Všechny lakované součásti jsou jsou opatřeny akrylátovým lakem, některé tepelně exponované části nebo tam, kde hrozí brzdová kapalina je použito polyuretanová barvy. Všechny odstíny jsou domýchany dle původní kapotáže, jelikož se vzorníku nic nepasuje. Největší oříšek je modrá barva, otec dělal asi 10 vzorků než byl výsledek optimální a navíc je třeba doladit s nálepkou modrého klínu. Další kapitolou jsou nálepky, které jsem v originále nikde neviděl, jedny jsem koupil tady na inzerát ale nakonec ještě některé nachal otec dělat, aby byly nerozeznatelné od originálu. Nádrž je navíc celá zalakována čirým lakem tak, jako tomu bylo v originálu. Plasty jsou profesionálně zavařené a opracované, nerovnosti jsou minimálně přetmeleny speciálním tmelem na plasty vše je vybroušeno a následně nastříkáno vrstvou plniče, opět broušeno - zrnitost 800 do hladka a pak už se stříká atd...
Na motocyklu není použit žádný komaxit a všechny povrchové úpravy jsou dle toho jak bylo, když vyjelo z fabriky. To co bylo elexované má nový elox, šrouby a všechny spojovací součásti jsou původní s novou povrchovou úpravou, ty které chyběly jsem sehnal a připravil na novou povrchovku (chromát, žlutý zinek, černý zinek) přesně jak to bylo.
Přidávám pár fotek s přípravy:
Vlastník | zdenyseek | |
---|---|---|
Vloženo | 20.9.2018 | |
Aktualizováno | 8.2.2019 | |
Zobrazeno | 2 414x |
Moc děkuji za přiblížení vlastní renovace. Jestli tomu rozumím, lakování jste si prováděli sami, pokovení šroubů - sami (asi těžko), kdo, případně kde se to dělalo, jakým způsobem jsi ty šrouby připravil. Na VFR jsem také část šroubů znovu pokovoval, děláno doma roztokem co se dá koupit. Šrouby jsem před vlastním pokovením mechanicky očistil ocelovým kartáčem a pro sejmutí vlastního pokovení jsem použil lázeň kyseliny solné. Mám to někde v deníku, prozatím to vypadá slušně, ale tvá práce je neuvěřitelná.