Tak zimní generálka pomalu ale jistě vrcholí. Motorka byla totálně rozdělaná a co šlo, je nové, včetně motoru který dostal novou pístní sadu od Wössnera, výbrus, kompletní přetěsnění a výměnu vodní pumpy . Dostal taktéž nový kabátek i z venku a teď motor šlape jako hodinky, startuje i za studena na první našlápnutí. Momentálně už pomalu zajíždím, asi si řeknete že to není zrovna nejlepší doba pro zajíždění motorky, ale v tom sněhu to pořád hrabe takže to jen tak lechtám. Zatím teda mám odpojenou přívěru než dorazí nová lanka. Dále motorka dostala nový nástřik všeho, na co si vzpomenete. Ráfky šly do zlaté barvy, špice a středy kol do stříbrné. Rám dostal novou šedou barvu, brzdiče šly na stříbrno, i všechny serepatičky dostaly novou barvu, hlava motoru s válcem dostaly stříbrnou barvu a boky motoru dostaly barvu šedou se stříbrným zvýrazněním nápisu KTM. Dále motor dostal i nové sportovní klapky, vzduchový filtr aby se mu lépe dýchalo a vypálený výfuk s výměnou vaty v koncovce od DOMA Racing. Laděnému kolenu Spes jsem vrátil zpět jeho krásný chromový lesk a mám nachystaný kryt výfuku aby nedošlo k jeho poškození. Dále mám přichystané i oplechování podvozku. Krom toho bylo vše samozřejmě pečlivě vyčištěno a promazáno, kyvka se vyleštila a dostala boční potisk, vidlice jsou potáhnuté karbonovou fólií, a to jsou asi ty nejhlavnější věci. Po novém roce se nechá sedlo přečalounit na černou barvu, plasty dostanou nové polepy, mimochodem přední blatník už je tam z nové KTM EXC a hned to vypadá líp. Ještě přijde nová maska kterou mám doma koupenou, ale musí se to ještě pořešit. No však podívejte se sami, myslím že to stojí za to :)
-
Nalakované přední kolo
-
Nalakované boky motoru
-
Nová pístní sada
-
Nové sportovní klapky
-
Válec po výbrusu
-
Nalakovaný rám
-
Nalakovaná hlava s válcem
-
Nalakované brzdiče
-
Potisk kyvky
-
Zadní kolo