Typický neduh u tohoto modelu elektronika se projevil.
Vyrazil jsem si na první větší projížďku po zimní koupi motocyklu a ejhle. Přibližně po 60km si dám pauzu a při opětovném startováním zjišťuji, že pouze cvaká relátko. Řešil jsem to vyndáním akumulátoru a rychlonabitím doma v garáži. Vrátil jsem se k motorce a zbylích 15km dojel domů.
Typoval jsem to zprvu na proslulý hnědý 3pin konektor, jenže ten vypadal dobře. Po proměřování napětí, odporů a následné konzultaci s autoelektrikářem mi vyšlo, že nedobíjí alternátor a je pravděpodobně "šlehnutý na kostru"
Když jsem zjistil cenu 3700,- , tak jsem usoudil, že bude lepší nechat ho převinout. Pro silnější povahy, cena od výrobce činní 30tisíc. Zde jsem sehnal kontakt a doporučení na pana Petra Mareše, který se tím zabývá a již komunikace je perfektní. Přikládám odkaz. http://www.previjen...ulatory.cz/index.php
Teď už jen čekám až dorazí hotový a budu se moci s vámi podělit o tuto problematiku a závěr. Jen doufám, že regulátor je v pořádku.
Tak po 10dnech stator dorazil převinut a plně funkční. Dodává dostatečné napětí na všech fázích a neprobijí na kostru. Bohužel regulátor byl také vadný, tak je nutná jeho výměna. Beru si silnější od pana Mareše, který dorazí zítra a tím by měl být celý problém vyřešen.
Tak po namontování regulátoru RPN-12-3F_30 při volnoběhu napětí na baterii 14.4V :)
Cena opravy: převinutí statoru 2250,- , regulátor 2000,-
Tímto mohu vřele doporučit: Petr Mareš
http://www.previjen...ulatory.cz/index.php
Vlastník | RiosCZE | |
---|---|---|
Vloženo | 9.4.2013 | |
Aktualizováno | 28.6.2014 | |
Zobrazeno | 1 092x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ