Včera a dnes jsem poprvé vyrazil. Pro úplného začátečníka jako jsem já je to docela těžký stroj na ovládání. Potřebuje seřídit přední brzda a volnoběh motoru, který má tendenci při volnoběhu zhasnout. Těžko se mi hledá neutrál, Enfield nemá jeho kontrolku. Takže křižovatky jsou docela oříškem, už dvakrát mi na nich zhasnul... Ale až bude vše seřízeno a budu mít trochu naježděno, bude to skvělý společník. Podvozek je velmi pohodlný, motor krásně táhne a jeho mohutný zvuk rozléhající se krajinou, mají neopakovatelné kouzlo
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Servis v CC Moto Plzeň. Výměna oleje v primární skříni (SAE 20W40) a vazelíny 00 v převodovce. Seřízení výšky jehly karburátoru, nová svíčka, přetěsnění rozvodu oleje, nová pružina dekompresoru a jeho přetěsnění. Po seří
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 24.09.2011 |
Uskutečněno:
| 10.09.2011 |
Tachometr:
| 12785km |
-
Ohřátý teploměr slunečními paprsky ukázal 16.1.2011 16°C!!! a mně to nedalo a vyrazil jsem. Ujel jsem cca. 20km v okolí Plzně, jel okolo rozvodněné Mže a nově vzniklé povodňové přehrady u Touškova a Radčic. Motorka už je
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 16.01.2011 |
Uskutečněno:
| 16.01.2011 |
Tachometr:
| 10725km |
-
Moje problémy se špatným dobíjením pokračovali přes celé léto. Motorka dobíjela jen při vypnutých světlech, při zapnutých dobíjení nešlo. Nevěděli si ani rady odborní autoelektrikáři. Nakonec jsem kvůli nižšímu výstupním
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 04.11.2010 |
Uskutečněno:
| 04.11.2010 |
Tachometr:
| 10690km |