Neuvěřitelné se stalo skutečností a tak v létě s TRXíkem oslavíme 10let soužití.Tak jsem dospěl k závěru že je načase stvořit finální verzi mého nejstaršího projektu.
Podkladů a materiálu bylo nastřádáno spousty.V podstatě jsem současně stavěl TRXa tři.Postupně jsme ladili Marwinovo ku jeho potřebám.Ladil jsem svoje a díly z předchozí verze jsem následně prodával a montoval na Ondrého karbonové TRX které postupně kandiduje na nejdražší TRX ve východní evropě!
Po všech pokusech stvořit z TRXa co nejuniverzálnější motorku na každodení ježdění jsem si řekl že je to blbost.
A tak na ježdění kolem komína bude v garáži jinej stylovej postrk.
Start projektu proběhl tradičním odstrojením a odprodáváním dílů které již nepoužiju.Ze skříně jsem vytáhnul masku Buella,řidítka na vidlice,R kové horní brýle a brzdovou hadici.Na zadku zůstane 160ka pneu s originální kyvkou.Pokud by ale někdo věděl o kyvce z SZRka tak po té bych docela toužil!!! .Upraví se rám pro sedlo spolujezdce a bude stvořena nová podsedlová kapota.Výfukové svody jsem vyměnil za systém dva do dvou.Koncovky Indy racing už by si po letech zasloužily provětrat.Přeci jen dvouvál nejlíp zní ze dvou laufů.To je prozatím to nejduležitějši,další info doplním v průběhu stavby.
Jelikož trpím neustálím nedostatkem času sezonu 2015 strávilo TRXo vyšpalkované na stojanu a ani nevyjelo.Podařilo se mi sehnat kyvku z SZR tak pilně pracuji na její zástavbě do TRXa.V kombinaci s kolama ze Strady to vypadá velice pěkně.Narazil jsem na podsedlovku z RS50 a jelikož je velice podobná tomu co jsem se chystal stvořit tak jsem ji koupil.Vypadá to docela dobře.S kyvkou z SZRa mi ale vzniknul další problém.Zamýšlené výfuky na každou stranu jeden úplně zabijí pohled na kyvku.Tak že zas ta hlodající myšlenka svody 2-1?
Vlastník | uš | |
---|---|---|
Vloženo | 11.10.2007 | |
Aktualizováno | 24.8.2022 | |
Zobrazeno | 7 790x |