V republice poměrně málo viditelná, vše co se vyrábělo šlo na export do Íráku a Íránu. (Přesné označení 250-485.1)
Recenze
Cesty: Jižní Morava, Jawáč,...
Další info: Motorku mám od svých šestnácti let a je v originálním stavu...
V republice poměrně málo viditelná, vše co se vyrábělo šlo na export do Íráku a Íránu. (Přesné označení 250-485.1)
Cesty: Jižní Morava, Jawáč,...
Další info: Motorku mám od svých šestnácti let a je v originálním stavu...
čau ted skládáme tuhle krásku a potřeboval bych foto nebo nějaky manuál k tomu brzdovému spinači, co ta elekrika vede venkem toho krytu řetězu nikde to nemužu najít a mame tam origo stupačky malé ale na fotkách sou i kulaté velké tak nevím
Pěkný stroj, aneb deset bodů pro všechny
Tohle se skutečně ve strakonicích vyrábělo,mělo to motor 250/455 s upravenou klikovkou pro delší životnost a byl to konkrétně typ 250/485 a ty inženýři co ani neví co se u nás vyrábělo ať rači držej hubu a nedělaj machry
Zdar Pěknej kousek opravdu se moc často nevidí mam podobnou raritku ČZ 250/471.3 export do Anglie
Pro nevěřící: http://www.cezetman...del.php?id=175<br />
Mito: Máš pravdu motor je z 250/475, rám a plechy z 487, ale jedná se opravdu o tovární typ, žádná domácí předělávka...Prostě ve Strakonicích se vzalo kus z toho, kus z toho a byl nový model. Časem opíšu nějaké informace z knížky kterou o tom mám.