I když to vypadalo ,že je Vespa v originálním stavu i tak byla prodávajícím prezentována nebylo tomu tak. Pří čištění vzduchového filtru jsme zjistili ,že předchůdce započal jakési úpravy, byl vytažen restrikční plech z difuzéru karburátoru to nas vedlo k úvaze jestli dotyčný věděl co dělá a adekvátně i vyměnil hlavní trysku v karburátoru. Rozhodli jsme se tedy vše zkontrolovat jestli došlo k "otevření" tím správným způsobem jelikož výfuk byl v sérii a bez úprav (restrikční slepé koleno, systém PAIR) bylo jasné ,že to bude úprava na hovno.
Suma sumárum vytažený zmíněný restriktor z difuzéru v karb. ponechána původní tryska 53 při WOT chudá směs dobré tak akorát zadřít, vzdušník zašroubovaný , že bohatost na volnoběh šílená zřejmě si někdo myslel jak tím obohatí směs v celém rozsahu otáček. Ještě byl vytažen restrikční kroužek z variátoru. Prostě úprava kutila domácího .
Takže následovalo přetryskování na 60 seřízení bohatosti směsi , původní výfuk jsme nechtěli řezat, proto jsme zvolili Tecnigas Pro Originál z něj vytažený restriktor , úplně jsme zrušili systém PAIR ,který postrádal smysl. Vespa teď letí jak má ještě proběhne kontrola svíčky jestli je bohatost nyní správná případně bude potřeba přetryskovat na 62 atd.
-
nový výfuk Tecnigar Pro Original
-
vario bez restrikt kroužku
-
53 tryska výměna za 60
-
odstranění orig výfuku společně s PAIR
-
restriktor výfuku Tecnigas