Komentáře
Nalezeno 97 záznamů
2.11.2020 | Článek | Na tohle bych v garáži udělal místo. |
6.10.2020 | Článek | Jejich zem, jejich pravidla, k tomu není co dodávat. |
1.8.2020 | Článek | svět se mění a nic není jako dřív a nikdy nebylo a nikdy nebude |
1.8.2020 | Článek | Věc má dvě stránky mince, jednou je utrženost z řetězu některých motorkářů a druhou pak následné restrikce, které pak bohužel odnesou všichni. Chtělo by to více myslet, více ohleduplnosti k ostatním a to od všech stran a nemuselo to tak dopadnout. Bohužel u nás to časem dopadne stejně, jelikož i my opakujeme stejné chyby. +5 |
2.6.2020 | Článek | Bohužel si to děláme sami, zvyšování hlučnosti sériových motorek je hobby silně rozšířené a stoupajícími počty motorek na silnicích mnohým dochází trpělivost. Tento trend půjde jistě dál, těžko očekávat opak. Budou přísnější normy už při samotné homologaci a budou přibývat místní omezení. Když jsem byl naposled v Německu, tak jsem projížděl vesnicí, kde byl provoz motorek omezen časově. U nás to bude zřejmě časem také, někteří prostě nemají s tuningem rozum a tak si vykoledujeme omezení. Chce to více myslet a uvědomit si, že nejsme na světě sami a že jako motorkáři jen stěží přehlasujeme místní samosprávy nebo parlament nebo směrnice EU. +10 |
29.10.2019 | Článek | Vyhřívané rukavice používám a nejen na motorku, ale i na lyžování a tak jsem volil takový univerzální model, stály taky něco kolem 7 tisíc a jsem s nimi spokojený . Ono přece jen kupovat dvoje je poněkud drahý |
29.6.2015 | Akce | Já jedu jen na dvě noci,teda čtvrtek příjezd a v sobotu odjezd,pokud někdo přijede až v sobotu může pokračovat v pobytu místo mě To jen abych neblokoval zbytečně místo v hotelu |
14.9.2013 | Akce | Děkuji všem za účast a už se těším na příští. |
29.4.2013 | Akce | Možná kouknout ke konkurenci,kde jsem měl půjčené tři motorky,každou na půl hodiny,jel jsem si kde chtěl a neplatil jsem nic (teda krom kauce,kterou mi po jízdě vrátili )Takže dukati |
26.8.2019 | Článek | Aha rozmanitost tak ten byl fakt dobrý, tak jsem se už dlouho nenasmál máme pár kousku na elektriku a tisíce kusů s různými technickými řešeními s klasickými motory a my se rozplýváme nad rozmanitosti těch elektro zatím nesmyslů +1 |
23.8.2019 | Článek | Mě tam chybí nějaká verze Norge jako cestovní mašinka s kufry, ne každý touží po 1200 ccm a pak samozřejmě Clasic, což je u Moto Guzzi docela zásadní model. +1 |
23.8.2019 | Článek | Pěkné to je, to se musí nechat, já rád retro motorky, ale nezlobte se dát za 27 koní 150 000 Kč s tím, že je třeba předělat sedlo, zadní tlumiče, že není nic vidět na budíku kromě ručičky? a to ještě musíme počítat s tím, že ten motor se bude chovat asi něco jinak, když dostane všechna ta škrtítka, aby se vlezl do emisních norem. To s poměrem výkon/cena je na tom jawa 350 OHC něco lépe a je to čistý vzducháč, což je u retra vždy + . +1 |
24.3.2019 | Článek | Proč v technických datech není tak zásadní údaj jako je užitečná hmotnost? |
12.1.2019 | Článek | Tyhle stroje jsou jen takovou demonstrací toho, co jde vyrobit a taky jako studie pak i stojí. 870 tisícikorun jaksi demonstruje fakt, že to opravdu nemá nikdo v úmyslu masově vyrábět a zůstane to pouze technickou raritou. +2 |
15.9.2018 | Článek | Ty uřvané výfuky už většina před STK stejně přehazuje za původní nebo do nich montuje zpět homologační vložku, takže se vlastně zakoupením hlukoměrů na STK nic nezmění, to by jimi museli vybavit policajty, aby to mohli odměřit rovnou při běžné kontrole +5 |