Protože mě v úterý čeká první garančka po 1000 km a v pátek na tachometru svítilo 502 km, vyjel jsem v sobotu na větší jízdu. Najel jsem 330 km, užil si jak cestování po dálnici, okresky i serpentiny. Byl to fajn den.
Jinak poznatky (a připomínám, že jde o poznatky někoho, kdo na ni přešel ze 125 skútru) jsou pozitivní. S motorem se dá jezdit od 2000 otáček, to si jen tak bublá. Jinak pro klidnou jízdu je optimální rozsah 2-4 tisíce. Kousek od nás je kopec Mohelničák, který s autem s benzínovým dvoulitrem jezdím na 4 ku. NC jelo na 6, a zrychlovalo. Až nahoře jsem kvůli zatáčkám řadil 5 ku.
Spotřeba je pořád stejná- 3,5 litru a to jsem jel na své poměry rychle - obce předpisově, okresky 100-110, dálnici 120-130. Palubní počítač jde přesně - podle dotankování je spotřeba 3,53.
Už si sedly i brzdy, zadní už taky brzdí. V malinké rychlosti jsem na ni schválně dupl, až seplo ABS. Byl jsem zvědavý, je to moje první motorka s ABS. Takže funguje, ale při normální jízdě do brzdění necvaká.
Jo a zadek mě už tolik nebolí. Asi si na sedlo přeci jen zvyknu. V úterý jedu na garančku, napíšu co a jak a za kolik.
Vlastník | Hunyady | |
---|---|---|
Vloženo | 16.2.2019 | |
Aktualizováno | 23.3.2019 | |
Zobrazeno | 3 582x |