renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Suzuki GT 250 (1977)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kokoška.
Vloženo 6.10.2019
Aktualizováno 29.3.2020
Zobrazeno 1 936x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dlouho sem koukal po nějaké klasice k Zetce.Ideálně dvoutakt,dráty,okolo roku 75-80.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Zajímavá hračka v Česku uplný exot.Rok 1977,19kw - škrcená verze,dva válce - dvě karburace Mikuni 26mn, 6-ti rychlostní převodovka,pevný kotouč s plovoucím třmenem,Oddělené mazání - mazaná ložiska kliky přímo

Motorku bych doporučil pro - veteránista co nechce Jawu/Čz

Doplňky na motorce - svíčky NGK

Recenze

V přehledu motocyklů řady T je u modelu T 250 poznámka, že se tento typ prodával v Japonsku už v roce 1971 jako GT 250. Motocykl měl, oproti dvěstěpadesátkám prodávaným mimo Japonsko, jiný vzhled. A právě s tímto designem a přepracovaným motorem vybaveným Ram Air systémem se začal od roku 1973 jako GT 250 prodávat celosvětově. Upravený motor s nástavcem pro lepší chlazení byl stále řadový dvouválec s objemem 247 ccm, nyní s výkonem 31 k při 7000 ot/min. Převodovka zůstala šestirychlostní.

Původní přední bubnovou brzdu nahradila jednoduchá kotoučová. Bez provozních náplní vážil motocykl 146 kg a s plnou 15 litrovou nádrží i olejem systému CCI v přídavné nádržce se jeho hmotnost dostala jen lehce přes 160 kg. Dvěstěpadesátka GT byla klasická nakopávačka, bez elektrického startéru. Maximální rychlost 144 – 152 km/h nebyla nijak oslnivá, ale pro motocykl nižší třídy dostačující. Jak už se stalo v sedmdesátých letech tradicí, v USA a Kanadě prodávala Suzuki tento motocykl pod jménem GT 250 Hustler. K první modernizaci došlo v roce 1975, kdy se montovala nová přední vidlice a zadní odpružení s možností nastavení. V následujícím roce byl přepracován motor, který už neměl Ram Air systém a byl osazen karburátory Mikuni VM28SC. Výkon se mírně zvýšil na 32 k při 7500 ot/min. Odlehčení se dočkal přední blatník. K poslední úpravě došlo pro rok 1978, kdy se změnilo zadní světlo. Tento rok byl posledním, kdy byl typ GT 250 ve výrobě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Smrkes
Smrkes napsal 06.02.20 v 15:24 10b.

-Jandys-
-Jandys- napsal 21.01.20 v 18:02 10b.

To jo paráda

jiřus69
jiřus69 napsal 13.10.19 v 19:37 10b.

Jé tak to je babička té mojí .
Moc krásná motorka - klasika.

Kandelábr
Kandelábr napsal 10.10.19 v 21:42 10b.

Moc hezká holka z Japonska!

Jakub-od-X-bikers
Jakub-od-X-bikers napsal 10.10.19 v 14:41 10b.

V mládí jsem si jednu červenou GT250 přivezl z Nepomuku a později ji prodal do Brna... Bylo to rozhodně lepší svezení než na Jawě 350, k tomu 6 kvaltů a digitální ukazatel zařazené rychlosti.

Více komentářů



TOPlist