Suzuki DL 650 V-Strom (2008)

Vlastník mili001
Vloženo 17.9.2013
Aktualizováno 15.3.2015

Vloženo: 27.08.2019, Uskutečněno: 27.08.2019, Zhlédnuto: 24x

Na poslední chvíli jsme se přihlásili na Den Suzuki v Brně. Páteční výjezd z Prahy vyšel suprově. Kochací cesta přes Vysočinu, okolo Dukovan přes Moravský Krumlov do Vojkovic byla odměnou po náročným pracovním týdnu
Sobota na okruhu v Brně byla fakt horká. Dokonce jsem i uvažovala o nějakým koupání, než jízdě po okruhu po sedmý večer. Ale vydržela jsem a nepřišla o to . Hezkej zážitek. Projíždět cílovou rovinku 150 a zatáčky cca devadesátkou, se tam asi hned tak nevidí, ale nevadí,užila jsem si to na pohodu A byly nádherný červánky, pod tím kopečkem a levou zatáčkou, prvotní nápad zastavit a fotit jsem naštěstí překonala a s nadšením dojela
Do penzionu jsme se vrátili po tmě a mimo dálnici, nic moc.
V neděli prohlídka Rajhradu, který působil studeně a vyjadřoval naplno aroganci církevní moci.
Cesta k domovu je dlouhá, vyrážíme jižní stranou. Moc mi bavily ukazatele okolo Znojma, kdy jedeš po pomyslný kružnici a +- 23 kilometrů od města trochu nás zdržela objížďka, blbě značená, takže jsme nakonec stejně projeli zavřeným úsekem po již hotovým asfaltovým koberci
Oběd ve Štítarech, Bítov, Cornštejn, rozhledna Rumburak. Chci se sem vrátit
Cestou Police, fakt pohodový zámeček s milou atmosférou, starý motorky, muzeum RAF přestěhovaný z Jemnice.
Cestou přes Slavonice do Českého Rudolce a Kunžaku. Miluju tu cestu přes kanadské pláně Povinně do Bystřice na zmrzku a je čas vyrazit na sever Ještě odbočka na Červenou Lhotu, ulovit fotku se zámkem. Mám štěstí a v neděli večer tam už byl klid Večeře v Mladý Vožici nás zdržela. Nechtěla jsem se vracet přes Votice, kvůli neustálým kolonám , ale na Benešov a pak po starý. Rychle se stmívalo, tak jsme nakonec odbočili už na Bystřici, že bude volno. Nebylo I v půl devátý kolony. Z mostu nad Bystřicí jen samý červený stojící světla. Jedeme dál na Jílový. Odvykla jsem po tmě, stálo to za prd, na Radlíku jsem byla ráda, že mě předjelo auto a ty serpentýny prosvítilo
Na kruhácích v Jesenici byla vylitá nafta , taky fajn. Dojezd v pohodě, víkend cca 750 kilásků a sluníčko už chodí spát brzy

Ales600 (54) napsal 02.09.2019 v 14:17

tatíkPé (9) napsal 02.09.2019 v 11:21

• Suzuki Day na okruhu v Brně

Fajn akce s prima lidma. Kategorie pro holky byla super , protože nás bylo pár a stihly jsme si víc zajezdit, než v jiných skupinách. A čtyři kola na okruhu byly fakt zážitek. :-DD :-DD :-DD

Vloženo: 27.08.2019
    Uskutečněno: 27.08.2019
  • Lužické hory

V pátek zajímavá cesta přes Český Brod , Lysou nad Labem a Benátky nad Jizerou. Tím jsme se vyhnuli pátečnímu blázinci na výjezdu z Prahy :-DD a pak už jen krásná cesta do České Kamenice. Penzionek v bývalém zahradnictv

Vloženo: 05.08.2019
    Uskutečněno: 05.08.2019
  • Neplánuj improvizuj aneb cesta za Drákulou

Měli jsme před sebou krásné tři týdny dovolené a v plánu toulání po Karpatech. Západ a východ. Slovensko a Rumunsko. Vyjíždíme první prázdninovou sobotu směr Tovačov. Městečko, kde jsem ještě nebyla a chci cestou něco