Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 465 záznamů

• Blatník

Tak se konečně dostalo na opravu blatníku:-) Zadní úchyty pravděpodobně nevydržely vibrace a popraskaly, takže blatník v zadní části nedrželo nic:-( O...

Vloženo: 16.7.2009
    Typ: Oprava
  • chalupa

Po vydařeném večeru, noci i ránu a úspěšném 1. koncertu s bandem jsem opět vyrazil na chalupu, kde jsem strávil pár krásných dnů a naložil ovocné víno...

Vloženo: 14.7.2009
  • Děčín + varhany

Rozhodli jsme se s Tobym po delší době prohnat naše mašiny :-) Počasí sice nebylo ideální, bylo pod mrakem, ale přes všechny nepříznivé vlivy jsme vyr...

Vloženo: 14.7.2009
  • Koupě

Takhle jsem ji vezl domů. Protože ještě nebyly žádné zkušenosti, tak jsem si raději svou první cestu dlouhou 180 km odbyl tímto způsobem. Zuzanku jsem...

Vloženo: 5.7.2009
    Vložil: Zdeny88
    Město: Strakonice
  • První prázdniny

Moje 1. prázdninová vyjížďka B-) Proběhla asi hodinu po předání vysvědčení, počasí moc nepřálo a vypadalo to na bouřku, která se taky nakonec dostavi...

Vloženo: 30.6.2009
  • Řetězovka

Hned v úvodu musím říct, že se nejdená o montáž, nýbrž o objevení :-DD Že je na motorce řetězovka D.I.D mi bylo řečeno, jen jsem tomu moc nevěřil (řet...

Vloženo: 14.6.2009
  • Chalupa

Další cesta na chalupu, poprvé jsem prubnul novou kombinézu, moc pohodlná věc to neni, ale za to bezpečí to stojí, navíc v ní vypadám dobře B-):-D:-D ...

Vloženo: 14.6.2009
  • Noční fotoakce

Tak jsme se s Tobym a LiŤákem dokopali k nočnímu focení - big akceB-) Sraz jsme si dali 12.6. (včera) ve 23 hodin:-) S Tobym jsme dali rozehřívací kol...

Vloženo: 13.6.2009
    Město: Česká Lípa 1
  • Nový lak - konečně hotovo!

Tak uz mam moto konečně kompletní s novým lakem - nakonec jsem si to udelal sám s pomocí taťky, ale dopadlo to skvěle! Ještě jsem přidal [url=http://...

Vloženo: 11.6.2009
    Vložil: tomik01
    Město: Jílové u Prahy
  • Kombinéza Padana

Tak jsem se konečně dočkal:-) Přišla mi krásná kombinéza v super stavu:-DD Ladí mi k helmě i mašině, takže jsem naprosto spokojen:-) Ten fotorituál v ...

Vloženo: 9.6.2009
    Město: Česká Lípa 1
  • Tak sem suzanku přes zimu troch upravil. Dal sem jí jiná závažíčka do řidítek,padací protektory,reflexní proužky na kola,kouřové plexi,ale hlavně dost...

Vloženo: 4.6.2009
    Vložil: Luffy
    Město: Záluží
  • Po delší době jsem se opět trochu prolítnul :-DD Batůžek potřeboval hodit do Sloupu, měl jsem chvíli, tak jsem si řekl proč ne:-) Vyrazili jsme. Provo...

Vloženo: 1.6.2009
    Město: Česká Lípa 1
  • Vyjíždka na Staré Hamry. Zima jako blázen, na Hamrech proběhlo "skupinové zahřívání" čajem a pak rychlá cesta zpátky. Rozmrzávala jsem doma ještě cca ...

• I takhle nepovedeně se dá bohužel "zaparkovat" :-/

Město: Rychvald
  • Pár vzpomínkových fotek na vosu :-)

Město: Rychvald
  • Jak jsem koukal, tak se mi docela vytahal řetěz, holt asi jezdim moc velkou pilu :-D Rozhodnutí bylo nekompromisní - řetěz napnout:-DD Po psychické i ...

Vloženo: 19.5.2009
    Typ: Odborný servis
    Město: Česká Lípa 1
  • Další vyjížďka na chalupu, počasí bylo luxusní (možná až moc teplé) a jelo se krásně :-DD Sluníčko dokonce přálo i nafocení nějákých nových fotek B-)...

Vloženo: 19.5.2009
    Město: Česká Lípa 1
  • Dlouho očekávaný 3. ročník Čarodkové vyjížďky:-DD Jakožto pořadatel jsem měl do poslední chvíle nervy kvůli počasí a když už bylo jasné, že počasí vy...

Vloženo: 5.5.2009
    Město: Česká Lípa 1
  • Velikonoce u rodičů na Vysočině, počasí opravdu vyšlo, po celý týden bylo krásně, najezdil jsem asi 1500 km :-)

Vloženo: 3.5.2009
    Vložil: yjedli
    Město: Brno-Slatina
  • Velikonoční pondělí!:-D Hody, hody, doprovody!B-) Slíbil jsem Sestřičce, že se za ní zastavim ve Vojetíně:-) Připevnil jsem si pomlázku k mašině a vy...

Město: Česká Lípa 1
  • Další cesta na chalupu a zpět:-) Zjišťuju, že je docela dobrý mít funkční zadní brzdu:-D Mrška šlape po výměnách náplní jako hodinky, řazení jedna bás...

Město: Česká Lípa 1
  • Při výměnách náplní se dostalo i na opravu zadní brzdy;-) Brzda byla nefunkční kvůli zareznutí pístkům způsobenému starou a převařenou brzdovou kapali...

Typ: Oprava
    Město: Česká Lípa 1
  • Konečně jsem si našel čas na zajištění základních věcí pro mršku:-) Dostala novou brzdovou kapalinu (z tý původní by člověk zvracel(u))a také nový ole...

Typ: Odborný servis
    Město: Česká Lípa 1
  • První vyjížďka cl-bikers:-DD Poprvé jsem vědom si nebrzdící zadní brzdy absolvoval vyjížďku, jejíž "kochací tempo" bylo zatím nejrychlejší v mém život...

Město: Česká Lípa 1
  • Hurá!:-D Konečně víkend!:-) Po dlouhém a vyčerpávajícím týdnu ve škole jsem se sbalil a vypadnul na chalupu, kde jsem prožil pracovní víkend, umyl js...

Město: Česká Lípa 1
  • Tak jsem uskutečnil další projížďku:-) Bylo nádherné čtvrteční odpoledne a po písemce z matematiky jsem si potřeboval provětrat hlavu;-)

Město: Česká Lípa 1
  • První letošní vyjížďka, za víkend najeto cca 450 km, nádherné počasí :-), pěkně jsem si to užil.

Vloženo: 8.4.2009
    Vložil: yjedli
    Město: Brno-Slatina
  • Opět jsem věnoval nějákou tu chvíli mýmu miláčkovi - předělal jsem uchycení SPZ ze samořeznejch šroubů na normální šrouby s pérovkou a maticí, takže u...

Město: Česká Lípa 1
  • Nadešel den D:-DD Rozhodli jsme se s mamkou odtajnit naše rodinné tajemství a proto jsme se rozhodli zajet ukázat mým prarodičům na chalupu :-) Cesta...

Město: Česká Lípa 1
  • Cestou ze zabíjačky jsme se náhodou stavili v rakovnickém Lidlu, kde mi padlo do oka funkční tričko:-D Jelikož mám s věcmi z Lidlu dobré zkušenosti, t...