PROFIL MOTORKY

Honda XR 400 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SmokinCBR
Vloženo 16.4.2013
Aktualizováno 15.5.2017
Zobrazeno 2 265x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 01.10.2014, Uskutečněno: 01.10.2014, Zhlédnuto: 27x


Po dovezení celkem fajn, až na to, že to potřebuju dát na čísla. Tj. přidat blikače, houkačku, multipřepínač, kryt řetězu a vůbec takový ty hovadiny.

Motorka měla baterku, dva regulátory napětí, jeden usměrňovač a fakt divokou elektriku. Po lítym boji bylo pospojováno, ovšem šťávy málo = new stator altecu (e-bay). Chvilku dobrý, pak se zas začla dusit.
Ventily to nebyly, tak sem laboroval se směsí a zkoušel různý kombinace jehel a trysek (e-bay za slušnou prajz), měněný byly gufírka na ventilech, zalapovaný ventilový sedla, když už, píst venku (kroužky krásný), novej rozvod, příruba pěkná, nová svíce... nic. Takže zatim dojmy z motorky na píču a rok sem vlastně nejezdil. Past na prachy. Tak sem se potupně vobjednal do servisu a pak se uvidí. Doufám, že to bude nějaká marnost a už do toho chvíli nebudu muset strkat love. Jestli to bude píst a válec na vejbrus, tak se zastřelim už asi. Bral sem to kvůli servisní jednoduchosti a tomu, že se na tom nemá co posrat, páč tam nic neni

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • nesraní

    Motorka normálně jezdí (už dlouho)... nebudu radši ani řikat, čim to bylo, páč bych se musel jít utopit do umyvadla asi. Ale poznatky: píst je 89mm, kže big bore 440ccm. Jako fajn, ale až se vejbrus zeptá, bude to na n

    Typ: Údržba
    Vloženo: 31.03.2016
    Uskutečněno: 31.03.2016


TOPlist