Nedoceněná kategorie motocyklů. Nejlepší volba pro ty, pro které je šestistovka moc slabá a litr moc silný. Spojuje výhody obou v jedno.
Recenze
Nádherný design, údajně tak povedený, že se k němu vrací i modely L2, což musím souhlasit. Motocykl mám dovezený z VB prý ve vývozních barvách určených pouze pro VB a USA, sem se vůbec nedovážel.Krásný sametový chod motoru, který na volnoběh lehce houpe jako každé GSX-R, které jsou tímto vyhlášené. Mám nainstalovanou laděnou koncovku výfuku IXIL (v karbonu), která vydává brutální zvuk jehož vrchol je kolem 8000otáček, jen počítejte s tím, že neuslyšíte vůbec nic jiného než burácení výfuku. Naproti tomu originální výfuk jen tak lehce ševelí a připadá mi velikostně poněkud přehnaný k danému stroji. Co se jízdních vlastností týče, tak do zatáček jde téměř sama, hodně lidí co na ní sedělo říká, že zatáčí sama Odpružení je poněkud tvrdší a ne příliš vhodné na některé naše příliš rozmlácené silnice a zapuštěné kanály. Jednoduše řečeno, vymlátí vám to zuby. Jízdní pozice je sice hodně do sportovna, ale lze na ní i dobře cestovat, aniž by se člověk musel bát, že přijde o ruce. Spotřeba je též velice kultivovaná, i přesto že jí vůbec nešetřím, tak se s přehledem vejdu do 5l/100km.
Krásná ďáblice, dávám 10b
Jezdí jak drak
Suzinka má za deset
Brzké jaro přeji
Asi takhle, na okruh jí netahám, tam by mi jí bylo líto. Ale při normální jízdě s trochou adrenalinu a občasným vytáčením do omezovače, když je na to zrovna vhodná silnice, to tak je. Já jí maximálně zajedu potrápit na sprinty ale to tak vše. Pro každého nešetření znamená něco jiného, jiné je to pro okruháře a jiné pro normální silniční uživatele.