Komentáře
Nalezeno 22 záznamů
31.3.2014 | Článek | Design za mně v pohodě, ani mi do přečtení téhle diskuze nepřišel nijak zvlášť kontroverzní (narozdíl od Vultusu) - ale asi jsou aktivní diskutující převážně z řad ultrakonzervativních motorkářů... Spíš mě trochu zaráží cena - ostatní Hondy řady NC (a jak bylo řečeno v testu, základ CTX je totožný) jsou o desítky tisíc jinde a na cestovní využití i praktičtější (velká schránka místo nádrže). +5 |
21.3.2014 | Článek | "Novinka má oslovit hlavně generaci, odkojenou na sociálních sítích, a přitáhnout tak pozornost úplně nové skupiny zákazníků." Tzn. je naprosto v pořádku, že se to stávajícím motorkářům - lidem navštěvujícím tenhle server - nelíbí. Nejme cílová skupina. Mně se to taky nelíbí, ale fandím Hondě za snahu rozšiřovat nabídku a dělat nové věci. +5 -2 |
11.1.2012 | Článek | AKRO: To se prostě může stát každému, zvlášť pokud přes celý den jede možná nejnáročnější dálkovou rally světa a po dojezdu (a někdy i na trati) dělá údržbu a opravy. A další den zase. A zase a znovu po 14 dní, ve vedrech, prachu a písku. Je to neuvěřitelná smůla, ale neřekl bych, že jen za to, že je člověk a dělá taky chyby, si zaslouží palec dolů. Ale možná jsi šikovnější. V tom případě by ses měl Lopraisovi ozvat, určitě ocení posilu svého týmu |
11.1.2012 | Článek | Loprais technické problémy neměl, na neutralizovaném úseku nechal řídit mechanika a ten dostal mikrospánek: http://loprais.cz/loprais/index.php?obsah=zobraz&id_clanku=801 Škoda, měl to parádně rozjeté. Jižní Amerika je pro něj nějaká zakletá, možná by mohl příště zkusit Africa Eco Race, co letos vyhrál Tomeček. Ale chápu, že to není tak prestižní závod, jako Dakar |
19.3.2015 | Článek uživatele | Díky za zprostředkování informací. Jawu mám rád, ale nejsem až takový fanoušek, abych si ji vybral a za své vydělané peníze si koupil zrovna ji v záplavě konkurence. Snad se to někdy v budoucnu změní. Dvě poznámky, které nejsou kritika tebe, ale Jawy: 1) Pro ostatní výrobce Euronormy platí taky a jsou schopni vyrábět motorky, které nemají nepoužitelné zpřevodování a jedou víc jak 80, a zdaleka nejde jen o kategorii půl litr a výš, ale i o 250-ky, 125-ky a to i skútry. Tyhle řeči jsou podle mne prostě výmluva - pravá příčina je v nedostatečně kvalitním a/nebo nedostatečně financovaném vývoji. 2) Je super, že zástupci na veletrhu byli komunikativní a vstřícní, ale když vidím stránky jawa.eu, nemám chuť se ani jít na motorky podívat nebo napsat dotaz. Jak je možné, že tam mají už minimálně několik měsíců pod http://www.jawa.eu/motocykly/jawa-250.htm pouze hlášku o neexistující požadované stránce? Proč na ni teda mají odkaz na hlavní stránce? Proč informace, které řekli tobě, nepostují na stránky, proč mě nelákají na možnost individualizace Sportardu a mají tam jen hnusnou tabulku se základní cenou a asi deseti možnými doplňky? Ty stránky jsou zastaralé, ale hlavně takřka mrtvé a částečně nefunkční - tohle není dobrá vizitka a první dojem. |
1.8.2014 | Článek uživatele | Evropa je skutečně nepatrně větší, než jak ji prezentujete vy... I tak ale hodně štěstí a užijte si cestu! A pochvala Ivě (pokud jsem z fotek správně rozluštil, že je Iv. Slosarova) za design stránek. P.S.: Hezký detail s Košicemi na mapce - celkem by mě zajímalo, kolik lidí si toho všimne. |
5.4.2012 | Deník | Jo, to je možné řešení Ona taky vyvstává otázka, jestli bych už něměl koupit i novou baterku - mám motorku z bazaru, baterku jsem neměnil ani po koupi a to už je pět let, takže její stáří bude pravděpodobně ještě o něco větší. |