Pořídil jsem si ho ze dvou hlavních důvodů. Ten první je že jsem už nechtel pořád řadit sedmičku A ten druhý se týká nechtěneho podřazení z dvojky na jedničku s vytočeným motoren. Ten kdo to zažil tak určitě ví o čem mluvím a taky ví že je to dost nepříjemný když se vám v zatáčce zastaví zadní kolo
Pár slov k instalaci
1.
Konertor senzoru rychlosti.
Nejjednoduší část instalace. Tento konektor se nachází v krabičce pod nádrží, jednoduše ho rozpojíte a zapojíte do něj konektor Gipro.
2.
Konektor sensoru pozice klikové hřídele
Pro mě nejtěší část instalace. Podle všeobecného návodu se tento dvoupinový konektor nachází pod nádrží a vedou do něj šedý a černomodrý drát. U Fazera to ale takhle není a žádný takový konektor pod nádrží nenajdete ani kdyby jste se rozkrájeli Tento konektor se totiž nachází pod sedlem nalevo od baterky a vedou do něj žlutý a modrý drát. Takže černo zelený drát od Gipro jsem zapojil na žlutý drát tohoto konektoru.
3.
Napájení - červený kabel Gipro
Tento kabel se připojuje kamkoli kde je po zapnutí klíčku stálé napětí 12V.
Ted už jen všechy dráty úhledně natáhnout tak aby se nikde nedřeli a nepřekáželi, všechno složit zase dohromady a odzkoušet. Při první projíždce nastavit a je hotovo.
Vlastník | Michal57 | |
---|---|---|
Vloženo | 7.12.2013 | |
Aktualizováno | 8.5.2016 | |
Zobrazeno | 1 378x |