Na jaře jela motorka čím dál hůře, nakonec začaly i nelibé zvuky z motoru, tak se věc musela začít řešit. V motoru byly značně sjeté vačky (hlavně výfuková) - viz. obr. Ve vypuštěném oleji byly špony - jednalo se o rozdrcenou pružinku od špalku u volnoběžky startéru (u magneta) - špalek tam volně lítal a jeho stav můžete vidět na posledním obrázku. No a samozřejmě všude v motoru byl usazený obroušený materiál z vaček.
Nové vačky + vahadla: 4000 + 2200 = 6.200 Kč.
Výkon se motorce vrátil zpět, ale nelibé zvuky z motoru neustaly. Takže závada musí být ještě jinde... do zimy to snad vydrží.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak jsem konečně zvládnul ujet na své dvoustovce přes 200 km za den, konkrétně trasu Hajnice - Dolní Morava a zpět, celkem 215 km a 3,5 hodiny v sedle. Motorka jela krásně, nebylo si na co stěžovat!
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 05.06.2011 |
Uskutečněno:
| 04.06.2011 |
Tachometr:
| 50300km |
-
Jelikož se mi konečně podařilo opravit motor a bylo hezké počasí, neváhal jsem a vyrazil na projížďku. Při prvním okruhu jsem se podíval do Skalice a Náchoda, motorka jela jako nová. Druhý okruh vedl přes Vrchlabí. Když
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 27.09.2009 |
Uskutečněno:
| 27.09.2009 |
Tachometr:
| 47463km |
-
Bohužel výměna vaček neodstranila hluk vydávaný motorem, a tak přišla na řadu ojnice. Najít na ni vůli bylo obtížné, protože byla jen na jednom malém místě. Po rozebrání bylo ale hned jasno. Teď už snad bude moje holka j
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 26.09.2009 |
Uskutečněno:
| 26.09.2009 |
Tachometr:
| 47333km |
AHoj.
Prosím ťa môžeš mi zistiť objednavacie číslo vačky.
Potrebujem aj ja
ďakujem