Pavel Kejmar na tovární TM!

Nejlepšímu českému jezdci supermoto Pavlu Kejmarovi se splnil jeho sen! Po šesti letech střídání různých značek se sveze v mistrovství světa a Evropy na tom nejlepším materiálu: továrním motocyklu TM v barvách italského týmu Degasoline Motorsport.

„Pojedu dva až tři závody seriálu mistrovství světa (víc jich zatím není vypsáno) plus celou Evropu, asi pět závodů, kalendář FIM se ještě může změnit. Potom budu startovat jako každý rok v belgickém Mettetu, pojedu Supermoto národů a všechny závody českého mistráku. Letos budu také často jezdit motokros a není vyloučeno, že bych se svezl v jednom domácím mistráku MX. Smlouvu s italským týmem Degasoline Motorsport, který sídlí v městě Trieste, jsme upekli už na listopadových závodech EICMA v Miláně. Jednání se šéfem a manažerem týmu Ermanno Depierou je zatím super. Jsme spolu na stejné vlně a děláme maximum, aby to oběma stranám přineslo to pravé ovoce,“ uvedl pro web motorkáři.cz Pavel Kejmar, který v loňském roce jezdil svět v jiném italském týmu MTR, na motocyklu KTM.

V konečné tabulce MS z toho bylo třetí místo za Francouzem Thomasem Chareyrem a Němcem Marcem-Reinerem Schmidtem. A právě po něm Kejmar v týmu Degasoline nastoupí. „Marc-Reiner už tam není, na jeho dalším působení se nedohodli,“ podotkl k tomu Kejmar. O tom, že Degasoline umí svou TM pořádně na závod připravit svědčí i fakt, že Schmidt vyhrál loňskou Velkou cenu Lombardie na italském motodromu Castelletto di Branduzzo u Pavie. "Týmového parťáka budu mit jediného, a to Romaina Kaiverse. Je to týpek z Belgie a jezdil se mnou vloni za MTR. Dá se říct, že šel se mnou tam, kam i já. Je nejvic v pohodě a docela mlaďas. A jedeme oba v českých MBW kombinézách, za což jsem moc rád," vysvětluje několikanásobný mistr České republiky.

Do kalendáře mistrovství Evropy se po letech vrací i česká Sosnová (17. září), což Pavel Kejmar jako patriot samozřejmě vítá. "Sosnová se pojede, což je super a strašně se těším, ze pojedu opět před českými fanoušky. Domácí závody jsou vždycky ale těžší nez ty venku, jelikož pociťujete větší tlak a větši zodpovědnost. Ale já mám výzvy rád a těšim se, jak se ukážu v tom nejlepším světle. Trať mi, myslím, sedí. V roce 2014 jsem tam byl v kvalifikaci druhý, ale v závodech jsem měl smůlu. Hrozně bych si přál, aby se lidi přišli podívat. To by bylo skvělé a ne, aby jen remcali na internetu, že supermoto chcíplo. To je v rukách hlavně světových promotérů. Ale potřebujeme hlavně fanouškovskou podporu, jako ostatně všude!"

"Na TM jsem jel poprvé na závodech v Miláně na podzim na EICMA. Právě tam mne pozval tým Degasoline a tam také jsme se domluvili na spolupráci. Motorka je jediná fabrika TM, co jede MS. Já jsem zkoušel porazit Thomase Chareyra opravdu minimálně tři roky na privátních motorkách. Párkrát se mi to podařilo, ale na titul to nebylo. Je to těžké. Thomas je opravdu skvělý závodník. Vycházím s ním v pohodě, i když všichni vědí, že jsem tvrdší jezdec. Na motorce je hlavně jeden velký rozdíl oproti jiným. A to je fabrický motor. Takový jako má TM zatim nikdo neudělal. Konkurenceschopný motor má možná Aprilia, ale ta už továrně nepodporuje žádný tým. Těším se moc, až budu bojovat s Thomasem. A nejradši bych mu ujel," zakončil optimisticky Kejmar a poděkoval celé své rodině a týmu Degasoline Motorsport s veškerými partnery a sponzory za podporu.

Informace o redaktorovi

Petr Šour - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (3x):



TOPlist