PROFIL MOTORKY

Yamaha Tenere 700 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SvyCZkovA
Vloženo 30.3.2020
Aktualizováno 13.6.2020
Zobrazeno 1 917x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prostě T7 tak, jak nás na ní Yamaha připravuje už dlouho =)...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:YMoto Praha (Praha 4-Braník)

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Padli jsme si do oka i do ruky, bylo to jasný na první pohled.

Motorku bych doporučil pro - Tomu kdo chce jednoduchou funkční motorku na vrčení kolem komína a současně něco, s čím se dá jet na long trip v jednom. Nebojí se polí, luk ani lesů. Má i svoje limity, ale pro 90% jezdců jsou nastavený tak akorát.

Doplňky na motorce - 1) origo YMH - Vyhřívané gripy, vodítko řetězu, ochranné samolepky, držák SPZ
2) Kryt motoru SW Motech - supr produkt, silnější, tužší a výrazně vyšší než originál - ten je spíš na ozdobu, bordel a kameny od předního kola jdou přesně a s jistotou na blok motoru/válce a svody =)
3) Spodní padáky SW Motech - zatím jim dám šanci, jsem s nimi v pohodě co se týče vzhledu a funkce, ale občas se s nimi potkám kolenem, pro někoho s delšími končetinami bych je rozhodně nedoporučoval
4) Zadní plotna Outback Motortek - co dodat, prostě plotna =)
5) Mosko Reckless 80L - pokud se rozhodujete co zvolit na cesty, už nehledejte, je to pecka a kluci z http://www.motorkaruvpruvodce.cz/ vám jistě rádi pomohou je objednat a hodit na bajk, tímto díky

Recenze

Protože stejně nejlepší motorka, z těch co jsem měl, bylo XT660R - stačilo měnit olej a dolejvat benzín. Ale chyběla jí šestka, lepší podvozek a trochu výkonu. Tady jsou tyhle nedostatky pořešený a navíc se to celý povedlo zabalit do pěknýho kabátu a s minimem sr..ek okolo =).

EDIT po 1200km:

Tak první servis a pár stovek k tomu je za náma, teď ještě chvíli ve volnějším režimu a konečně to pořádně otestovat. V rámci těch prvních kilometrů už jsou i nějaký dojmy z jízdy a motorky jako takové.

Začal bych motorem, kterej skoro každej chválí za jeho průběh výkonu a celkovou příjemnou odezvu na plyn. To můžu jedině potvrdit. Výkon je hezky plynule rozloženej téměř v celém spektru otáček, což je fajn a v tomto ohledu nemám co vytknout. Na plynu je trochu díra a přechod z ubraného plynu na přidaný plyn chce cit, ale to je v podstatě standard a neměl jsem moto, kde bych se s tím nesetkal (nepočítám starý dobrý léta na fichtlu, ČeZetě a podobnejch strojích =) ). K motoru ještě jedna drobnost a to k té tolikrát zmiňované pravé straně, která je trochu víc vylezlá, než by bylo zdrávo - vím o ní, když se nudím při rovnějších přejezdech, když musíte na moto pracovat, neřešíte. EDIT - po pár tisících už vůbec nevnímám

Zvuk - na můj vkus trochu málo, ale není to "píšťala", dá se. Při mírnější jízdě, kolem 100-115km/h, tedy cca do 5000ot/min, není moc slyšet v helmě (viz větrný štítek níže) a určitě by mi nevadilo, kdyby tam byl nějakej db navíc. Uvidíme, jestli časem nebude nějakej upgrade.

Podvozek je fajn na silnici a nezpevněných cestách, větší off taky dá, ale chce to přizpůsobit rychlost. Zatím jsem nic neladil, asi by s tím ještě něco maličko dělat šlo, ale na 90% ježdění je to cajk. Do zatáček se vodí krásně plynule, nic se nekroutí, neodskakuje, prostě moc příjemný. Ještě doplním, že zatím jezdím origo pneu - mokro jim vůbec nesedí, jinak pohoda. Čekal jsem to o něco horší, než to ve výsledku je a asi je v klidu dojezdím, než nahodím něco zubatějšího.

Brzdy - pohoda, není co řešit.

Sedlo - v základu. Na delší jízdy bych asi volil pohodlnější kousek. Po dvou stovkách v kuse už by si prdel zasloužila trochu víc pohodlí, ale není to nic, co by se nedalo vydržet.

Větrný štítek - na mých 186cm co se týče výšky celkem použitelný (vyhýbám se dálnicím, tam by to chtělo poladit výšku), ale vůbec by mi nevadilo, kdyby byl o malinko širší. Vychází mi to přesně tak, že mi vzduch lehce bere helmu z obou boků a přesně tam mám i přívod vzduchu do helmy, takže to ve větších rychlostech dělá bordel přímo do uší - vyřešila to elektrikářská izolačka přes ty boční nádechy do helmy .

Řidítka - potřeboval bych pár cm nahoru, při jízdě ve stupačkách to není úplně ono a musím mírně krčit nohy, abych mohl moto rozumně ovládat. Nepovažuji to za vadu, prostě věc, kterou si každej musí doladit jak potřebuje.

EDIT 3000km +

Vše podstatné už asi zaznělo, za sebe můžu říct, že mě ten bajk hodně baví a už jsem se i smířil s tím, že jsem si původně objednal bílo-červenou a padla na mě modrá, co byla v jednu chvíli navíc a já už nechtěl dál čekat

PS: Díky Yamaze za to, že to udělali tak jednoduchý, jak to jen v dnešní době šlo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
swatcz
swatcz napsal 07.04.20 v 18:49 10b.

Čadil
Čadil napsal 30.03.20 v 19:43 10b.

Více komentářů



TOPlist