Komentáře
Nalezeno 316 záznamů
10.10.2012 | Článek | Tohle a Mammut jsou motorky, které jsem doporučoval místo slavného českého Midalu v době, když tu měl jeden PR článek za druhým. Kdepak jsou dnes prodeje tohoto EU dotačního zázraku? Jistě je celá výroba prodána chudým arabským šejkům, protože na silnici jsem tu českou krásu nepotkal. +3 -1 |
14.9.2012 | Článek | NEJ cestopis poslední doby a jediný důvod, abych se na server přihlásil. Skvělé fotky i popisy, plány tras pro tvé následovníky, věcný závěr. Díky moc. |
10.8.2012 | Článek | Hmm, já bych to uzavřel jinak: Doporučuji prostudovat oficiální statistiku na http://www.celnisprava.cz/cz/dane/statistiky/Biopaliva/Analyza_BIO_2011.pdf Uvidíte, že benálu bez biosložky se u nás vytočilo ani ne 0,9%. Vzhledem k tomu, kolik strojů má předepsáno N98 a kolik u nás tankuje cizinců, kteří na halíře hledět nemusí, si závěr udělejte sami. Kdyby všechna "prémiová paliva" od "lepších pump" neobsahovala líha, musela by statistika vypadat úplně jinak, když navíc uvážíme, že z biosložky tvoří líh 91% a ETBE/MTBE jen 9% (dodám ještě, že tyto formy vyráběné z etanolu nebo isobutanu se používají k tomu, aby líh nevypadával ze směsi, rozhodně ne proto, že jsou šetrnější k vašemu motoru). Kolik je 9% z 0,9%? Zbytek je prachsprostý líh. |
10.8.2012 | Článek | Parádní čtení a opravdu spousta drobných i velkých nepříjemností. Špatné palivo, nevyměněný olej, zadřený HD, zlomená klíční kost... málokdo dokáže uznat vlastní chybu a vy to dokážete, smekám. |
31.7.2012 | Článek | Ty voe, tenhle server dokáže cenzurovat i němčinu. Super funkce. |
31.7.2012 | Článek | Zpět k tématu, ten test ADAC není jediný, ale je nejsnáze dostupný, když vytasím australský, budou námitky, že tam mají jiné palivo (skutečně mají, kvůli emisím náročnější podmínky, třeba na obsah rakovinotvorného benzenu). Audi A3 2.0 FSI BMW 316i Porsche Boxter VW Golf 1.4 16V ermittelte Leistung (kW) Mittelwert mit empfohlenem Kraftstoff 109,2 88,0 165,3 59,7 mit Shell V- Power 100 109,5 87,7 167,5 60,7 Verbesserung (%) + 0,3 - 0,4 + 1,3 + 1,7 ermittelte Elastizität 60–100km/h Mittelwert mit empfohlenem Kraftstoff 9,65 11,63 8,30 15,61 mit Shell V- Power 100 9,61 11,67 8,41 15,29 Verbesserung (%) + 0,4 - 0,4 - 1,3 + 2,1 Überholvorgang 60–100km/h Mittelwert mit empfohlenem Kraftstoff 5,99 6,84 4,01 10,03 mit Shell V- Power 100 6,03 6,91 3,99 9,91 Verbesserung (%) - 0,8 - 0,9 + 0,5 + 1,2 Jak vidno z tvrdých dat, Verbesserung je v mezích chyby měření, jednou do plusu, podruhé do mínusu = neměřitelné. |
31.7.2012 | Článek | ondra: "chraň své letadlo, majetek lidu"? tak s tím mám zkušenost jen ze zdi hangáru. Vše si platím sám, žádný Svazarm. A ivane, "copak na to moderátoři"? Jak vidíš nic, protože o nic nešlo, píčuje a kurvuje se tu mnohem víc a o mnohem větších prkotinách. Možná budou reagovat na tohle, protože z toho děláš obyčejný flame. EGT je prostě berná mince, na rozdíl od teoretických úvah ostatních - ničím nepodložených. |
27.7.2012 | Článek | Nádherně napsané, Colchester Meadows... pardon, trochu jsem se zasnil. Doporučuju všem jezdičům kolem komína Anglii navštívit, je to země motorkám zaslíbená. Některá místa jste popsali hodně z rychlíku, např. Stonehenge a pak až Londýn, to je docela kus cesty a na trase je pár zajimavých míst, třeba centrum zmiňovaného Winchesteru. |
25.7.2012 | Článek | Krásné fotky, krásně napsané, díky. Jen jak zaznělo minule, škoda že se neobjevila pozvánka před akcí. |
25.7.2012 | Článek | bla bla bla, pan Mach zajistí vystoupení z EU, takže do roku 2020 nebudeme ty limity muset plnit?¨Jsou další limity, na podíl energie z OZE atd. Co s tím udělá? Prosím ne plamenná slova, co by chtěl, ale konkrétně, jak z toho cirkusu chce vystoupit. Odkaz na to, jak který poslanec hlasoval, je naprosto irelevantní, protože jaké poslance si lidi zvolili, takové máme a logicky už to (zpětně!) nikdo nezmění, i kdyby byl sebemachovější |
25.7.2012 | Článek | Jak už zaznělo, objevení Ameriky, navíc hned na začátku článku je chyba, vyhlášku už dávno nemáme, jen zákon. To shazuje důvěryhodnost celého článku jen na úroveň tradovaných mýtů. -2 |
24.7.2012 | Článek | ondra: promiň, mach je debil, to slovo nepoužívám často, ale jeho hurá hlášky typu "zrušme biolíh", když je v celé EU povinný, jsou prostě k smíchu, kdyby nebyly k pláči. Pán je trochu megaloman, že chce tohle vyvrátit, nebo jen bohapustě plácá? Co myslíš? |
20.7.2012 | Článek | mirazciny: dekuji za potvrzeni, presne stejny nazor jsem mel na ABS na mem RS1100R, ale tam bylo tlacitko vypnuti. Navic staci podlozit snimac jednou podlozkou navic a ABS prestane fungovat, nebo podlozit napajeni jednotky dvema diodami, pak pri startu zjisti nizke napeti baterie a taky se vypne. Akorat ze pak mas na pristrojovce zeleznicni prejezd (stridave blikajici cervene kontrolky). Nicmene u novych motorek bych se ABS nebal, protoze uz urcite nebude spinat jen 3x za sekundu jako ta stara generace. Tem co nadavaji na 3 kg vahu systemu, doporucim zhubnou nebo brat o 4 l benalu min |
20.7.2012 | Článek | Přidávám se k aldakawovi. Taková akce mi stojí za výlet přes půl republiky. |
19.7.2012 | Článek | Odpovězte si na otázku, zda OMV prodává E85, já odpovídám, že všechny jejich pumpy, které jsem viděl, E85 neprodávají. Takže nemohou povinnost výtoče biolihu splnit jinak, než že ho dají do benálu (a do nafty řepkáč). Pokud někdo namítne, že mohou použít ETBE, tak si stačí zjistit cenu ETBE vs. lihu. A bude hůř - pokud nepadne Bruselistán, čeká nás všechny uplatnění Směrnice 2009/28/ES Evropská rada na zasedání v březnu roku 2007 znovu potvrdila závazek Společenství rozvíjet energii z obnovitelných zdrojů po roce 2010 v celém Společenství. Schválila povinný cíl 20 % podílu energie z obnovitelných zdrojů na celkové spotřebě energie ve Společenství do roku 2020 a povinný minimální cíl, jenž má být dosažen všemi členskými státy, 10 % podílu biopaliv na celkové spotřebě benzinu a nafty v dopravě, přičemž tento cíl má být zaveden nákladově efektivním způsobem. Evropská rada uvedla, že závazná povaha tohoto cíle je přiměřená a podmíněna udržitelností výroby, dostupností biopaliv druhé generace na trhu a odpovídající změnou směrnice Evropského parlamentu a Rady 98/70/ES ze dne 13. října 1998 o jakosti benzinu a motorové nafty(4) Úř. věst. L 350, 28.12.1998, s. 58., aby umožňovala patřičnou míru přimíchávání. |