Anketa Křišťálová Lupa 2019: Podpořte nás a hlasujte pro web Motorkáři.cz v kategorii Zájmové weby.




PROFIL MOTORKY

Suzuki GT 250 (1977)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kokoška.
Vloženo 6.10.2019
Aktualizováno 6.10.2019
Zobrazeno 1450x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dlouho sem koukal po nějaké klasice k Zetce.Ideálně dvoutakt,dráty,okolo roku 75-80.

První dojmy - Zajímavá hračka v Česku uplný exot.Rok 1977,19kw - škrcená verze,dva válce - dvě karburace Mikuni 26mn, 6-ti rychlostní převodovka,pevný kotouč s plovoucím třmenem,Oddělené mazání.

Recenze

V přehledu motocyklů řady T je u modelu T 250 poznámka, že se tento typ prodával v Japonsku už v roce 1971 jako GT 250. Motocykl měl, oproti dvěstěpadesátkám prodávaným mimo Japonsko, jiný vzhled. A právě s tímto designem a přepracovaným motorem vybaveným Ram Air systémem se začal od roku 1973 jako GT 250 prodávat celosvětově. Upravený motor s nástavcem pro lepší chlazení byl stále řadový dvouválec s objemem 247 ccm, nyní s výkonem 31 k při 7000 ot/min. Převodovka zůstala šestirychlostní.

Původní přední bubnovou brzdu nahradila jednoduchá kotoučová. Bez provozních náplní vážil motocykl 146 kg a s plnou 15 litrovou nádrží i olejem systému CCI v přídavné nádržce se jeho hmotnost dostala jen lehce přes 160 kg. Dvěstěpadesátka GT byla klasická nakopávačka, bez elektrického startéru. Maximální rychlost 144 – 152 km/h nebyla nijak oslnivá, ale pro motocykl nižší třídy dostačující. Jak už se stalo v sedmdesátých letech tradicí, v USA a Kanadě prodávala Suzuki tento motocykl pod jménem GT 250 Hustler. K první modernizaci došlo v roce 1975, kdy se montovala nová přední vidlice a zadní odpružení s možností nastavení. V následujícím roce byl přepracován motor, který už neměl Ram Air systém a byl osazen karburátory Mikuni VM28SC. Výkon se mírně zvýšil na 32 k při 7500 ot/min. Odlehčení se dočkal přední blatník. K poslední úpravě došlo pro rok 1978, kdy se změnilo zadní světlo. Tento rok byl posledním, kdy byl typ GT 250 ve výrobě.

Více na: https://www.motorka...1963-1980-33809.html
Copyright © Motorkari.cz

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jiřus69
jiřus69 napsal 13.10.19 v 19:37 10b.

Jé tak to je babička té mojí .
Moc krásná motorka - klasika.

Kandelábr
Kandelábr napsal 10.10.19 v 21:42 10b.

Moc hezká holka z Japonska!

Jakub-od-X-bikers
Jakub-od-X-bikers napsal 10.10.19 v 14:41 10b.

V mládí jsem si jednu červenou GT250 přivezl z Nepomuku a později ji prodal do Brna... Bylo to rozhodně lepší svezení než na Jawě 350, k tomu 6 kvaltů a digitální ukazatel zařazené rychlosti.

wiking
wiking napsal 10.10.19 v 13:07 10b.

Jo všichni teď blbnou s kejvackama tohle je proti jawě nádhernej motocykl .

p.epanica
p.epanica napsal 08.10.19 v 19:14 10b.

...

Více komentářů



TOPlist