechal, tak jak to bylo a prošel jsem bez problémů, Takže buď jsem narazil na rozumného technika nebo ti, co měli problémy, to měli už nějak extrémně upravené . Jinak celý systém STK je stejně k ničemu a jde jen o tahání peněz, stejně si polovina lidí dá moto do stavu na projití STK a pak si to zase udělají podle svého a 2 roky klídek Jsou státy, kde STK není vůbec povinná a jde to taky Podle mne by se mělo posuzovat pouze to, co je spojeno s bezpečností a co by mohlo ohrožovat nebo otravovat okolí, hluk a úpravy ohrožující bezpečnost. Když má někdo delší ruce a koupí si širší řidítka, tak opravdu nevím, jak tohle může někoho ohrožovat atp. +2 |
11.7.2016 | Článek | Mám sice Xko, ale článek celkem odpovídá reálu. Je to každodenní dělník, který mě vozí do práce i na víkendové výlety, dá to i jízdu ve dvou s 3 kufry, jsem turista, né závodník a tak mi až tak výkon nechybí, pravda, že někdy při předjíždění něčeho delšího by se šikl, ale je to tak pár krát během vyjížďky, tak si pak říkám na co vozit 100 koní k vůli několika předjetí, vždy se mi líbily čoprkrůjzry, ale nevyhovuje mi pozice jezdce a ani jízdní vlastnosti, ale bublající nízkootáčkové motory ano, jsou na můj styl jízdy ideální a tak jsem uvítal, že se s takovým motorem objevila motorka s jízdními vlastnostmi naháče. Šáhl bych i po boxeru od BMW, ale za cenu BMW mám tyhle motorky dvě a ještě mi zbyde kupa peněz na výbavu a hadry. Kdo má rád zvuk vysokých otáček, tak ať si to nekupuje, ale kdo to má jako já, tak neudělá chybu. +4 |
15.6.2016 | Článek | Byl jsem nedávno na STK a mám tam padáky, jiné stupačky, držáky na 3 kufry, svody LeoVince, blastry, od ničeho jsem nepotřeboval žádné doklady a v pohodě mašina prošla, takže asi hodně záleží kdo tu STK dělá, tam se motorkám věnoval jen jeden z techniků a tak asi měl v tom již praxi, ikdyž na nafocení štítku jsem ho taky musel navést Podle mě je problém v tom, že motorek během posledních let poměrně hodně přibylo a jsou mezi námi i takoví, co opravdu neví kde je hranice únosnosti a jsou schopni s laďákem bez vložky projet vesnicí ve 3 ráno pod plným plynem na hranici omezovače otáček Pak ovšem není divu, že je tlak veřejnosti s tím něco dělat a odneseme to bohužel všichni zvýšenou buzerací Zajmavé taky je kolik motorkářů si na dovolenou, třeba v Rakousku, namontují vložky do výfuků a u nás jezdí bez nich, možná by to chtělo se někdy trochu zamyslet nad tím, že veřejná komunikace není uzavřený okruh +3 |
19.2.2016 | Článek | Kdyby byla i verze s automatem pro jízdu s řidičákem "B", tak by to nestačili vyrábět Jinak moc pěkný doplňek k autu nebo velké mašině na takovéto domácí poježděníčko +1 |
15.2.2016 | Článek | Tak je to trochu nefér postavit BMW 800 proti slabším kubatůrám, měli srovnávat taky s modely 800ccm, pak by to bylo jistě o něčem jiném -1 |
12.1.2016 | Článek | Mě to už příjde jako zbytečnost, MP3 bohatě stačí i pro ty, co přecházejí z auta a nechcou dělat řidičák +1 |
11.12.2015 | Článek | Tak to je krasavec Ale vidina jízdy bez brzd je pro opravdové fandy |