O Bradla je velký zájem

V okamžiku, kdy se v Aragónu dostala na veřejnost zpráva, že Stefan Bradl nepojede za tým Viesmann Kiefer Racing v roce 2012 závody kubatury MotoGP, tak hodně špičkových týmů se začalo zajímat o služby německého lídra Moto2 na příští rok.

"Jako první mně volal Michael Bartholémy (Mark VDS-pozn. Bosso)", říká Stefan Bradl.  Po něm se ozvali i šéf JiR Luca Montiron a také Aki Ajo.

"Chtěli jsme Stefana už na letošní rok, neboť tehdy nebyl ještě tak drahý. Perfektně by zapadl do struktury našeho týmu, navíc je to Top pilot", říká Bartholémy, který se nijak netají s tím, že výsledky jeho současných jezdců Mika Kallia a Scotta Reddinga jsou daleko za představami majitele týmu Marca van der Stratena. 

Také strohý Fin Aki Ajo si dovede velmi dobře představit tým Moto2 s tímto Němcem: "Budu jistě se Stefanem jednat. Mám ho rád a respektuji ho. Líbí se mně i jeho humor. Stefan si zaslouží tu nejlepší možnou podporu, budu pro něho potřebovat přibližně 1 až 1,2 milionů Euro a to se na něho dá určitě sehnat".
Velký zájem o Bradlovy jezdecké služby má i tým Technomag CIP, který by ho rád angažoval místo velkého zklamání této sezóny, Turka Kenana Sofuogla, když Švýcar Dominique Aegerter zůstane v tomto francouzském týmu ještě další, tedy třetí sezónu: "Doposud jsme vycházeli z toho, že Bradl zůstane v týmu Kiefer", říká týmový manažer Fred Cormiboeuf a dodává: "Stefan je vítězný typ jezdce, navíc hlavní sponzor Technomag se značkou CarExpert má obchodní zájmy v Německu".

Majitel týmu Technomag Alain Bronec je připraven splnit i dvě podmínky Bradla k eventuálnímu přestupu a sice podvozek Kalex a angažovat i britského specialistu od Öhlinse, Graeme Irwina a už také s Kalexem jednal: "Měli jsme mítink s Alexem Baumgärtelem od Kalexu a přechod od Suteru na šasí Kalex není rozhodně překážkou".

Zajímavé ale je i to, že Lucio Cecchinello - LCR Honda, pokud by se mu nepodařilo uskutečnit finančně plán s Andreou Doviziosem, má plán "B": Chce Bradlovi nabídnout aktuální motocykl Honda RC212V o objemu 800 ccm: "Honda nám dovolila použít letošní motocykly RC212V za daleko zajímavější cenu 1,2 milionů Euro. Celkově by to znamenalo včetně výplat mechaniků, výdajů za cestování, jezdeckou gáži, testy, hospitality okolo 2,5 milionů Euro a to je celkem reálná suma, která se dá sehnat. Sponzoři Givi, Playboy a zřejmě i Effenbert zůstávají a pokud by se Stefan spokojil s 800-kou Hondou, tak bych musel já sehnat německé sponzory, aby přidali 1,5 milionů Euro", prozradil Cecchinello.
Další novinka je sice z Moto2, ale netýká se Bradla, nýbrž týmu Sita Ponse: Ten chce svého doposud neúspěšného syna Axela (celkem 39 startů ve 250-kách a v Moto2, nejlépe vloni 14. v Estorilu-pozn. Bosso) poslat příští rok do španělského šampionátu CEV a ve svém týmu nastoupit do MS se dvěma bratry, Aleixem a Polem Espargarovými. Zatímco Aleix jezdí už letos za tým Sita Ponse, tak Pol závodí v týmu Speed Up za peníze HP, tedy právě sponzora Sita Ponse.  

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist