BMW R 1150 GS (2001)

Vlastník T.Honda
Vloženo 3.5.2012
Aktualizováno 14.5.2017

Letošní výlet po ČR, Rakousku, Slovensku a Polsku.

Vloženo: 17.11.2012, Uskutečněno: 11.07.2012, Stav tachometru: 77336 km, Zhlédnuto: 4x

Dne 11.7.2012 jsem vyrazil na okruh po Čechách, Rakousku, Slovensku a Polsku a to v rámci soutěže Motoplac 2012. Vyrazil jsem brzy ráno, protože přes den bylo vedro přes 30 stupňů a čekele mě dlohá cesta. Ráno jsem to napálil po D11 do Hradce Králové, a pak dál po silnici č. 11 až do mého 1. fotomísta,bylo to v kláštře nad Dědinou, pak jsem to praskal až do Rakouského Poysdorfu, odtud to už byl jen skok na hrad Faklenstein tím jsem splnil dvě fotomísta v Rakousku a pak už jsem se vrátil na jižní Moravu, napálil jsem to přes Valtice, Lednici do Rakvic, zde bylo mé poslední místo v Osvěžovně u Raka. Zde jsem dal jedno orosené nealko jelikož bylo už zdatné vedro a od Rakouska se za mnou hnala nějaká bouřka tak jsem mazal do Nivnice, kde jsem v místním kempu přenocoval, kempík byl úžasný s bazénem, dobrým pivkem a levným ubytováním ve stanu 110 kč na noc!!! Postavil jsem stan, převlékl se do plavek, dal si jedno alko orosené a zalezl jsem do bazénu, to fakt nemělo chybu a po celodenní porci kilometrů to bylo za odměnu. Celkem jsem první den najel 478 km. Druhý den 12.7. jsem vyrážel už před 6 hodinou ráno, jelikož mě čekala ještě větší porce kilometrů než předchozí den. Vyrazil jsem na první fotozastávku tohoto dne a to v Uherském Hradišti, pak jsem pokračoval do Lopeníku, kde jsem se vyfotil s cedulí místní rozhledny, bohužel se tam nedá vyjet, tak musela stačit cedule ve stejnojmenné obci, a pak už jsem mazal do Trenčína, zde jsem se blejsknul s místním Trenčínským hradem, a mazal jsem na fotomísto do polska. Kde jsem se vyfotil v obci Jordanow, a odtud jsem pokračoval do Banské Štiavnice konkrétně do Sv.Antona, za druhý den jsem urazil cca 544 km. Ve Sv. Antonu jsem přenocoval a třetí den jsem pokračoval zpět do Čech. Třetí den jsem ještě projel několik fotomíst, ale bohužel se mi sem fotky už nevejdou. třetí den jsem urazil 561 km skoro na jeden zátah. Celkem jsem tak urazil za 3 dny 1583 km což je průměr přes 520km za den, spotřeba byla kolem 4,6L/100km.