Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 119 záznamů

• Výlet za čáru k severním sousedům

Tak nějak si zas život letos se mnou pohrával, nezbývalo nic jiného než udělat únik pryč z rutiny. Původní plán zněl vyrazit v pátek odpo do kempu Roz...

Vloženo: 18.9.2024
    Vložil: Guga
    Město: Drahotěšice
  • Rozloučení s létem?

Víkend 7. - 8. září byl možná tím letošním posledním s vysokými tropickými teplotami a možná se tak stal potencionálně i takovým rozlučkovým s končící...

Vloženo: 13.9.2024
  • Honda Fest 2024

Již 15. ročník největšího setkáním příznivců japonské značky s křídlem ve znaku se letos konal od 28.8. do 1.9. v Harrachově a zázemí tentokrát poskyt...

Vloženo: 12.9.2024
    Typ: Reportáž
  • Hrad Buben

Ve středu po práci protínám 30.000 najetých kilometrů na Goldiem cestou na zříceninu hradu Buben, který se nachází na ostrohu nad soutokem řeky Mže s ...

Vloženo: 22.8.2024
  • Údolí Plakánek - Český ráj

Je přesně půlka srpna a prázdniny jdou do svého finále. Já sice žádné prázdniny nemám, ale nadcházející víkend bude volna dostatek, tak už hned v páte...

Vloženo: 20.8.2024
  • Šukačka

Pár obrázků z popracovních vyjížděk z tohoto týdne... Ve středu jsem s Lucií po letech opět navštívil zbytky kostela sv. Mikuláše pod horou Krudum...

Vloženo: 16.8.2024
  • Vlčí hora

Jen co by kamenem dohodil je od Stříbra vzdálený Černošín, u kterého se nachází sopečný vrch Vlčí hora, na jejímž jihovýchodním úpatí stojí zřícenina ...

Vloženo: 13.8.2024
    Město: Stříbro
  • Víkend v duchu piva a hor

Plán na víkend byl předem jasný a pevně daný. Tedy alespoň sobotní výjezd do Straubingu na Gäubodenvolksfest, kam jezdíme v posledních letech s přátel...

Vloženo: 12.8.2024
  • Nedotčenou přírodou CHKO Slavkovský les

Krásnou přírodu Slavkovského lesa jsem tu už mnohokrát dokazoval prostřednictvím fotografií. Již po několikáté vkládám pár obrázků z národní přírodní ...

Vloženo: 9.8.2024
  • Pleš a zámek Diana

Letošní prázdninové počasí je opět úžasné. Krásné teplé slunečné dlouhé dny lákají ke každodenním vyjížďkám. Sedět v tomto počasí doma v bytovce je úp...

Vloženo: 7.8.2024
  • Víkendové toulání Západními Čechami

První srpnovou sobotu s Luckou vyrážíme do nedalekého Rabštejna nad Střelou, kde máme v plánu zhruba osmikilometrovou procházku po značené cestě vedou...

Vloženo: 5.8.2024
  • 30.000 letos najetých kilometrů

Poslední červencový den se jedu po práci projet na Šumavu a stavím na výtečné jídlo v chatě Rovina nedaleko Hartmanic, kde mám sraz s Lukášem a jeho I...

Vloženo: 1.8.2024
  • Na skok do Skoků

Pondělní popracovní odpoledne zalité sluncem nelením, nabírám doma Lucku a jedu jí ukázat zbytky ze zaniklé sudetské vesnice Skoky, původně Skok a dří...

Vloženo: 30.7.2024
  • Benátská noc

Ve druhé polovině července jsem měl o víkendech naplánované dvě akce. Nejprve jsem jel za svým kamarádem ze střední a strávil s ním a jeho rodinou par...

Vloženo: 29.7.2024
  • Ústecko

Sobotní den s příjemnými teplotami byl téměř ideálním na ježdění nebo procházky. Zkombinujeme obojí a sjedeme se s kamarády na Pleši v Českém lese, ka...

Vloženo: 15.7.2024
  • Červencové svátky

První červencový prodloužený víkend díky svátkům a parádnímu počasí trávíme dalšími výlety na Goldiem. Pátek se nese v duchu zámeckých návštěv. Zač...

Vloženo: 11.7.2024
  • Sedmihoří

Již po několikáté letos navštěvujeme naše milované Sedmihoří, které je součástí Stříbrské pahorkatiny. Motorku většinou necháváme u Mezholezského rybn...

Vloženo: 10.7.2024
  • První motodovolená s Luckou

Ve dnech 24. - 27. června využíváme příznivého počasí v Alpách a odjíždíme s Luci na naší první společnou motodovolenou. Zázemí máme v krásném rakousk...

Vloženo: 10.7.2024
  • Dovolenkové výjezdy

Hned po návratu ze Skotska nelením, dovolená mi ještě pokračuje, a tak víkend trávíme s Luckou opět v sedle Goldieho. V sobotu navštívíme nedaleké kao...

• Skotsko 2024 - 4. část

[b]18.6.2024[/b] Loučíme se s překrásnou Bretaní a celým západním pobřežím poslední zastávkou u mysu Pointe du Raz, o němž se tvrdí, že patří k nejkrá...

• Skotsko 2024 - 3. část

[b]15.6.2024[/b] Dlouhým a nudným dálničním přesunem trávíme téměř celý sobotní den. Loučíme se se Skotskem a projíždíme následně celou Anglií až dolů...

• Skotsko 2024 - 2. část

Zmíním ale určitě velkou jeskyni Smoo Cave nedaleko Durness a ruiny Balnakeil Old Schoolhouse u jezera Croispol a nedaleko stojící zbytky kostela Baln...

Vloženo: 8.7.2024
  • Skotsko 2024 - 1. část

V sobotu 8. června ve 3 ráno vyrážíme s Jirkou Wágnerem alias bratrem Slunečníkem za naším dalším dobrodružstvím. Tentokrát jsme si jako cílovou desti...

Vloženo: 8.7.2024
  • Výlet v červnu

Můj milý deníčku. Se povedlo utrhnout si pár chvilek ze šedi všedních dní a tak davaj někam, kde je krásně. Po dohledem náčelníka, míříme do Filipov...

Vloženo: 26.6.2024
    Vložil: Guga
    Město: České Budějovi
  • Kosatcová louka

Tak přece jenom ještě jeden příspěvek a náš společný výjezd s Lucií před mým odjezdem do Skotska. V úterý za opět krásné slunečné oblohy jedeme po pr...

Vloženo: 5.6.2024
  • Propršený víkend

První červnový víkend zahájil svůj počátek v duchu přeháněk, bouřek a přívalových dešťů. Hned v pátek po práci se s množstvím narůstajících kapek přes...

Vloženo: 3.6.2024
  • Českolipsko

Jelikož se sobotní výlet na Kokořínsko opravdu vydařil, vracíme se v neděli opět do těchto končin, jen o trošku víc severněji. Společnost nám tentokrá...

Vloženo: 28.5.2024
  • Kokořínsko

Tak jestli se minulý víkend nesl v duchu stopovačky Oty Pavla, tak tato sobota byla pátráním po Karlu Hynku Máchovi... :-D Vyrážíme totiž s Lukášem a ...

Vloženo: 27.5.2024
  • Po stopách Oty Pavla

V neděli 19. května vyrážíme po domluvě s Jirkou Novákem, jeho dcerou Míšou a přítelkyní Jitkou na Křivoklátsko po stopách Oty Pavla. Začali jsme skal...

Vloženo: 20.5.2024
  • Kolem Plzně

Krásná a zajímavá místa jsou dostupná po pár minutách jízdy hned v okolí Plzně. Níže přikládám pár z nich, na která jsem se už velmi dlouho chystal, a...