PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600S Bandit (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník XBamBoX
Vloženo 1.4.2011
Aktualizováno 24.5.2013
Zobrazeno 3 296x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8


Vloženo: 10.04.2011, Uskutečněno: 09.04.2011, Stav tachometru: 28700 km, Zhlédnuto: 10x


Samozrejme jako spravny motorkar, kdyz si motorku nerozeberu, tak ji proste neverim. :) K beznym ukonum, musite proste rozebrat celou motorku. Tak jest zapocalo rozebirani. Abych mohl sundat nadrz, pod kterou je airbox, musim sundat i plasty podsedlovky. Po kompletnim rozebrani jsem zjistil, ze filtr to ma zasebou. Ve filtru pozvolne bujela mikro flora a mikro fauna. Bohuzel ted se mi nedostava financi, tak jsem musel jen tento stary vyfoukat a az dostanu RP, musim sjet pro novy. Dalsi ukonem mela byt vymena svicek a serizeni ventilu... Abych mohl vsechno toto udelat, musel bych sundat predni masku. Ta je vsak praskla a musim pockat az koupim lepidlo a slepim ji. Vsechno souvisi, ze vším :D Takze jsem zatim skoncil jen u vzduch. filtru.

Po nakoupeni dilu, jsem je sel namontovat, prace to byla vsak nelehka. :) Ale nakonec se vse zdarilo. Vzduchovy filtr byla prace asi nejlehci, nic se na tom neda zkazit. Po filtru prisly svicky, montaz byla dosti stizena polokapotazi, ktera prekazela v pristupu. Puvodni svicky byly hodne z oxidovane ( jako vsechny srouby v motocyklu, typuji, ze musela jezdit i v zime). Vymena svicek po par nadavkach dokoncena. Dalsim ukolem na seznamu byla maska, po padu urpela velky raz a praskla. Stacilo vsak pouhe vterinove lepidlo a bylo vystarano, doufam, ze bude zdarne drzet. Montaz a demontaz masky je velmi jednoducha a prijemna... Po slepeni masky jsem se vrhl na zakoupene padaky! Timto bych chtel avizovat, ze firma RD-MOTO mne hodne zklamala !!! Clovek si zakoupi vyrobek za 1800,- a zpracovani tohoto vyrobku je naprosto otresne! To zde nebudu rozebirat manul k tomu prilozeny, kde je jen jedna fotka a jaksi nesmyslne popsana montaz. Ale zpet k zpracovani, vyrobek je prichycen na 3ch sroubech, a kazdy je odlisny, tudiz nutnost pouzivat 3 imbusy, rekl bych, ze zvolene zpracovani, je velmi nestrojarske. K tomu pridate ten navod a pri instalaci techto padaku nadavate, jak spacci a trhate si vlasy, ze jste za tento vyrobek utratili 1800,- . Skoncil jsem tuto montaz a sel na udrzbu zadni brzdy. Pocitam, ze predchozi majitel kapalinu za dobu existence motocyklu nikdy nevymenoval, taky to podle toho vypdalo. Vse jsem dukladne proplachl, pistky vyndal a vycistil a vse slozil 3x. Vzdy z niceho nic se trmen kousl a nechtel kolo pustit. Do ted nevim, cim to bylo, ale ted brzda funguje, jak ma. Jeste me ceka predni brzda, ale o tom povidani zase jindy

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BANDIITA (0) napsal 11.09.2011 v 14:17

Zdarec,nádhernej Banďák jak přes kopírák jako můj


Nejnovější záznamy v deníku
  • Nehoda není náhoda!

    Nazdar ve spolek, psalo se pondělí 23.7.2012 krásný letní den v Západních čechách, stvořený pro nádhernou vyjížďku. Proto po práci spěchám do garáže, abych nemarnil ani jedinou minutu z tohoto krásného slunečného dne.

    Typ: Havárie
    Vloženo: 10.08.2012
    Uskutečněno: 23.07.2012
    Tachometr: 39780km
    Komentářů: 7x
  • Výměna oleje a olejového filtru a oprava vypínacího mec

    Najel jsem již 6000km a musela přijit zakonite výměna oleje a olejového filtru. K memu nestesi se mi jeste vysypalo vypinani spojky, ktere je tam reseno zajimavym zpusobem. Je to sroubovice ve ktere behaji 3mm kulicky. P

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 11.03.2012
    Uskutečněno: 07.09.2011
    Tachometr: 36100km


TOPlist