PROFIL MOTORKY

Vespa Primavera 50 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Eluška
Vloženo 31.10.2022
Aktualizováno 25.12.2022
Zobrazeno 1 008x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 25.12.2022, Uskutečněno: 23.12.2022, Stav tachometru: 5600 km, Zhlédnuto: 43x, Firma: ČUKR


I když to vypadalo ,že je Vespa v originálním stavu i tak byla prodávajícím prezentována nebylo tomu tak. Pří čištění vzduchového filtru jsme zjistili ,že předchůdce započal jakési úpravy, byl vytažen restrikční plech z difuzéru karburátoru to nas vedlo k úvaze jestli dotyčný věděl co dělá a adekvátně i vyměnil hlavní trysku v karburátoru. Rozhodli jsme se tedy vše zkontrolovat jestli došlo k "otevření" tím správným způsobem jelikož výfuk byl v sérii a bez úprav (restrikční slepé koleno, systém PAIR) bylo jasné ,že to bude úprava na hovno.

Suma sumárum vytažený zmíněný restriktor z difuzéru v karb. ponechána původní tryska 53 při WOT chudá směs dobré tak akorát zadřít, vzdušník zašroubovaný , že bohatost na volnoběh šílená zřejmě si někdo myslel jak tím obohatí směs v celém rozsahu otáček. Ještě byl vytažen restrikční kroužek z variátoru. Prostě úprava kutila domácího .

Takže následovalo přetryskování na 60 seřízení bohatosti směsi , původní výfuk jsme nechtěli řezat, proto jsme zvolili Tecnigas Pro Originál z něj vytažený restriktor , úplně jsme zrušili systém PAIR ,který postrádal smysl. Vespa teď letí jak má ještě proběhne kontrola svíčky jestli je bohatost nyní správná případně bude potřeba přetryskovat na 62 atd.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist