Komentáře
Nalezeno 37 záznamů
11.2.2011 | Článek | Mno, v pondeli me klasicky nedal na kruhovem objezdu prednost ridic osobniho vozu. Proste mi tam vjel. Jeli jsme dve masiny, a i kolega vzadu nechapal... Podarilo se mi pribrzdit natolik, abych ho minul nastesti. Ja nevim jestli jsou na vine vzdycky jen motorkari... Aut pribyva, bezohlednost a agresivita roste. Zvysovani poctu dopravnich nehod muze byt i dusledkem toho narustu aut. Preju vsem stastny navrat domu |
2.2.2011 | Článek | Oba stroje vypadaji hodne zajimave |
31.1.2011 | Článek | Jednoznacne za 1. Clanek celkem pekne popisuje neco, co byva holkam vetsinou skryto. Pro dementy, co si leci nejake komplexy, a delaji ze sebe navrhare motoru bych chtel podotknout, ze tento clanek neni urcen motorovym konstrukterum, ale zastupcum nezneho pohlavi s jasnou snahou o vysvetleni nasich nepochopitelnych zkratek, pojmu a hlavne snahou o priblizeni tohoto sveta i tem, co do nej nevidi. ZZR1200 - Souhlasim, a jsem taky moc rad za tenhle serial clanku. Drzim palce, at to pokracuje! |
20.1.2011 | Článek | Buelly mi byly necim sympaticke. Mely neco v sobe, i kdyz bych si jej asi nikdy nemohl dovolit, budou mi chybet... |
20.1.2011 | Článek | 2DeCarli: Vzdyt ani nevime kolik dostali... Podivej se radeji, pokud te trapi ucel plateb z tvych dani kolik ukradli zmr* Langr, kolega Brezina a jim podobni smejdi... To me zere. Podle me je ve srovnani s nima toto plivnuti do kaluze... |
19.1.2011 | Článek | 2Italofil: S tim se da i po dvou? |
19.1.2011 | Článek | Nezni vylozene spatne :o) http://www.youtube.com/watch?v=K_FGxqy4cis |
19.1.2011 | Článek | 2DeCarli: Dotace se ziskavaji na mnohem vetsi kraviny, toto by me az tak nebolelo, kor jeste s vyhlidkou, ze by se toho mohl nekdo chytit a poslat to s rozumnou cenovkou a motorem do serie... Ale jinak chapu... |
19.1.2011 | Článek | 2Bufik: Tobe by mel taky nekdo jednu mrdnout... |
19.1.2011 | Článek | No, neni to asi moje cenova kategorie, ale nevypada to vubec spatne :o) Tak snad jim to vsechno vyjde |
19.1.2011 | Článek | 2Eddie: Vankluv motor je sice fajn, ale nejsem si jisty, jestli se uz nekomu podarilo ho ve vyrobe utesnit tak, aby nezral olej? Co si tak nejak pamatuju, tak to byla vzdycky hlavni bolest techhle motoru. Ale mozna mi nejaky Mazdista bude oponovat, ze v kramu k autu plechovku oleje nedostal :o) Jinak je ale ten zvuk hezky. |
21.12.2010 | Článek | 2Soudce: Asi jo, nemůžu posoudit. Na mě je hodně těžká, je to pro opravdové chlapy, a ne pro tintítka jako jsem já. Jen jsem reagoval na to, že ta motorka co jsi o ní psal je o 100 000 jinde než bandit. Nic jiného porovnat nemůžu :o) |
21.12.2010 | Článek | Kluci, parádní článek, super videa a nádherné fotky. Fakt se vám to perfektně povedlo zdokumentovat, díky moc za to. |
21.12.2010 | Článek | ZZR1200: Ani krouťák, ani výkon sám o sobě neříkají nic o tom, jak ta mašina jede... Převody, váha a její rozložení, těžiště, brzdy, pak jasně objem, počet válců, zdvih, krouťák, naposledy možná i výkon - vzhledem k tomu, jak je to všechno vzájemně provázané si myslím, že nejde jen z jedné z těchto hodnot cokoliv vyvodit... +1 |
21.12.2010 | Článek | 2Soudce: Nj, jenže VFR už máš zase o 100 000 jinde... Pokud je to GSX-o dobře zpřevodované, tak to nemusí být až taková katastrofa... +1 |