Dlouho sem koukal po nějaké klasice k Zetce.Ideálně dvoutakt,dráty,okolo roku 75-80.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Zajímavá hračka v Česku uplný exot.Rok 1977,19kw - škrcená verze pro Německo,dva válce - dvě karburace Mikuni 26mn, 6-ti rychlostní převodovka,pevný kotouč s plovoucím třmenem,Oddělené tlakové mazání - mazaná ložiska kliky přímo + vývody do sání kde olej strhává beznín, 12V síť.
Motorku bych doporučil pro - Veteránista co nechce Jawu/Čz jako má každý a chce mít něco jiného zajímavého na čem si občas i svižněji sveze.
Doplňky na motorce - svíčky NGK
Recenze
V přehledu motocyklů řady T je u modelu T 250 poznámka, že se tento typ prodával v Japonsku už v roce 1971 jako GT 250. Motocykl měl, oproti dvěstěpadesátkám prodávaným mimo Japonsko, jiný vzhled. A právě s tímto designem a přepracovaným motorem vybaveným Ram Air systémem se začal od roku 1973 jako GT 250 prodávat celosvětově. Upravený motor s nástavcem pro lepší chlazení byl stále řadový dvouválec s objemem 247 ccm, nyní s výkonem 31 k při 7000 ot/min. Převodovka zůstala šestirychlostní.
Původní přední bubnovou brzdu nahradila jednoduchá kotoučová. Bez provozních náplní vážil motocykl 146 kg a s plnou 15 litrovou nádrží i olejem systému CCI v přídavné nádržce se jeho hmotnost dostala jen lehce přes 160 kg. Dvěstěpadesátka GT byla klasická nakopávačka, bez elektrického startéru. Maximální rychlost 144 – 152 km/h nebyla nijak oslnivá, ale pro motocykl nižší třídy dostačující. Jak už se stalo v sedmdesátých letech tradicí, v USA a Kanadě prodávala Suzuki tento motocykl pod jménem GT 250 Hustler. K první modernizaci došlo v roce 1975, kdy se montovala nová přední vidlice a zadní odpružení s možností nastavení. V následujícím roce byl přepracován motor, který už neměl Ram Air systém a byl osazen karburátory Mikuni VM28SC. Výkon se mírně zvýšil na 32 k při 7500 ot/min. Odlehčení se dočkal přední blatník. K poslední úpravě došlo pro rok 1978, kdy se změnilo zadní světlo. Tento rok byl posledním, kdy byl typ GT 250 ve výrobě.
7,6,2021
Na motorce mám najeto cca 600km a musím říct že to je krásné svezení. Motor jede ochotně od 3tis, kolem 5 ožívá a táhne až do 8 kde to jede sakra dobře. Udávaný výkon je 26 koní při 7tis
6ti rychlostní převodovka je přesná, bez falešných neutrálů, s hladkým přesným chodem. Tlakové mazání motoru je bezproblémové olejovým čerpadlem hnaným z kliky ovládané lankem plynu - rozdvojka. Ložisko v krku je kuželíkové. Přední kolo je velice dobře čitelné, neodskakuje a drží stopu. Kotouč brzdí perfektně. Sedlo je pohodlné akorát spolujezdec má málo místa ( sedlo Giulary).Rám se nekroutí.
Celkové svezení na motorce je opravdu perfektní. Když to porovnám s CŽ 250 co mám od roku 2008 tak se to nedá srovnávat co jsem dělali za hrozné motorky :/ :/ :/
Pěkný stroj
Jé tak to je babička té mojí
.
Moc krásná motorka - klasika.
Moc hezká holka z Japonska!