invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000RR Fireblade (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník FilipGIV
Vloženo 13.4.2019
Aktualizováno 13.4.2019
Zobrazeno 1218x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Po YZF-R6 je to vyssi vahova i vykonova kategorie.

Více fotografii

První dojmy - Je na ni vic mista nez na R6, musel jsem si nastavit radicku a vymenit brzdovou i spojkovou packu, jinak vse sedi perfektne a i vetsi postava se na ni poskalda celkem v pohode.

Recenze

Brzdy. Jak jsem casem poznal, jsou brzdy u Fireblade odveky problem. Zaclo to pulzovanim do brzdove packy. Po vymene desek se to zlepsilo, nicmene doslo na vymenu kotoucu, az to odstranilo problem trvale. Nicmene zacla nova kapitola meho zivota - reklamace novych EBC kotoucu a dopisovani si az s technikem v UK me sice ze zacatku bavila, ale jak sel cas a ja najizdel vic a vic kilometru, vytracela se nadeje na uspech. Duvod reklamace byl ten, ze pri brzdeni vydavaly zvuk jako jizdni kolo na 1.Máje v pruvodu. Pry to neni zavada. Smiril jsem se s tim, ze se kazdy otoci, co ze se to deje, kdyz jedu kolem... Kotouce nakonec dokonce zcernaly pri vetsi zatezi. Nasledne jsem zapasil s odzvdusnenim brzd, unikem brzdove kapaliny tak nenapadnym, ze nejde skoro odhalit. Az po vymene vsech odvzdusnovacich sroubu, po zrepasovani brzdove pumpy a trmenu a pouziti par kilometru teplonove pasky je problem vyresen. Nicmene brzdy se ani vzdalene nepriblizuji sile, jedovatosti a ucinnosti tem na R6. Nejde o vahu, brzdy jsou tu proste slabe ucinne a snadno vadnou. Na R6 jsem uz neco odjezdil, ale brzdy ucinnost nemenily a vzdy byly 100%.
Merka oleje ve forme sklicka, ve kterem pri mirnem pohybu neni olej vubec, nebo je ho naopak sklicko zcela plne je napad, za ktery urcite nekdo dostal spoustu penez. Protoze v realnem zivote prijit na to, kolik oleje v motoru mate proste nejde. Pokud pouzijete zadni stojan, je moto sice rovne, ale zadek je nahore a hladina oleje odectena pres sklicko neodpovida realite. Drzet moto tim, ze na ni sedite a kolega se diva na sklicko je taky k nicemu, z 10ti pokusu je 10 ruznych hodnot. Jedina moznost je zvednout moto na predni i zadni stojan a vyrovnat. A nebo spolehat na to, ze olej nezere, nebo ze olej nepribyva. I pres tyto drobnosti jsem s timto strojem spokojen, kazda motorka ma neco, cim je specialni .
Pokud by nekdo vedel, proc Honda trva na rozmeru pneu 190/50 dejte prosim vedet do komentu... Jestli on to nebyl bratr toho sikuly, co vymyslel to sklicko na kontrolu oleje .
I lres vsechny tyto aspekty jsem s motorkou spokojen, jezdi dobre, neni ucukana, jede hladce, dobre se davkuje plyn a hydraulicka spojka je naprosto fenomenalni. Je to jedina vec, u ktere se divim, proc byla v nasledujici (2008) generaci nahrazena lankem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BranoVFR
BranoVFR napsal 16.04.19 v 19:45 10b.

Veľmi pekná. Prajem veľa šťastných kilometrov!

vladol
vladol napsal 16.04.19 v 17:29 7b.

Sklicko je v pohode. Klakni si na stranu motorky, aby si kolmo videl na sklicko a rukami (riaditka a sedlo) udrzuj moto v rovnovahe a sleduj hladinu oleja... Nepotrebujes na to niekoho dalsieho

Více komentářů



TOPlist