No na této strojovně jsem si odjezdil jen pouhou jednu zimu, ale vzpomíky zůstávají, dle mého názoru je to Designově nejhezčí Jawa všech dob (kam se na ní hrabe nějakej Ital-šrot), měla i pěkný hluboký zvuk a slušně lítala, co víc si na zimu přát...
Recenze
Jak už jsem psal výše, na týhle máše jsem toho moc nenajezdil, jen jednu zimu, pak jsem pogenerálkoval motor a už jsem se na ní pak nesvezl, ale vzpomíky zůstaly, byla to nejlepší Jawa v mém životě, už jen kvůly tomu Designu to stálo zato projet se na ní, jinak mělo to i jak já říkam Turbo, jelikož to dle mého názoru díky dosluhujícímu simeringu na klice bylo schopné přisát vzduch kolem Dynama, a když se motor vytočil na plno, nasálo si to vzduch a chytlo to takový točky až mi to málem vylítlo z ruky, a to myslím bez nadsázky, zkoušel sem to na dvojku, která má jet asi 60, ale po dostažení plnýho plynu to najednou dostalo takový točky že to vylítlo až na 80 - 90 Km, a pořádně to i zatáhlo, bohužel tento jev se po přetěsnění ztratil takže to pak byla už jen tuctová Jawka, ale i přezto, jak říkam, v mojí paměti zůstane napořád...
No ale na dálnici bych s tím raději ani nejezdil...
Taky mám jednu, jede vcelku dobře, na dálnici ujede tirákům, když neni kopec. Někdy, když se mi podaří sladit polohu jehly a počasí, tak nad 80 dostane takovou forsáž, že 350 zůstává daleko za mnou. Tyhle panelky jsou to nej, co Jawa dělala, táhnou odspodu na 4 do jakýhokolibv kopce a po vytočení jedou jako prase. Kejva táhne, 350 točí, tohle je ideální kompromis obou. Dej Vape alternátor a kanály do TKmoto a je z toho raketa.
peknej puvodni stav
po takovy du uz dlouho jenze se tu po nich slehla zem
tak at svisti mrška