Po prohlídce původního motoru, zjištění závratných vůlí a opotřebení jsem se rozhodl, že tento motor nemá cenu renovovat. Ložiska se točila v karteru jak o závod, sem tam něco uštíplého a většina závitů stržených. Na první pohled se zdál v pořádku, ale druhý pohled ho poslal do věčných lovišť.
Naštěstí kamarád vlastnil torzo 175ky s jiným motorem, který byl zabalen v 30ti letém nánosu mazutu a zarezlý píst. Nevadí, rozpůlíme uvidíme. Po rozborce jsme na všech střevech nenašli stopy po opotřebení, kartery velmi slušné, akorát klika žádala repas.
Po té co motor prošel očistou, vložil jsem komplet nová C3 ložiska, nový labirynt, zrepasovanou klikovku s jehlovými ložisky nahoře i dole, sestavil převodovku a zaklapnul k sobě. Při sestavování spojky jsem nasadil nový primár a do koše vložil Ferodo spojkové lamely. Jsem na ně zvědavý, kolik vydrží. Původní výbrus vypadal velmi slušně, tak jsem z důvodu jiného průměru pístního čepu, nasadil nový píst skroužky a je fakt, že komprese se podstatně zvýšila. Pak už následovalo jen zkompletování ostatních součástí motoru, zadeklování a bylo hotovo.
Vlastník | Hikawa | |
---|---|---|
Vloženo | 7.11.2011 | |
Aktualizováno | 18.9.2013 | |
Zobrazeno | 1 570x |