Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 700 záznamů

• Nové obutí

Tak jsem konečně obul Baltazara do nové dvousměsové Continentálky Conti Road Attack 2. Pneu jsem koupil u MOTO-PNEU.CZ. V neděli večer objednal v pond...

Vloženo: 13.5.2010
    Město: Milevsko
  • [b]První společné dobívání hradu Točník ...

Tak jsme se rozrostli na 8 strojů a dne 25.4.2010 jsem naplánovali a společně vyrazili k dobití hradu Žebrák.První zastávka byla na Míšově směr Plžeň ...

Vloženo: 8.5.2010
  • Sundavání zadního kola

Tohle je spíš pro zajímavost, kdyby chtěl někdo kouknou na to, jak se sundavá kolu z jednostranný kyvky. Povolí se objímka vejfuku (v mym případě urve...

Vloženo: 25.4.2010
  • Samodomo prozatimní oprava

Tak jsem to společně s [url=http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=101633]Honzou[/url] dal trochu dohromady. Honza naštěstí umí vařit plasty, tak to sv...

Vloženo: 25.4.2010
  • Crash test

Tak jsem VFR podrobil menšímu crash testu. Při dojíždění na křižovatku chvilka nepozornosti -> leknutí -> přední brzda -> podklouznutí předního kola -...

Vloženo: 23.4.2010
  • Úprava designu

Nálepky jsou jako mor a vždycky jsem se jim na motorkách bránil...ale když k oblibě reflexních proužků na kolách přidáte fandu Maxe "starouše" Biaggih...

Vloženo: 24.3.2010
  • Nové kotouče NG

Včera za "výborných" světelných podmínek namontovány fungl nové NG kotouče na předek. Opět se potvrdilo, že ve více lidech více srandy...snad si díky ...

Vloženo: 19.3.2010
  • Chlazení

Byl jsem přesvědčenej, že chladiče musejí jít dopředu...Na straně to byl fakt hnus, kor když chci streeta!! Byl jsem se podívat u Míry (kde jinde) na ...

• Vodní pumpa

Už jste někdy viděli něco tak hroznýho? Já ještě ne!! Asi jak ta motka dlouho někde stála, tak chladící kapalina pěkně zkrystalizovala a hezky zarostl...

• Elektroinstalace

Další věc, kterou jsem chtěl udělat, bylo schovat co nejvíc drátů někam dovnitř...Schoval sjem relátka na světla, blinkry, polohový čidlo, dobíjecí re...

• Vejfuk

Abych mohl upravit chlazení, musel jsem nejdříve překopat svody wod předních válců. A v tom mi zas pomohl Dušan. Rozměřil jsem si to a on to prakticky...

• Poděkování

Nerad bych zapomněl na jednu důležitou věc. Nebylo by žádné VFR, mojí stavby, kdyby nebylo kamaráda Míry Lepiče a jeho Moto-ŠIKULE. Spousta dílů, mali...

Typ: Odborný servis
  • Podsedadlový rám

Teď bylo na řadě upravit podsedadlový rám. To nebyl zas takový problém, rozřezal jsem origo a napasoval po kouskách pod ten laminát z fároše 09. Nejpr...

• Varianty

Se zadkem jsem měl jasno, ale jak s předkem... Dlouho jsem neměl jasno, tak zkouším různé varianty... origo předek, předek z fároše 07 a pak ještě úpl...

• Přední vidle

Nejdříve jsem musel postavit motorku na kola. VFR neměla předek a spoustu věcí, které jsem musel postupně doladit, udělat a sehnat. Přední vidle jsou ...

• Koupě VFR800

Po ZX-9 jsem si do garáže dovezl VFR 800. Měl jsem pár variant, co s tím, ale nebyl jsem rozhodnutej...dal jsem tomu čas :-)

• Příprava na sezónu

Na přelomu února a března 2010 provedeno: - výměna oleje (Shell) + filtru - nové přední pneu Dunlop Roadsmart - koupě nových předních kotoučů NG ...

Vloženo: 8.3.2010
    Typ: Odborný servis
  • 1. jarní vyjetí

Už v neděli mi to nedalo a musel jsem Obelixe vytáhnout, dnes jsem šel původně naprosto nevinně do garáže namontovat zpátky nosič topcasu, ale ono sví...

Vloženo: 3.3.2010
  • Nové sedlo

Zadařilo se a po třech týdnech mám zpět své sedlo, tentokrát nově potažené a trochu upravené dle mého přání. S kvalitou jsem spokojen, zbytek ukáže až...

Vloženo: 26.2.2010
  • Tak som si zohnal novu prilbu ;]

Myslim ze Schuberth S1 PRO bola spravna volba, uz sa tesim az ju oskusam na masinke ;] Samozrejme bola za dobru cenu ;]

Vloženo: 25.2.2010
    Město: Rudná
  • Jak to vyzera ked vam na dialnici v 150t...

Po ceste na dovolenku do Chorvatska sa nam naskytol neprijemny pohlad na havarku chlapca na masine. Siel rovno pred nasim autom ked to dvihol na zadne...

• Vylet do Polska, Jelenia Gora

Super cesta cez severne pohorie ceskej republiky nas zaviedla do polska kde sme stravili pekny a slnecny vikend plny zabavy a vozenia ;]

Typ: Dovolená
  • Motozraz Sirava

Tak nejake foto z motozrazu na Zemplinskej Sirave a party kolo toho ;]

Typ: Sraz
  • Jarna priprava a uprava ;]

Tak milacika uz chystam na prvu jarnu vychadzku a tak pridavam par fotiek na ukazku, trosku som zabudol odfotit palubovku v povodnom podsvieteni ale t...

• Nákup bot

Tak dnes jsme doladili konečně oblečení. Jedna příjemná holčina nám prodala své krásné Siďáky a nám to teď tak sluší :-).Už jen dobré počasí a můžeme ...

• kufry

nosiče kappa,kufry givi

Vloženo: 19.2.2010
    Vložil: leguanek666
    Město: Rousínov
  • Nákup obolečení

Tak jsme konečně došetřili a nakoupili bundy a kevlarové kalhoty od firmy MBW v Českých Budějovicích. Supr jednání a profesionální přístup k zákazníků...

Vloženo: 10.2.2010
  • Vyhřívané rukojeti

Sice jsem to vždycky považoval za zbytečnost, ale teď jsem vydržel jezdit víceméně do konce roku a už byla docela kosa a proto jsem pořídil Oxfordy......

Vloženo: 22.1.2010
  • Montáž alarmu

Alarm Averto pro Hondu - originální příslušenství. Alarm jsem z cenových koupil v anglii. Oproti jiným a levnějším alarmům jsem toto řešení zvolil, p...

Vloženo: 10.1.2010
    Vložil: scalla
    Město: Příbram I
  • Mimosezoní nadrženost

Tak jsem dneska už nemohl vydržet to že nic na motu nedělám a vymyslel jsem si že si motorku v obejváku otočím a budu zase na tu krásu koukat na druho...