Jawa 350/640 (1999)

Vloženo 26.2.2014
Aktualizováno 26.2.2014

Vloženo: 10.06.2015, Uskutečněno: 10.06.2015, Zhlédnuto: 9x

Abychom Vás neošidili o zážitky, tak jsme ztratili na dálnici na m1 z Doveru na Ahoj Bandooooo!!Zdravíme ze skotska!!! Omlouváme se, že zde nejsou žadné fotky, ani příspěkvy, ale když chytíme wifi, tak chtějí skotské číslo pro přípojení
Emotikona frown
teď jsme u známých a děláme údžbu na Jawce. Bylo pár vážnějších problémů, ale žijeme a jedeme dál!!! máme za sebou 3500km, byli jsme na úplném severu Skotska, když nebereme ostrovy...Kájo Vacíku , měl jsi pravdu s kruháčema, dávají blinkr předem! Je to paráda. teď máme 2 dny relax. Zítra vyrážíme do Edinbuku a pa k na jawa sraz. Poslední dny nám celkem propšelo. Dnes konečně slunečno, tak sme měli procházku po pláži, udělali údržbu na Jawce. Domů to je 1800km. Místa na divoké spaní máme zapsané pro WildCamping.TIPS a po příjezdu doplníme!! Je to tu prádní, příroda, hory ovce, chlupaté krávy. Jawka stále jede, měli jsme nějaké Jawí nemoci, ale nic co by nešlo vyřěšit!! těšíme se na sraz a děkujeme i za podporu zde ve Skotsku!! Počasí je divoké, dost prší, pak uschneme a zase prší..ale nedáme se a jedeme dál!!! Tak nám držte palce ať dojedeme i zpátky...Jinak Jawka jede pořád 80kmh v pohodě, jend o 15stup. stoupání 60kmh. Spotřeba průměr 3,8l/100km. Dost i točíme, takže po příjezdu bude delší video, příroda za to stojí!! takže ahoj a těšíme se na Vás a Vy na fotky, video a cestopis??
---------------------------------------------------------------------
sever stan a to ve chvíli, kdy jsme chtěli jít za krutého deště spát...nový stan nás stál 700kč...několik flašek s pitím jsme ztratili. Po příjezdu ve Skotsku řádila bouže Kamil, takže nás to chtělo sundat z motorky. Po příjezdu na Sever nám nechutně pršelo a foukal protivítr a boční vítr. Uklepal se nám šroub co drží přírubu výfuku, to sme u známých opravili. Začali nás zlobit kufry, ale gumicuk to jistí...Destičky nás pozlobili v Německu takže 1500km bez přední brzdy, ale dali sme to a teď u známých opraveno!!! Většinu času v dešti, denně max 2hod ve slušném počasí, ale Jawa drží a jede!!! Vážně se omlouváme za neaktivitu, ale spíme na divoko a ve Skotsku asi Wifi neznají
Emotikona frown
jak přijedeme do Anglie na sraz, hodíme snad nějaké fotky, ale nic neslibujeme...Co však mohu slíbit je, že každý den nahrávám denník, takže cestopis bude kvalitní a dlouhý!! Týnku nebolí prdel a mě díky geometrii jawy nebolí záda! Vyhodili nás i z campu
Měli jsme menší nehodu, ale jsme celý, Jawka jede a drží, teda po tom, co jsme na ní dva dny s kamarády ve Skotsku zamakli...sehnat zde metrický šroub je větší problém, jak Čecha se svářečkou!!! Pijeme Whiskye a zítra pokračujeme...Zdravíme Jawblázny, Jawaklub a všechny co ná věří..125ccm není zas tak málo 10koní uveze jednoho vola a krávu co se vydají do drsné země!! Jawa žije...my to snad taky přežijeme..zadky zůstali už v Česku!! PS: Zatím jsme nejvíc dali 620km za den, překonáme to na cestě zpátky?