Letos se daří. Co se ježdění týká. Sice se jen tak odrážím od hranic jak koule po kulečníkovým stole, ale nějak mi to nevadí, poznávám a navštěvuji místa kam by se letos díky covidu nepodíval, protože bych coural nejspíš někde po Balkáně. Jednou jsem už tedy skoro proklouzl ven, bylo to první den kdy byli zavřený hranice, ale POLICIE ČR u mě byla dřív než jsem vymyslel jak odstranit zátarasy. No a teď když se může tak mě to za to nestojí, abych se vrátil a pak mě někdo šťoural v rypáku špejlí a vatou. Pracky bych mu urazil.
Takže letos aktuálně už cca 17 000 km po Čechách a Moravě.
Tím se Transalp dostal přes 100 000 km.
Dojezdil jsem ze začátku Mitas E-08 a už je nikdy nechci. Na tý gumě jsem nikdy neměl pocit jistoty. To je jak když klepeš milenku u ní doma v kuchyni na lince a máš pocit že za dveřima cinkaj klíče jejího starýho. Prostě se nerozvášníš. Nájezd na předku 20 000 km . Za tu dobu dvě zadní po 10 000 km. Rozhodně lepší je E-07 , i kdybych s ní jezdil jen čistě asfalt.
Pak jsem tam hodil Shinko Trail Master 704/705 . Tak to jiná. Hned od začátku jsem si ty gumy oblíbil, a hned jsem věděl že další budou ty stejný. Za cca 4 měsíce najeto na nich 11 000 km. Předek téměř bez pozorovatelnýho úbytku. Přikoupena tedy jen zadní. Ta by ještě snesla pár stovek , ale ta hranka už byla moc a však to znáte ... nic, nic, a najednou to přes ní padne . Na hovno pocit. Dal jsem novou. Myslím že to letos dojezdím na 704/705 , a pak zkusím Adventure Trail 804/805 , případně zase návrat k E-07.
Nedávno opět výměna oleje, filtrů a svíček. A při cca 99 000 km výměna řetězovky ( vydržela cca 30 000 km ).
Takže máme aktuálně cca 101 000 km a jede se dál.
Zatím nemám potřebu ji měnit. Stará vrána furt lítá, nic po mě nechce, a rozhodně ostudu nedělá.
...jo a poprvé jsem s ním plácnul , když jsem na něm jel. Bylo to vlastně moje první plácnutí vo zem za cca 270 000 km co jsem najezdil od 15 let.
Jen tak sjíždím na polňačku , chcu šlápnout na zem , která tam není a jdu na pravej bok . Díky tomu že jezdím furt s kuframa tak se to o něj opřelo a nezůstala mi tam noha. Tak jsem vylezl, po čtyřech se vyhrabal z příkopu ven, vyklopil bočák, zařval si " kurvááá " a zvedl ho. Nevím kde se to ve mě vzalo. Řidítkama dolů, kolama nahoru, před chvílí natankovaná nádrž vytýkala přes víčko. Škody nula nula. Vzal to kuft a padák - trochu podřenej. A škrábnutá kulička na brzdový páčce.
Vlastník | -MP- | |
---|---|---|
Vloženo | 19.12.2014 | |
Aktualizováno | 13.4.2024 | |
Zobrazeno | 2 555x |
No ty kráso, konečně vidím pořádně přetočenej tachák, nádhera
Jen tak dál
No a máš funglovku
000000
Co se týká pneu můžeš ještě zkusit K60 Scout, hodně podobné jako E-07 ale trochu měkčí směs, lépe drží na mokru, ale taky rychleji ubývá. A koukám že i E-07+ se už prodává v rozměru 130, to by bylo zajímavé zkusit.
Pěknej zápis. Taky jsem si pořídil podobnej. Škoda jen, že na ježdění nemám tolik času..
Kolama dolů!
17 tis. Hodně slušný nájezd jen po ČR
Snad se toho taky dočkám někdy