Je to taková mašinka na hřiby Předělaná z jawy 250/559
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Stavba trvala po chvilkách cca 2 roky. Origo je na ní pouze rám a motor jinak skládačka. Dojmy z první jízdy byly úžasné funguje krásně.
Recenze
Stavba byla započata začátkem roku 2008. Sehnal se rám následně se upravil a postupně se pokračovalo. Rám tedy pochází z panelky. Přední tlumiče jsou z MZ 150 a zadní z Javy 350 ten novější typ. Zadní kolo je z kývačky a předek ČZ 380. Kyvka je prodloužena - původně bylo vzadu 19 kolo. Nyní je tam 16 - líp to jede. Co se týče výfukového systému, tak koleno pochází z nějaké husgvarny nebo Husaberg, už přesně nevím. Koncovka je ČZ 380 ještě dále upravovaná. Kapotáž pochází ze značky yamaha a suzuky. Sedadlo domácí výroby. Co se týče elektroinstalace, tak původně byla instalovaná klasika. Čili obič zapalko, relátko, indučka a hlavně baterka. I když to fungovalo, tak často člověk čistil kladívko, relátko a tak dokola. Nebavilo mě to a tak jsem zapalko předělal a instaloval z babety. Od roku 2010 jsem se na něj ani nedíval a vždy když k moto přijdu, tak na poprvé chytne. Ještě dodám že motor je po GO. Pocity z jízdy: Moto jede dobře a hlavně vše funguje jak má. Tlumiče jsou o moc lepší než z panelky a brzdy jsou taky dostačující. Prostě když je trochu času tak si jdu dat klidný výlet a tzv. kochačku po okolí. Fota, na kterých je osazena nádrž z jawy je první finální podoba, pak moto prošlo totální přestavbou ještě v roce 2010. Jednu podstatnou vadu to má a to je, že moto nemá finální kabátek, prostě nějak nezbývá čas
A už doma není