PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 750S (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PeťasZ750
Vloženo 9.6.2006
Aktualizováno 20.6.2008
Zobrazeno 1 334x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Z 750S - "malý" Zko s polokapotou, originál červená metalíza.

Recenze

Cesty: Nejčastěji se nacházím na silnicích na východ od HK - Orlický hory a Jeseníky. Na hromadný srazy moc nejsem.



Další info: Za 2 roky proběhlo pár úprav a kromě "silničního tuningu" kapot si dovoluju tvrdit, že vše k mé spokojenosti. Instalován je bavlněnej KN vzduchovej filtr (byl za stejnou cenu jako originál papírovej, takže při výběru náhrady za zašpiněnej fitr to byl docela jasnej výběr). Dál tam mám karbonovou Creptusí průchozí koncovku - zatím spokojenost ve všech směrech a opletený brzdový hadice - ty každopádně doporučuju, nevím jak sem mohl jezdit s těma gumovejma.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lenik
Lenik napsal 09.08.07 v 16:29

Taky jsem o ní přemýšlela ..... pěkná, pěkná

JéňaFZ1
JéňaFZ1 napsal 24.04.07 v 09:02

Ahojky, mám také eskového Zeda. Kolem 6000 otáček se mi přenáší vibrace od motoru a končí to tak v 7000-7500 otáčkách. Nemáš podobnou zkušenost, případně poradit co s tím. Jinak maximální spokojenost. Díky

Zbyndis-Z1000
Zbyndis-Z1000 napsal 12.02.07 v 18:06

Čau,občas sem tě minulej rok potkal v okolí Hk...Zdravili sme se..I to Sko je fakt super..Měj se a ať to šlape.

napsal 15.01.07 v 18:13

Zdar chlape,koupil jsem prave Z750S a chtěl bych se zeptat,jestli nevíš,kolik stojí přední světlo a přední blinkr,moc by mě to pomohlo,kdyžtak napiš na e-mail-pavelpozar@seznam.cz,moc dik za odpověď

PeťasZ750
PeťasZ750 napsal 01.11.06 v 17:35

alois: Rychle to bylo, ale už se mi moc nelíbila. Zbýval sice ještě tak 1 mm (značky byly pryč), ale byl tam ten defekt a když jsem ji prohlíd, tak byla porušená na víc místech - možná to byla vadná guma. Navíc sem chtěl jet někam dál a jet na sjetý gumě v dešti je vo hubu - lepší měnit gumu než spravovat motorku (případně různý části vlastního těla). Ta přední by taky ještě něco najela, ale byla docela hodně oskákaná.

Více komentářů



TOPlist