PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hofi01
Vloženo 14.6.2008
Aktualizováno 6.4.2015
Zobrazeno 16 656x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 01.12.2012, Uskutečněno: 11.07.2008, Stav tachometru: 20000 km, Zhlédnuto: 4x


Dne 11.7.2008 se naše čtyřčlenná skupina vydala vstříc snu nesoucímu název 27 Concentracäo FARO 2008, konanému ve dnech 17.-20.7..
Den 1. Na cestu jsme se vydali až k večeru, v plánu bylo dojet za Plzeň, kde bylo domluveno přespání u "známých nějakého známého" V praxi to vypadalo tak, že o půl druhé v noci skupina promočených motorkářů vjela na dvorek zmíněných známých, které předtím nikdy neviděla. Lidé to ale byli milí, takže nás i přes noční probuzení nechali přespat v teple svého domova.. Trasa Dačice-Tábor-Plzeň.. Najeto 250 km
Den 2. Vyrazili jsme směr Rozvadov, kde se nám podařilo spojit s dalším účastníkem zájezdu. Malá zastávka na přivítání, oblečení nepromoků, páč nám celé Německo chcalo a valilo se dál. Cesta ubíhala jako na drátkách, byť se jednalo o pouhé polykání kilometrů, navíc v nepříznivém deštivém počasí.. K večeru se nám podařilo za Besançonem najít loučku vhodnou k přenocování, ze dvou motorek a mojí zahradní plachy 4x6 m jsme si udělali hangár a spalo se Trasa Plzeň-Rozvadov-Nürnberg-Heilbronn-Karlsruhe-Strasbourg-Mulhouse-Besançon.. Najeto 797 km
Den 3. Ráno opět do sedla a přes celou Francii až dolů pod Bordeaux, nocování v lese před Mont-de-Marsan. Při stavění stanu nám přicházející mlha nevěstila nic dobrého a taky že ano, celou noc byla zima, že jsem se ani nevyspal.. Ještě že snad ráno vykoukne sluníčko Trasa Besançon-Montluçon-Angouleme-Bordeaux-Mont-de-Marsan.. Najeto 808 km..
Den 4. Konečně první zajímavý den, vyrazili jsme směr Pyreneje podívat se na nádraží v Canfranc, které mělo být volně přístupné. Svého času se mělo jednat o největší přestupní nádraží v Evropě. Pyreneje byly nádherné, stejně tak i samotné Canfranc, bohužel nádraží se toho času nacházelo schované pod lešením a procházelo kompletní rekonstrukcí. Proto jsme zde pouze posvačili a pokračovali dále v naší pouti jižním směrem. Nocování jsme našli pár km pod Zaragozou, poprvé v teple pod širým nebem. Krásná příroda, příjemné teplo, strmé skály, obrovský vycházející měsíc a motorka vedle mě, co víc si přát.. Trasa Mont-de-Marsan-Pau-Canfranc-Zaragoza.. Najeto 399 km..
Den 5. Probudili jsme se do krásného dne, osušili rosou zvlhlé spacáky a vydali se na další km. Před námi stál Madrit, obří město, které jsme naštěstí projeli po obchvatu a dále se stočili na Toledo. Tam jsme si udělali pěknou, asi 4-hodinovou prohlídku. Je to krásné město Nocleh jsme našli asi 100 km za Toledem v údolí jakési řeky, bohužel nemůžu dohledat přesný název Trasa Zaragoza-Madrid-Toledo.. Najeto 518 km..
Den 6. Vyrazili jsme směr Sevilla, asi 100 km před Sevillou se jednomu členovi výpravy totálně vysypalo ložisko zadního kola, takže se naše skupina rozdělila. 3 jsme pokračovali v cestě do Fara, abychom chytili dobré místo v kempu a 2 jeli do Sevilly opravit zadní kolo. Motorku strčili do kanálu pod dálnicí, místo kufru připevnili kolo, od domorodců si nechali zjistit adresu Hondy v Seville, zadali do navigace a frčeli My jsme k večeru dorazili na místo. Vysněný cíl Faro byl tady Trasa Toledo-Mérida-Sevilla-Faro.. Najeto 549 km..
Den 7. Čtvrtek, začátek srazu, došli jsme si vyřídit vstup - za 40€ toho je dost, co vám Moto Clube Faro nabízí, kempování, koncerty každý den ( hlavní hvězda Gary Moore), upomínkové předměty - triko, samolepka, nášivka, odznak, hliníkový talířek, dále slosovatelné vstupenky se třemi hlavními cenami, 3 jídla, ale hlavně, 4 dny nezapomenutelných zážitků a atmosféry tak úžasné, že to není možné přenést pár slovy sem na "papír"..
Den 8. Užívali jsme si atmosféru srazu, odpoledne se jeli vykoupat do chladných vln Atlantiku a k večeru nasát atmosféru přímo do města Faro, to je nádherné a stojí za návštěvu.
Den 9. Dopoledne jsme se domluvili a vyjeli jsme si podél pobřeží za výlet, naším cílem bylo Cabo de Sao Vicente, nejjihozápadnější výběžek pevninské Evropy. Cesta to byla příjemná, udělal jsem jenom taktickou chybu a vyrazil v tričku, kraťasích a pantoflích. Už za Farem mi bylo jasné, že to špatně dopadne, páč slunce se mi opíralo do lýtek a má světlá kůže není zvyklá na takový příděl Cabo de Sao Vicente je fantastická záležitost a stojí za návštěvu. Cestou zpět jsme to vzali přes Silves a prohlédli si zdejší hrad.. Výlet to byl pěkný a najeli jsme asi 250 km..
Den 10. Poslední den srazu jsme si užili, koukli na vyjížďku, které se účastní několik tisíc motorek, šli se vykoupat a odpoledne vyčkávali Big párty (jí se vše co zbylo).
Den 11. A máme tu opět cestování, z Fara na Gibraltar, zvolili jsme ovšem jinou cestu, severně a pak zase dolů, okreskama přes hory, mezi plantážema korkových dubů a silně opojné vůně. Těch 200 km navíc stálo za to. Portugalsko je prostě famózní. Pak jsme přejeli zpět do Španělska a stočili se na jih k Gibraltaru. nocování jsme si našli asi 100 km před Gibraltarem, hezky pod dálnicí nadivoko v přírodě, opět nebylo potřeba stavět stany, že zmokneme je minimální šance Trasa Faro-Jerez de la Frontera-Gibraltar.. Najeto 513 km..

.. pokračování příště

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Balkán tour 2012

    Cesta probíhala takto.. Sobota ráno sraz s klukama v Rakousku, poté dolů přes Alpy na Itálii, večer příjezd do Benátek. Další den nalodění do plechové rakve a 27 hodin plavby do řecké Igoumenitsy. Kousek pod Igoumenitsou

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 30.11.2012
    Uskutečněno: 23.06.2012
    Tachometr: 44444km
    Komentářů: 6x


TOPlist