Tak jelikož jsme už trochu dospěl.ale vážně jen trochu:D tak jsem se rozhodl,že se pokusím to opravdu dát do originálního stavu aby tady synovi po mě něco zbylo.
Takže to začalo tím že když jsem si uvědomil že opravdu nebudu mít čas na blbnuťí na okruhu,kde jsem motorku stačil jen rozebrat do krabic udělat odlehčení spojkového koše,snížení válce a koupit lamina tak po téhle akci byla na cca 8let pomlka a motorka zůstala v těch krabicích.Po vytváření své vysněné garáže došlo i na přestěhování i zmíněných krabic,(A jelikož místa není nikdy dost)tak mě to dokopalo postavit to co nejrychleji na kola.Složil jsem rám který jsem měl po komaxitu a taky SP tlumič který jsem před dlouhými lety vymámil za velkéhoo úsilí od Hojkmana :D.A když mi ho pan Beran(timto děkuji Panu Beranovi z Velkého dřevíče) zrepasoval mohl jsem vložit spodek motoru(čekal jsem na nikasil) natahal elektriku a namontoval co šlo,zjistil co nemám a v zápěťí kontaktoval již zmíněného pana Hojku,který hned zešeďivěl a zamknul předemnou sklad vzácných ďílů :D. Po dlouhém prošení se povedlo některé vzácné ďíli sehnat (převodník tachometru,plast pod masku indučku,vše si už nepamatuju) Další problém byl kapoty,jelikož jsem jako hrdina vše prodal a zbytek hodil do šmelce,s myšlenkou že moto už na silnici nikdy nepojede,(mládenecká nerozvážnost.)V ten okamžik prodával chlapík na bazoši komplet kapoty,hezké zachovalé takže ďěkuju vám pane Staniš.No kapoty dorazily,Ale chtělo to lak,ale když dáš lak potřebuješ origo samolepy,takže zase v akci pan Hojka.Ano vyškrábl origo sadu,kterou mi propůjčil a já si nechal v CL Reklamy udělat hezkou věrnou kopii.Než byl lak přišla krabice s nápisem Arrow kterou jsem si vždy přál držet v ruce(trvalo to jen 15let než jsem si to splnil) Takže pak už jen ten zbytek stačilo spasovat,nechat obout nové boty od pireli diablo rosso udělat pár zkušebních jízd čítaje asi 50km a důstojné to zdvihnout na stojany a přikrýt plachtou s blaženým pocitem že se něco po dlouhé dobé zase z Apriliatechem v hlavní roli povedlo.Děkuju Ondro.
Také bylo použito pár drobných carbon doplňků od TYGA PERFORMANCE
Také děkuji DDT Customs za perfekní úpravu sedel.
Vlastník | Djare | |
---|---|---|
Vloženo | 15.5.2008 | |
Aktualizováno | 28.12.2022 | |
Zobrazeno | 13 696x |