PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 750 Turbo (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník schock
Vloženo 2.1.2020
Aktualizováno 19.1.2020
Zobrazeno 2 302x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 19.01.2020, Uskutečněno: 19.01.2020, Zhlédnuto: 32x


Tak jsem se konečně dostal k nápravě škod,které způsobil předchozí majitel,kterej asi sloužil na ponorce,protože těch budíků,co tam ten sasík narouboval, tam teda bylo.
Teploměr výfukových plynů-určitě výborná věc na přehled,kdy čovek může zhasnout motor.
Bohužel musím výhledově koupit nový svody na ebay,protože teplotní čidlo bylo navařený na jedné trubce a je po zaslepení stále vidět.Výfuky jsou obecně dvouplášťový a tady byl nucen německej odborník odstranit svrchní plášť,aby to čidlo mohl přivařit,mohl to udělat tak,aby to bylo míň vidět.
Teploměr oleje.No myslím,že zkušenej borec pozná po těle a po čuchu,že je teplota vyšší než je zdrávo.
Ukazatel poměru směsi-taky dobrá věc,ale tak pro někoho, kdo má čas se na tento koukat,protože když už letí po silnici tak je potřeba čučet hlavně před sebe na silnic.
Další budík byl tlakoměr,kterej duploval stávající digitálek.
Tacho a otočměr přestříkanej na sříbrnou-hmm asi vrchol deutsch tunningu.
Zajímavej poznatek u tacha je,že turbo má max 260 a standart je 240,ale celý tělo budíků je jiný, protože na otáčkoměru je zezadu umístěn digitálek kterej indikuje nástup tlaku,celkem se na to dá i spolehnout.
Další práce byla se řídidlama,který ,jako je celkem běžný v Německu, byly namontovány široký,no hrůůůůza,musel jsem obětovat jednu gpz750 abych použil orgány.
Následuje ještě výměna spojkovýho lanka,protože rovný řídítka byly výš a vyžadovalo to delší lanko.
Pak přišla namontovat podkova mezi šavle,která je pěkně zpevní.
Samozřejmě byl pokleslej předek motorky,která má,pokud je nízko,tendenci nezatáčet,a naopak při přílišné výšce zase pořád někam zatáčí sama,je to dáno tím,že tlumiče u gpzetek jsou pneumatickohydraulický a za nějakej čas se dusík ztratí a je ho potřeba po zkontrolování hladiny oleje dofouknout
Ještě musím vyměnit kryt řetězu,kterej je opět po napadení německým kutilem perforovanej,asi kvůli odlehčení,:)))
Zadní blinkry musím ještě přehodit,zadní blatník tam asi zatím nechám.
Přední brzdy jsou proti standartní gpz zesíleny větší pumpou.
Zadní madlo je použito z jedenáctistovky.
Zadní světlo je zakomponováno do kapličky,tak musím koupit ještě kapličku,protože spravovat a lakovat je nesmysl.
Uvedený rozdíly brzdy, budíky,madlo,obrovská rozeta,větší díry v tlumičích výfuků,
jsou tovární.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • ajajaj

    Tak to začlo přetěsněním vany a skončilo to infarktem.

    Typ: Oprava
    Vloženo: 29.01.2020
    Uskutečněno: 29.01.2020
  • svody

    svody

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.01.2020
    Uskutečněno: 21.01.2020


TOPlist