PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mRKEF
Vloženo 4.8.2008
Aktualizováno 29.1.2010
Zobrazeno 1 725x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 24.07.2009, Uskutečněno: 22.07.2009, Stav tachometru: 41000 km, Zhlédnuto: 14x


Nachýlil se čas další výměny oleje a protože na motoru nebylo nic děláno posledních 8000 km, rozhodl jsem se preventivně vyměnit svíčky a také seřídit ventily a obecně zkontrolovat moto od sání do válců. Rovněž pneu už toho měly za sebou, takže moto dostala obě nové.

Svíčky + ventily:
- vypustit palivo, sejmout nádrž, vypustit chladící kapalinu, oddělat části sání a chlazení, oddělat hlavu

- podle manuálu jsem provedl proměření vůlí, cca 3 ventily jsem velmi decentně přitáhl
sací vůle: 0,13 - 0,18
výfukové: 0,18 - 0,23

svíčky vypadaly pěkně, instaloval jsem přesto nové dle výrobce NGK DR9EA

zároveň jsem provedl optickou kontrolu některých částí, mj. sací ventily v hlavě

!!! Po složení nezapomeňtě nalít chladící kapalinu, ne jako já ještě že jsem si to uvědomil včas !!!

Celkové investice v červenci 09:
- 2x pneu Dunlop Arrowmax, starší (stav jako nové) za 500,- obě
- přezutí a vyvážení v servisu 500,-
- 2 x svíčky NGK DR9EA, 115/kus, 230,- obě
- olej Eurol Turbosyn 5l cca 600,- (použito cca 3,5 l)
- olejový filtr Hiflo Filtro HF303 220,-

suma sumárum: 2050,- plus moje práce

Pozn: do motoru jsem lezl takto poprvé v životě a popravdě není se čeho bát - pokud si řádně přečtete postup v manuálu a logicky uvažujete je to OK - a člověk má radost, že něco dovede sám a mj. ušetří ;)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist