PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mendy
Vloženo 21.4.2010
Aktualizováno 26.4.2020
Zobrazeno 3 752x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 03.03.2014, Uskutečněno: 03.03.2014, Stav tachometru: 69191 km, Zhlédnuto: 34x


Při postupné demontáži zadního kola a čištění řetězu jsem se rozhodl vyndat zadní tlumič. Při demontáži přepákování jsem zjistil, že mám zatuhlá všechna jehličková ložiska. Jsou tam speciální jehlová ložiska Torrington HK 1816 V. Nová jsem nekupuval, ale povedlo se mi koupit na inzerát celý přepákování s funkčíma ložiskama za 2000,- Kč. Ložiska vyčištěny, rez vypláchlá WDčkem, namazáno vodní vazelinou a zkompletováno.
Zadní tlumič očištěn a nastaven na standartní zátěž dle návodu (původně byl úplně natvrdo).

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Zimní servis 2015

    Na podzim umytí, vyčištění a namazání řetězu. V zimě výměna oleje a filtru, vyčištění a umytí všeho dostupného. Očištění svíček, kompresorem profouknutí vzduchového filtru, úplné vylití nádrže se starým benzinem, nová gu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.04.2015
    Uskutečněno: 17.01.2015
    Tachometr: 74460km
  • Motodovolená Rumunsko

    – bez problémů s motorkou, pouze jedno převrácení motorky v noci, když se zabořil boční stojan do štěrku – škráblý plast od kufru, jinak v poho Zbytek viz můj cestopis.

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 23.04.2015
    Uskutečněno: 19.07.2014
    Tachometr: 71041km
  • Nová baterie

    Na výletě po slovenských termálech mi, bohužel, v Terchové klekla baterka tak, že jsem nebyl schopen ani za pomoci startovacích kabelů, ani za pomoci jiné nabíječky motorku nastartovat. Jelikož byla neděle a nikde ani n

    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.04.2015
    Uskutečněno: 03.06.2014


TOPlist