PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXR 750 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zdenyseek
Vloženo 20.9.2018
Aktualizováno 8.2.2019
Zobrazeno 2 414x
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

POVRCHOVÉ ÚPRAVY

Vloženo: 24.09.2018, Uskutečněno: 24.09.2018, Zhlédnuto: 20x


Všechny lakované součásti jsou jsou opatřeny akrylátovým lakem, některé tepelně exponované části nebo tam, kde hrozí brzdová kapalina je použito polyuretanová barvy. Všechny odstíny jsou domýchany dle původní kapotáže, jelikož se vzorníku nic nepasuje. Největší oříšek je modrá barva, otec dělal asi 10 vzorků než byl výsledek optimální a navíc je třeba doladit s nálepkou modrého klínu. Další kapitolou jsou nálepky, které jsem v originále nikde neviděl, jedny jsem koupil tady na inzerát ale nakonec ještě některé nachal otec dělat, aby byly nerozeznatelné od originálu. Nádrž je navíc celá zalakována čirým lakem tak, jako tomu bylo v originálu. Plasty jsou profesionálně zavařené a opracované, nerovnosti jsou minimálně přetmeleny speciálním tmelem na plasty vše je vybroušeno a následně nastříkáno vrstvou plniče, opět broušeno - zrnitost 800 do hladka a pak už se stříká atd...
Na motocyklu není použit žádný komaxit a všechny povrchové úpravy jsou dle toho jak bylo, když vyjelo z fabriky. To co bylo elexované má nový elox, šrouby a všechny spojovací součásti jsou původní s novou povrchovou úpravou, ty které chyběly jsem sehnal a připravil na novou povrchovku (chromát, žlutý zinek, černý zinek) přesně jak to bylo.
Přidávám pár fotek s přípravy:

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DejvGSR (52) napsal 24.09.2018 v 19:47

Moc děkuji za přiblížení vlastní renovace. Jestli tomu rozumím, lakování jste si prováděli sami, pokovení šroubů - sami (asi těžko), kdo, případně kde se to dělalo, jakým způsobem jsi ty šrouby připravil. Na VFR jsem také část šroubů znovu pokovoval, děláno doma roztokem co se dá koupit. Šrouby jsem před vlastním pokovením mechanicky očistil ocelovým kartáčem a pro sejmutí vlastního pokovení jsem použil lázeň kyseliny solné. Mám to někde v deníku, prozatím to vypadá slušně, ale tvá práce je neuvěřitelná.


Nejnovější záznamy v deníku
  • MOTOR

    Na motoru byla provedena střední oprava, oprava hlavy (kontrola těsnosti ventilů, vyleštění ventilů a kanálů), rozvodový řetěz a nastaveny ventilové vůle. Startér a alternátor byl kompletně demontován-nová ložiska, uhlík

    Typ: Oprava
    Vloženo: 24.09.2018
    Uskutečněno: 24.09.2018
    Komentářů: 9x
  • DEMONTÁŽ

    Demotntáž jsem prováděl po odpolednách 14 dní, jelikož všechno bylo zarezlé, motorka asi stále v posledních fázích života někde venku. Nejhorší bylo demontovat čep zadní kyvné vydlice, který byl zarezlý v pouzdře, to se

    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.09.2018
    Uskutečněno: 23.09.2018
    Komentářů: 2x
  • FOTO FINAL

    Přidávám pár fotek včetně detailů

    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.09.2018
    Uskutečněno: 23.09.2018
    Komentářů: 9x


TOPlist